Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef Foxgod het volgende:
Ik heb in de bijlmer fokking lelijke half bloedjes gezien.
Er zijn lekkere en lelijke halfbloedjes, er zijn lekkere en lelijke volbloedjes.
De regel dat de ene groep lekkerder is dan de andere bestaat helemaal niet, enkelt je eigen smaak.
Mensen denken ook dat ik een halfbloed ben omdat ik bruine ogen heb en bruin haar, maar ben volbloed, dus wellicht worden ook een hoop volbloedjes aangezien voor halfbloedjes.
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....
goeden argument gr marcelquote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Toch zijn halfbloedjes in verhouding lekkerder....
Ey Fanta stick....quote:
'quote:Op donderdag 16 december 2010 12:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Ey Fanta stick....
Ga je nou naar PRSPCT XL volgende week vrijdag?
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:53 schreef mEATT het volgende:
ja halfbloedjes zijn lekker
kijk maar in mn fobo
Dat doe ik de dag erna.........quote:Op donderdag 16 december 2010 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga kerstavond bij de familie vieren he...
Hahah, ik doe het op kerstavond...familie is ff belangrijker dan PRSPCT XL.quote:
Familie zie ik het hele jaar door, dus een avond kunnen ze w8enquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah, ik doe het op kerstavond...familie is ff belangrijker dan PRSPCT XL.
Besides mijn vriendinnen kunnen ook niet.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Geen snorretje of iets opmerkelijks aan je kapsel?
Geen tics met je rechterarm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het zien als een uitdaging
quote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nederlands + Filipijns
of
Nederlands + Indonesisch
=
En terechtquote:Op maandag 27 december 2010 13:55 schreef RadioSlut het volgende:
Nederlands + Filipijns
of
Nederlands + Indonesisch
=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |