Servisch en Russisch zijn bijna zelfde alfabet, al heeft Russisch een paar andere letters en verschillende i's. Servisch heeft er maar een welke de и is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nee![]()
Het lijkt heel erg op Russich, is ook hetzelfde alfabet volgens mij maar ik spreek het niet, ben er ook nooit geweest.
Mijn Servische opa & oma zijn in de 60's naar Frankrijk verhuist, maar frans spreek ik ook al niet![]()
Maar Indonesie en Rusland en je woont nu dus in NL.. Hoe is dat tot stand gekomen?
Ja een gore rotkopquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Engelsen![]()
![]()
Hebben toch net iets anders dan nederlanders.
Je maakt een grapje. Hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Engelsen![]()
![]()
Klopt,het is alsof je elke keer naar de zondag chinees gaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef nullicedo het volgende:
Yesss ik ben een halfbloedje![]()
en ik vind halfbloed meiden gewoon het lekkerst
![]()
![]()
Foto's? Ik houd me al mijn hele leven bezig met dit vraagstuk. Alle onkosten worden ruimschoots vergoed in natura.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ben "twee keer de helft-bloed"
zoals jij het zo zegt, zou het zo mijn nichtjekunnen zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef seiramu het volgende:
Ik vind halfbloedjes ook erg mooi. Mijn beste vriendin is Fillipijns/Nederlands en ze heeft hele mooie en grote ogen maar lijkt wél op een aziaat. Ze heeft mooie rondingen (ze is slank hoor, geen 'ze is dik maar ik noem het rondingen om beleefd over te komen') die veel slanke aziatische meiden juist vaak niet hebben. Ze is wel heel klein (1m58)en heeft een licht getinte huidskleur.
Meer halfbloedjes ken ik persoonlijk niet. Wel ken ik halfbloedjes van tv ofzo die ik ook erg mooi vind of halfbloedjes die ik soms op het internet voorbij zie komen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Engelsen![]()
![]()
Ik anders niet hoorquote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Kernkraft het volgende:
ik ben half mens, half mongool, half naar de kanker wanker, zit mn kleine witte lul openbaar af te trekken.
Autist........quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Kernkraft het volgende:
ik ben half mens, half mongool, half naar de kanker wanker, zit mn kleine witte lul openbaar af te trekken.
Rapper Steenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Kernkraft het volgende:
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef Foxgod het volgende:
Ik heb in de bijlmer fokking lelijke half bloedjes gezien.
Er zijn lekkere en lelijke halfbloedjes, er zijn lekkere en lelijke volbloedjes.
De regel dat de ene groep lekkerder is dan de andere bestaat helemaal niet, enkelt je eigen smaak.
Mensen denken ook dat ik een halfbloed ben omdat ik bruine ogen heb en bruin haar, maar ben volbloed, dus wellicht worden ook een hoop volbloedjes aangezien voor halfbloedjes.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....
goeden argument gr marcelquote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....
Ey Fanta stick....quote:
'quote:Op donderdag 16 december 2010 12:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Ey Fanta stick....
Ga je nou naar PRSPCT XL volgende week vrijdag?
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:53 schreef mEATT het volgende:
ja halfbloedjes zijn lekker
kijk maar in mn fobo
Dat doe ik de dag erna.........quote:Op donderdag 16 december 2010 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga kerstavond bij de familie vieren he...
Hahah, ik doe het op kerstavond...familie is ff belangrijker dan PRSPCT XL.quote:
Familie zie ik het hele jaar door, dus een avond kunnen ze w8enquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah, ik doe het op kerstavond...familie is ff belangrijker dan PRSPCT XL.
Besides mijn vriendinnen kunnen ook niet.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Geen snorretje of iets opmerkelijks aan je kapsel?
Geen tics met je rechterarm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het zien als een uitdaging
quote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nederlands + Filipijns
of
Nederlands + Indonesisch
=
En terechtquote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nederlands + Filipijns
of
Nederlands + Indonesisch
=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |