Tjaah er zijn altijd uitzonderingen, Geert Wilders is ook halfbloed ):quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:49 schreef Peachcore het volgende:
Halfbloedjes zijn niet altijd per sé mooi. Devon Aoki bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je praat ook in verschillende rassenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef nullicedo het volgende:
Indonesisch/Venezolaans en de indo kant is ook weer wat gemixed met vooral Frans en de venezolaans weer gemixed met portugees/libanees. Zeg altijd dat ik indo ben lol geen zin om uit te leggen hoeveel % ik van wat ben
slaat nergens opquote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef nullicedo het volgende:
Halfbloedjes zijn gewoon lekkeren succesvol omdat ze van meerdere rassen het beste hebben overgenomen
![]()
Alsof je afkomst stoer is jaquote:
Verderrie, moffen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als je 100% vol duits ben dan ben je perfect
Je bent half noors en half iersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Duitsers zijn niet om aan te zien.
als je 100% hollands ben dan ben je perfect
nee zeker niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Duits zijn is het beste wat je kan zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent half noors en half iers
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef nullicedo het volgende:
Yesss ik ben een halfbloedje![]()
en ik vind halfbloed meiden gewoon het lekkerst
![]()
![]()
Of je kent je geschiedenis niet goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan heeft jou inschattingsvermogen het behoorlijk fout
ik weet mijn geschiedenis heel goed, beter dan jou dat sowiesoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Of je kent je geschiedenis niet goed
Jij bent echt een F5-userquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet mijn geschiedenis heel goed, beter dan jou dat sowieso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |