abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86287880
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Als ze echt was gaan dreinen dan was ik even een rondje met haar gaan lopen buiten en als het echt niet ging naar huis gegaan, want dan heb ik er zelf ook geen plezier in. We waren niet sowieso niet van plan uren te blijven, maar gewoon zolang als dat het ging. Een kwartiertje zou wel te kort zijn geweest natuurlijk. Maar we zijn al vaker met haar weggeweest en hebben wel de ervaring dat ze in elk geval het eerste uur lief is, zeker als ze pas geslapen heeft. Dan kijkt ze haar ogen uit in zo'n restaurant en is de kans heel klein dat ze zeurderig wordt. Dat wordt ze pas als ze moe wordt/zich gaat vervelen, en dat is toch pas na een uur á 1,5 uur. Tijd genoeg om even rustig te eten dus.
Nou ok, jij gaat dan naar huis, maar helaas ben jij daarmee een uitzondering. Veel jonge ouders lijken vaker te denken "achja, dat moet toch kunnen, ze is ook pas 1".

Ik persoonlijk zou zeggen: regel dan maar oppas, als je zo graag naar een restaurant wil. Waarom een mogelijk lastig, nauwelijks etend kind meenemen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Stirner op 10-09-2010 19:12:30 ]
pi_86287948
Gewoon thuislaten.
pi_86288242
Baby's horen sowieso niet in restaurants, optyfen dus daar. Zeker als ze nutteloos gaan janken, zit ik echt niet op te wachten. Ga zelf best wel veel uit eten en dat wil ik niet met zo'n jankende poepspuiter in de buurt doen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_86288435
Een kind van 1 is niet persé een baby meer hè.. het nichtje waar ik het over had is 1,5 en loopt en kijkt al vrolijk rond en geniet juist met volle teugen van zo'n uitje.

Overigens ben ik het wel met je eens dat het niet 'moet kunnen' dat je kind alles bij elkaar krijst terwijl anderen daar voor hun ontspanning zitten. Lukt het niet, dan is het jammer en dan ga je weg. Kwestie van inschatten. Als je je kind een beetje kent dan weet je wel ongeveer wat wel/niet kan. Tuurlijk blijft er altijd een kans dat het mis gaat, maar dat risico moet je dan nemen en anders idd een oppas nemen.
pi_86288441
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

guttegut, een gefrustreerd moedertje. overlast doe je idd maar lekker thuis.
Jezus man.
Lijkt wel of het over hangjongeren gaat ofzo.
Hebben het over kinderen ..

Zelfs redelijk opgevoed ,zijn ze wel is een beetje enthausiast.
We zijn een stuk toleranter als het over andere onderwerpen gaat ,maar een paar kinderen.. w/
pi_86288445
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn zoontje van 1 is een vrolijke jongen die graag zingt (wel een beetje vals soms).

Laatst zat ik eens een keer in de bus, hij zat ook te zingen, keek zo''n troela van een jaar of zestien de hele tijd woedend achterom. Ze had zelf haar I-pad of hoe zo'n ding ook heten mag trouwens behoorlijk hard staan, maar ergerde zich dood aan mijn zingende kind. Ik heb genoten. _O-

Sommige mensen kunnen zich erg snel ergeren. Trouwens, mijn zoon huilt nooit in de winkel of in de bus of uberhaupt op straat, als hij moe is doet hij dat ook niet. Alleen als hij alleen is met ons, de ouders. Heeft niks met opvoeding te maken denk ik, maar hij 'kan' dat niet waar vreemden bij zijn.
Nu wil het geval inderdaad wel eens dat mensen die er emotioneel niet bij betrokken zijn een meer rationele inschatting van de situatie kunnen maken dan zij die dat wel zijn. Voor ouders komen hun kinderen op de eerste plaats. Dat is begrijpelijk. Maar ze verliezen dan nog wel eens uit het oog dat er ook een buitenwereld is, waar rekening mee gehouden moet worden.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:19:52 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86288461
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Jezus man.

We zijn een stuk toleranter als het over andere onderwerpen gaat ,maar een paar kinderen.. w/
:')

ik zat wat te stoken. maak je niet dik vadertje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86288821
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nu wil het geval inderdaad wel eens dat mensen die er emotioneel niet bij betrokken zijn een meer rationele inschatting van de situatie kunnen maken dan zij die dat wel zijn. Voor ouders komen hun kinderen op de eerste plaats. Dat is begrijpelijk. Maar ze verliezen dan nog wel eens uit het oog dat er ook een buitenwereld is, waar rekening mee gehouden moet worden.
En die kinderloze buitenwereld vergeet nog weleens dat kinderen kinderen zijn en kunnen vaak echt niets hebben wat hun eigen serene wereldje verstoord.

Baby's huilen gewoon weleens, kan je al je opvoeding op los gooien, zoveel je maar wil, maar dat zal niet verkomen dat ze weleens huilen.
Peutertjes en kleutertjes zijn niet altijd even netjes, hoe goed je ook opvoed, het gaat weleens niet helemaal goed.

Zolang iedereen rekening met elkaar houdt gaat dat hartstikke goed, maar ik heb vaak wel het idee dat dat rekening houden met nogal eenzijdig is in dit geval.
Waar ouders wonderen moeten verrichten om maar geen last te veroorzaken en de "kinderloze" nergens rekening mee hoeft te houden, geen enkel begrip hoeft te hebben.

Ik vind het hier in nederland een beetje raar op dat gebied, ga je naar frankrijk, spanje, portugal enzo dan zijn kinderen overal bij aanwezig, vallen gewoon in slaap op schoot enzo, jengelen weleens en spelen dat het een lieve lust is.
En niemand die zich daaraan stoort, dat hoort er gewoon bij.

Tuurlijk is een klierkind vervelend om mee te moeten maken, een baby die uit volle borst huilt is ook geen pretje om te horen(zeker als vader of moeder dan niet even sust waar kan of even wegloopt om dan te sussen), een kind die in het vliegtuig de hele tijd tegen je stoel zit aan te schoppen is ook al niet leuk.

Dat is duidelijk, dat is overlast als er niet ingegrepen wordt door ouders.
Maar gewoon, normaal kindergedrag al echt als storend zien mag je toch wel echt een gebrek noemen bij jezelf, voor iedereen voor wie dat opgaat dan.
Dan heb je het stukje rekening houden met elkaar niet helemaal goed begrepen, dan is dat nogal eenzijdig.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86289059
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
In Frankrijk zijn er zat kinderen in restaurants en die geven geen kik en eten gewoon wat de ouders eten, in Nederland krijgen ze kip, patat en appelmoes ( :P ) en schreeuwen ze de boel bij elkaar :r
komt omdat die kinders van jongs af gewend zijn mee te gaan.

btw: ons beleid is als volgt. lunches: kinders mee. vroeg avondeten (7 uur klaar) idem. laat dineren: begin ik niet aan, dan is de oudste (2) te moe om zich te gedragen. een enkele keer zeikt de schoonfamilie dat we meemoeten, tegenwoordig protesteer ik niet meer en gaan we gewoon onder het motto: "wij lijden, dan iedereen lijden". bij klachten verwijs ik de klagers dan ook naar de schoonfamilie en wens ze veel succes *) oh. ik weiger dan ook de bob te zijn bij zulke accefietjes :7
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:40:53 #210
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86289224
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is duidelijk, dat is overlast als er niet ingegrepen wordt door ouders.
Maar gewoon, normaal kindergedrag al echt als storend zien mag je toch wel echt een gebrek noemen bij jezelf, voor iedereen voor wie dat opgaat dan.
Dan heb je het stukje rekening houden met elkaar niet helemaal goed begrepen, dan is dat nogal eenzijdig.
Rekening houden doet iedereen, maar daar zit een grens aan. Ik denk niet dat in dit topic ook maar iemand reageert die boos wordt als een kind huilt als hij valt, of als er een keer tegen je stoel getrapt wordt. Daar hou je rekening mee. Waar je m.i. NIET rekening mee hoeft te houden is een kind die 15+ minuten jankt of dito tijd tegen je stoel aan zit te schoppen. Dat heeft niks met rekening houden te maken, dat is gewoon asociaal gedrag van het kind. Daar kan het kind niks aan doen, maar de ouder wel! Als het op een treinstation is dan kun je nog weglopen, maar in een restaurant of vliegtuig kun je niet zomaar ergens anders gaan zitten. Het gedrag van zo'n kind wordt je dus opgedrongen. En daar zouden ouders wel eens wat vaker over na mogen denken, het liefst voor dat ze zoiets doen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86289248
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Jezus man.

Het is net als bij roken.
Vroeger vonden we dergelijke overlast heel gewoon in openbare gelegenheden, tegenwoordig niet meer.

Jankende- en jengelende kinderen veroorzaken ook overlast (maakt niet uit hoe en waarom) en dus zal dat in de toekomst ook verboden gaan worden. Volkomen terecht. Ga maar mensen lastig vallen die het wel leuk vinden.
pi_86289269
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef servus_universitas het volgende:
Ja, dat klopt. En ik begrijp best dat niemand verder zit te wachten op mijn kinderen ofzo, maar ik val dan ook niemand lastig.
En een zingend kindje in een bus? Is dat dan zo vreselijk irritant? Kom op zeg.

Ik als ouder moet rekening houden met de buitenwereld. Ja. Begrijpelijk.
Maar ik mag niet met kind naar een restaurant, een hotel of een supermarkt, niet in een bus/tram/vliegtuig. Ze mogen geen geluid maken in je tuin, en ook niet op het schoolplein.
Lopende moeders met kinderen zijn irritant, fietsende ook en ik heb het al helemaal niet over moeders met kinderen in een auto.
Ik zeg nu niet dat dit jouw woorden zijn maar ik vat even de algehele klaagtrend op fok samen

Er zijn mensen op de wereld. Kleine, grote, jonge en oude, slimme en domme, mooie en lelijke. Overlast kan iedereen veroorzaken en iedereen vindt weer wat anders irritant.
Je kunt onmogelijk met iedereen rekening houden want je ergert een aantal blijkbaar al door gewoon te leven.

Wat een kutleven hebben al die klagers zeg. Jullie moeten toch echt hondsberoerd zijn iedere dag.

Ik ga gewoon uit eten met mijn kinderen (resp. 0, 5 en 9 jaar). Wij zitten aan tafel en eten. Klaar. Net als iedereen in dat restaurant.
Niemand beslist of zij daar wat te zoeken hebben of niet zolang wij niemand lastig vallen (zo ook de mening van de eigenaars van het restaurant uit de OP)

Als die van 0 zou gaan krijsen dan gaan we weg. Maar die kans acht ik klein anders zouden we uberhaupt niet gaan. Mocht dit in de toekomst veranderen dan eten we wel thuis totdat ze ouder is en zich wel rustig kan houden.

Niet iedere ouder is een wanstaltig gedrocht en ook niet ieder kind.
pi_86289500
:X
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef deduitsehelm het volgende:

[..]

ik d8 eerst dat je een grapje maakte met je zingende kind in de bus.
maar toen ik je fobo bekeek....wist ik meteen dat het geen grapje is en je gewoon een goedkoop sletje bent, soort kruizing tokkie met een oud hardcore teefje.
Van die lui die om hun hypotheek te betalen op zaterdagavond/nacht een rode lamp in de slaapkamer draaien...

juist jouw soort zorgt ervoor dat normale gezinnen niet meer uit kunnen gaan
Dat je moeder dat moest doen , betekent niet dat alle moeders dat doen ..
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:54:30 #214
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86289715
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:29 schreef erodome het volgende:
Baby's huilen gewoon weleens, kan je al je opvoeding op los gooien, zoveel je maar wil, maar dat zal niet verkomen dat ze weleens huilen.
Peutertjes en kleutertjes zijn niet altijd even netjes, hoe goed je ook opvoed, het gaat weleens niet helemaal goed.
Ik denk dat niemand er problemen mee heeft als een peuter met z'n neus op de stoep dondert, en als gevolg daarvan begint te krijsen en te janken. De ouder van dat kind zullen dan het kind troosten, en na een minuut of 3 is alles weer goed, en is het kind alweer vergeten dat het gevallen was.

Maar dat is nogal een verschil als ouders die hun kinderen gewoon negeren in het openbaar, en laten krijsen, en laten zeuren, en laten huilen.....omdat ze de moeite niet willen nemen om even te stoppen waar ze mee bezig zijn, en aandacht aan het kind schenken en het op te voeden waarom schreeuwen en krijsen op dat moment niet gewenst is.

Ik zag het laatst ook weer..... twee moeders, allebei met kinderen in een restaurant, en maar met elkaar kleppen.... kinderen lawaai maken met het bestek etc, en af en toe hoorde je de moeder even "STIL" zeggen, en dan waren ze 15 seconden stil om vervolgens weer 5, 10 minuten lang lawaai te maken.... terwijl de moeders uitgebreid met elkaar aan het roddelen waren over weet ik veel wat....

En dat is gewoon afgrijselijk. Iedereen begrijpt dat een peuter ook wel eens een slechte bui kan hebben, maar als ouder die je er op dat moment gewoon eens met die peuter aan de slag te gaan.... en als ie 2 minuten later weer kalm is, DAN ga je pas weer verder met kleppen met je vriendin. En als ie na 5 minuten nog steeds door blijft krijsen, dan neem je em gewoon mee naar buiten tot het opgelost is.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:59:05 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86289891
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:47 schreef MantaGSi het volgende:
:X
[..]

Dat je moeder dat moest doen , betekent niet dat alle moeders dat doen ..
ook hier. vadertje maak je niet dik. dit is fok! de naam zegt het al. al proberen ze dat vaak te ontkennen met fa's als remlof.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:59:10 #216
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_86289898
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat Vinexwijken nu eenmaal het domein zijn van meneer & mevrouw Gemiddeldenederlander.
En alleen onder hen heb je 'makkelijke' ouders?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_86289919
Alle moeders op het forum komen naar dit topic :+
pi_86290027
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef TheDutchguy het volgende:
Alle moeders op het forum komen naar dit topic :+
Die kunnen zich beter melden in dit topic:
Uitslag Vrouwonline vreemdgaanenquete!

:7
pi_86290065
Het is niet nodig om defensief te reageren (lily en erodome). Ik heb geen hekel aan kinderen en snap heel goed dat het geen kleine volwassenen zijn, maar geheel op hun eigen wijze in het leven staan. Kinderen spelen en huilen, dat hoort ook zo. Daarvoor zijn het kinderen. Maar het is toch echt zo dat kinderen daarin tegenwoordig aanzienlijk vrijer worden gelaten. Afgaande op wat jullie beschrijven, geldt dat dus niet voor alle ouders. Maar globaal gezien kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het kinderen aan de nodige sturing ontbreekt in het openbare leven.
pi_86290124
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:03 schreef servus_universitas het volgende:
Het is niet nodig om defensief te reageren (lily en erodome). Ik heb geen hekel aan kinderen en snap heel goed dat het geen kleine volwassenen zijn, maar geheel op hun eigen wijze in het leven staan. Kinderen spelen en huilen, dat hoort ook zo. Daarvoor zijn het kinderen. Maar het is toch echt zo dat kinderen daarin tegenwoordig aanzienlijk vrijer worden gelaten. Afgaande op wat jullie beschrijven, geldt dat dus niet voor alle ouders. Maar globaal gezien kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het kinderen aan de nodige sturing ontbreekt in het openbare leven.
Hoe weet je dat? Ben je een bejaarde fokker ofzo, die de vorige generaties ook heeft meegemaakt? :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:06:18 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290147
quote:
we leven in de verwencultuur omdat er te weinig aandacht is voor kinderen. vaak omdat pa en ma beide (moeten) werken om hun levensstandaard net zo hoog te houden als hun buurman, liefst iets hoger.

we betalen onze qualitytime af met slap gedrag en enorme verwennerij.
pi_86290149
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Ben je een bejaarde fokker ofzo, die de vorige generaties ook heeft meegemaakt? :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:07:51 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290207
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

zo. nu begrijp ik duitse helm ook wel iets beter. wat een ongenuanceerd en tokkieprovocerend, cultuurbarbaars antwoord. waarom schepte jij er eigenlijk genoegen in, in die bus, dat je andere passagiers tot last was?
pi_86290234
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:54 schreef maartena het volgende:

En dat is gewoon afgrijselijk. Iedereen begrijpt dat een peuter ook wel eens een slechte bui kan hebben, maar als ouder die je er op dat moment gewoon eens met die peuter aan de slag te gaan.... en als ie 2 minuten later weer kalm is, DAN ga je pas weer verder met kleppen met je vriendin. En als ie na 5 minuten nog steeds door blijft krijsen, dan neem je em gewoon mee naar buiten tot het opgelost is.
peuters hebben de vervelende eigenschap dat ze telkens opnieuw afgaan :) tis net de ochtendwekker ;) maar goed. ik ben het met je eens dat het gewoon genant is om met zo'n luid krijsend kind te zitten. of dat nou supermarkt, restaurant of gewoon ergens op bezoek is. staat tegenover dat het soms gewoon niet te vermijden is. zo'n kind moet toch leren zich te gedragen in de supermarkt, dus probeer je het geregeld. na 2 x concludeer je danh dat het wellicht niet haar of ons ding is en pakken we de draagdoek maar weer :) giddyjop mama! (ik heb er nu eentje voorop en eentje achterop ;) )
pi_86290294
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

we leven in de verwencultuur omdat er te weinig aandacht is voor kinderen. vaak omdat pa en ma beide (moeten) werken om hun levensstandaard net zo hoog te houden als hun buurman, liefst iets hoger.

we betalen onze qualitytime af met slap gedrag en enorme verwennerij.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Het is niet zozeer onwil van ouders, maar een (vermeende) onmogelijkheid om de rol als ouder adequaat te spelen vanwege tijdgebrek.
pi_86290296
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo. nu begrijp ik duitse helm ook wel iets beter. wat een ongenuanceerd en tokkieprovocerend, cultuurbarbaars antwoord. waarom schepte jij er eigenlijk genoegen in, in die bus, dat je andere passagiers tot last was?
Correctie. Zij was de andere passagiers niet tot last, maar haar kind.
Dat kind kan er niets aan doen, de moeder (of vader) wel.

Een totaalverbod voor kinderen onder de 12 jaar in restaurants, OV en andere openbare plekken zou op z'n plaats zijn, zodat de rest van de maatschappij geen last hoeft te hebben van een privé hobby.
pi_86290325
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ook hier. vadertje maak je niet dik. dit is fok! de naam zegt het al. al proberen ze dat vaak te ontkennen met fa's als remlof.
Ja ,zijn ook redelijk nutteloze reacties.
Die ik eigenlijk moet negeren ja.
Als ze nou is met meer humor zulke reacties plaatsen.
Is het wat leuker om te lezen.
pi_86290335
ipods, mobieltjes en junkies: prima. mag.
kinderen: oh nee! is overlast! moet weg :')
pi_86290354
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag aan Servus huppeldepup.
En anders lees je even terug waarom ik er wel om kon glimlachen, heb ik eerder deze middag al uitgelegd in een post.

Rook jij nog maar een paar jointjes. Of misschien moet je maar minderen, dan zie je zelf misschien in dat je degene bent die alles behalve normaal en redelijk reageert. :{w
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:12:24 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290364
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:11 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Ja ,zijn ook redelijk nutteloze reacties.
Die ik eigenlijk moet negeren ja.
Als ze nou is met meer humor zulke reacties plaatsen.
Is het wat leuker om te lezen.
eensch.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:13:31 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290416
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En anders lees je even terug waarom ik er wel om kon glimlachen, heb ik eerder deze middag al uitgelegd in een post.

Rook jij nog maar een paar jointjes. Of misschien moet je maar minderen, dan zie je zelf misschien in dat je degene bent die alles behalve normaal en redelijk reageert. :{w
:') :'(

en toch hou ik nog wel een beetje van je.
pi_86290470
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:') :'(

en toch hou ik nog wel een beetje van je.
Jammer, een moeder alleen van haar kind.

:') :') :')
pi_86290484
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:11 schreef simmu het volgende:
ipods, mobieltjes en junkies: prima. mag.
kinderen: oh nee! is overlast! moet weg :')
ipods, mobieltjes en junkies veroorzaken ook overlast en daar worden ook overal maatregelen tegen genomen.
Kinderen hebben helaas nog een uitzonderingspositie, maar hoogste tijd dat daar iets aan gaat veranderen.

Ik ga ook niet in de ballenbak van de Mac tussen de kids lopen te spelen als volwassene en zo hoor je kids ook niet mee te nemen naar plekken voor volwassenen.

Je kind meenemen naar een restaurant, bus of theaterstuk is doelbewust vagen om problemen en als die dan ook komen is het opeens de schuld van de boze buitenwereld? :')
pi_86290509
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De naam is servus_universitas, maar zand erover. Mijn antwoord op jouw vraag is: nee, ik ben geen bejaarde. Maar er zijn bronnen te over, waaruit blijkt dat kinderen vroeger meer in het gareel werden gehouden. Dat is ook een heel plausibele aanname, als je kijkt naar de verandering die de maatschappij als geheel heeft ondergaan.
pi_86290575
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Kingstown het volgende:

Je kind meenemen naar een restaurant, bus of theaterstuk is doelbewust vagen om problemen en als die dan ook komen is het opeens de schuld van de boze buitenwereld? :')
Welke past niet in het rijtje? :P
pi_86290625
quote:
Het is niet nodig om defensief te reageren (lily en erodome).
Ik quote eerder jouw reactie om er verder op in te haken maar ik had het eigenlijk niet tegen jou. Jij zegt verder prima dingen.

Mijn reactie is tegen de zwart-wit denkers hier, die ik op mijn beurt spuugzat ben.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:20:24 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290694
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ik zou zeggen bus, maar wel als je er geen plezier in hebt dat andere passagiers last hebben. ook al staat hun ipod nog zo luid.

dan moet je namelijk iets zeggen over hun muziek. ook al is dat erg lastig in den haag bijvoorbeeld. met al dat schreeuwendluide schorrie morrie achter in de tram.
pi_86290708
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef lily het volgende:

Mijn reactie is tegen de zwart-wit denkers hier, die ik op mijn beurt spuugzat ben.
Och, ik kan er wel om lachen eigenlijk. :D
pi_86290731
We gooien ze allemaal in de opvang.
Want dat is goed voor ze.

Want ze kunnen niet mee, om opa s zijn 80 ste verjaardag te vieren.

Misschien moeten die lui hier niet naar van die tokkie restaurants gaan?
pi_86290743
quote:

[..]

ipods, mobieltjes en junkies veroorzaken ook overlast en daar worden ook overal maatregelen tegen genomen.
Kinderen hebben helaas nog een uitzonderingspositie, maar hoogste tijd dat daar iets aan gaat veranderen.

Ik ga ook niet in de ballenbak van de Mac tussen de kids lopen te spelen als volwassene en zo hoor je kids ook niet mee te nemen naar plekken voor volwassenen.

de ballenbak is ook al weggehaald joh :')
teveel bacterien.

ik heb al uitgelegd hoe en wanneer ik mijn gebroed wel meeneem. imho is dat de juiste aanpak (muv het schoonfamiliegedoetje, maar dat is omdat ik het opgegeven heb met die idioot van een schoonvader van me in discussie te gasan).

ennuh: no offence, maar de bus is openbaar vervoer. pech voor je dan als je koters aantreft daar. niet iedereen heeft eigen vervoer en niet overal is het praktisch om met eigen vervoer te gaan. tis allemaal een beetje geven en een beetje nemen hoor.
pi_86290799
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

nou

ik niet
pi_86290802
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De ballenbak. Dat is een plek voor kinderen en daar kunnen ze schreeuwen en bleren zoveel ze willen, samen met hun leeftijdsgenootjes.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:23:07 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290806
[quote]Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef MantaGSi het volgende:
[b]We gooien ze allemaal in de opvang.
Want dat is goed voor ze.

Want ze kunnen niet mee, om opa s zijn 80 ste verjaardag te vieren.[/b]

[/quote]die onderstreepte zin begrijp ik niet.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:23:36 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290829
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:22 schreef lily het volgende:

[..]

nou

ik niet
dat
is
dan
jouw
makke
chill.
pi_86290893
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Sure, daarom reageer je ook zo nijdig.
pi_86290961
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef simmu het volgende:

ennuh: no offence, maar de bus is openbaar vervoer. pech voor je dan als je koters aantreft daar. niet iedereen heeft eigen vervoer en niet overal is het praktisch om met eigen vervoer te gaan. tis allemaal een beetje geven en een beetje nemen hoor.
Wat geeft en neemt het kind als we allemaal wat moeten geven en nemen?
Of geldt dat alleen voor de anderen die ongevraagd met gejengel, geschreeuw en gebler worden geconfronteerd?
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:27:25 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86290981
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Sure, daarom reageer je ook zo nijdig.
spinnijdig. lol. ze is gewoon een moedertje dat te maken heeft met huilbuien en vreemd gedrag van haar kind. best lastig af en toe, als je toch wilt doen wat je daarvoor ook deed.
pi_86291043
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

spinnijdig. lol. ze is gewoon een moedertje dat te maken heeft met huilbuien en vreemd gedrag van haar kind. best lastig af en toe, als je toch wilt doen wat je daarvoor ook deed.
Ha, ha.

Worden jullie daar nu hitsig van ofzo, moedertjes boos te maken? :D
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:35:52 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86291382
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha.

mijn intentie is niet om jou boos te maken. eerder je te vertellen zoalshetis. niets om je voor te schamen, tientallen miljarden vrouwen en gezinnen zijn je voorgegaan.
pi_86291463
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die onderstreepte zin begrijp ik niet.
Als de overlast niet te erg is moet dat kunnen.
Mag je dus niet meer in een restaurant met je familie iets vieren.
Dat vind ik een beetje te ver gaan.

Sommige families kunnen beter thuisblijven ja.
Maar waar trek je de grens dan?
pi_86291474
quote:

[..]

Ha, ha.

Dat is niet de insteek. Het valt mij gewoon op dat je gepikeerd reageert op de kritische noten.
pi_86291501
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat geeft en neemt het kind als we allemaal wat moeten geven en nemen?
Of geldt dat alleen voor de anderen die ongevraagd met gejengel, geschreeuw en gebler worden geconfronteerd?
alle pubers dan ook eruit, ouwe zeurders en billenknijpers ook. denk dat die arme busmaatschappij dan failliet gaat :D
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:38:38 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86291511
Wat een kansloze discussie, het gaat over één restaurant. :D

Hun goed recht trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_86291632
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat is niet de insteek. Het valt mij gewoon op dat je gepikeerd reageert op de kritische noten.
Kritische noten? Ik word uitgemaakt voor slechte ouder, slet, egoistisch, kan m'n kind niet opvoeden enz.
Omdat m'n eenjarige zoontje eens een keer zong in de bus. Wat ik geen kwalijke zaak vind. ;)
pi_86291685
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kritische noten? Ik word uitgemaakt voor slechte ouder, slet, egoistisch, kan m'n kind niet opvoeden enz.
Omdat m'n eenjarige zoontje eens een keer zong in de bus. Wat ik geen kwalijke zaak vind. ;)
Het kwalijke is vooral dat je er plezier aan beleefde, dat derden zich gruwelijk ergerden aan dat gebler.

Belooft weinig goeds voor de nabije toekomst.
pi_86291700
quote:

[..]

trek het je niet aan joh, zuurpuim is as zuurpruim does, die zijn gewoon extra leuk om te zieken *O*
pi_86291708
quote:

[..]

Wat zong die eigenlijk?
pi_86291768
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Stirner het volgende:

[..]

Het kwalijke is vooral dat je er plezier aan beleefde, dat derden zich gruwelijk ergerden aan dat gebler.
Ja. Een meisje met een I-pad met harde muziek keek een paar keer boos achterom. Verder was de bus zo goed als leeg.

He, waarom ga ik hier toch nog serieus op in. Ik knijp 'm volgende keer wel als ie weer zingt. Kijken of je het dan mooier vindt!
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:46:12 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86291870
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Als de overlast niet te erg is moet dat kunnen.
Mag je dus niet meer in een restaurant met je familie iets vieren.
Dat vind ik een beetje te ver gaan.

Sommige families kunnen beter thuisblijven ja.
Maar waar trek je de grens dan?
ik ben zo blij dat ik geen maatschappelijke grenzen hoef te trekken. en de rest van de maatschappij ook, denk ik.
pi_86291887
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Wat zong die eigenlijk?
Lalalalalalalala.

En met z'n tong rare geluiden maken. En hoge gilletjes slaken. Praten kan ie nog niet.
:P

O+
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:46:42 #261
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86291896
Ironisch dat je het tokkievooroordeel steeds meer en meer bevestigt nummer_zoveel. Vooral je kind niet opvoeden hoor, wat kan jou de rest van de wereld schelen!?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86291963
quote:

[..]

Dat zijn stuk voor stuk aantijgingen die niet de mijne zijn. Ik oordeel niet over jouw persoon en hoe jij als moeder bent.
pi_86291972
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef twiFight het volgende:
Ironisch dat je het tokkievooroordeel steeds meer en meer bevestigt nummer_zoveel. Vooral je kind niet opvoeden hoor, wat kan jou de rest van de wereld schelen!?
Ja studentje. Nee studentje.
pi_86292167
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lalalalalalalala.

En met z'n tong rare geluiden maken. En hoge gilletjes slaken. Praten kan ie nog niet.
:P

O+
da's heul niet lastig doen en gillen en krijsen! da's gewoon haske snoezig O+
pi_86292235
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef simmu het volgende:

[..]

'Lala' is snoezig. 'Lalala' is acceptabel, maar 'Lalalalalalalala' is echt te veel van het goede. Grenzen stellen, moeders.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:55:15 #266
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86292309
Precies. Hard meppen, zakdoek in zijn mond.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:56:10 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86292361
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef simmu het volgende:

[..]

komt op mij over als fucking irritant. maar smaken verschillen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:43 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86292519
Voor WIJVEN is dat haske snoezig ja. Kerels willen gewoon dat baby's hun bek houden. En terecht. :7.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:46 #269
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86292523
quote:
Nou.... een kind meenemen in de bus is natuurlijk wel heel iets anders. Naar een restaurant of theater stuk ga je voor recreatie, de bus neem je omdat je van A naar B moet, en geen eigen vervoer bezit.

Dat je dat kind dan vervolgens niet rustig kan houden, dat is een andere zaak..... Of eigenlijk de ouders die niet de moeite willen nemen om het kind te kalmeren :)
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_86292536
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

komt op mij over als fucking irritant. maar smaken verschillen.
Als een kind zingt moet iedereen even glimlachen naar de moeder en het mooi vinden. Snap dat dan.
pi_86292784
Deze discussie is net zo hopeloos als de oren van dit ventje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes hier nog
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:06:14 #272
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86292977
quote:
Laat ik het anders vragen.

Het regent pijpenstelen. Echt flink hard. Jij staat met kind onder een droog bushokje te wachten. Ik kom daar aan, en aangezien het nog 20 minuten duurt voordat de bus komt, besluit ik een lekkere pure joint op te steken (dus zonder chemisch aangepast tabak of teer), die ik daar pal naast die kleine van je begin op te roken - en dus ook heerlijke walmen wietrook uit te blazen. Jij hebt weinig keus dan naast me te blijven staan, want de winkels zijn al dicht..... en de enige droge plek is de bushalte.

Wat ik doe is niet illegaal. Maar ik kan wel inzien dat een ander dat ontzettend irritant kan vinden, zeker als die walmen ook nog eens door de kleine worden ingeademd die daar ook niet om vraagt.

Nu is dat zingen van je weinig op aan te merken. Maar je moet het toch op z'n minst met me eens zijn dat een krijsend kind, dat niet binnen enkele minuten weer stil te krijgen is..... echt enorm irritant is voor de medereizigers c.q. aanwezigen?
-
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:13:31 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86296071
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Als een kind zingt moet iedereen even glimlachen naar de moeder en het mooi vinden. Snap dat dan.
dat begrijp ik.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:54:14 #274
3542 Gia
User under construction
pi_86297893
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef maartena het volgende:
Nu is dat zingen van je weinig op aan te merken. Maar je moet het toch op z'n minst met me eens zijn dat een krijsend kind, dat niet binnen enkele minuten weer stil te krijgen is..... echt enorm irritant is voor de medereizigers c.q. aanwezigen?
Is al eerder opgemerkt dat iedereen het ermee eens is dat een krijsend kind enorm irritant is, zeker als de ouders hier niets aan doen.

Maarrrr, het ging erom dat het kindje van nummer_zoveel zijn stemmetje aan het oefenen was, door 'lalalala' en geluidjes met zijn tong. Dat duidt op een heel tevreden kindje dat zich op zijn gemak voelt. Zit daar voor hem zo'n boze meneer, die boos tegen zijn mama doet. En wat gebeurt er dan? Juist, raakt het ventje overstuur, gaat huilen en krijg die dan nog maar eens stil. Nog bozer kijken? Nog harder huilen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:04:24 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86298347
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Is al eerder opgemerkt dat iedereen het ermee eens is dat een krijsend kind enorm irritant is, zeker als de ouders hier niets aan doen.

Maarrrr, het ging erom dat het kindje van nummer_zoveel zijn stemmetje aan het oefenen was, door 'lalalala' en geluidjes met zijn tong. Dat duidt op een heel tevreden kindje dat zich op zijn gemak voelt. Zit daar voor hem zo'n boze meneer, die boos tegen zijn mama doet. En wat gebeurt er dan? Juist, raakt het ventje overstuur, gaat huilen en krijg die dan nog maar eens stil. Nog bozer kijken? Nog harder huilen.
lol. je verpakt het mooi. maar het was uiteindelijk gewoon doelbewust irriteren.

ook al was de bus bijna leeg, ging ze zo dicht bij de tiener met koptelefoon zitten om het geluid te kunnen horen...

dat moedertje met haar gillende zingende baby is gewoon opzoek naar confrontatie. en vooral veel liefde.
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:07:35 #276
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86298486
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Gia het volgende:

Maarrrr, het ging erom dat het kindje van nummer_zoveel zijn stemmetje aan het oefenen was
Ik heb dan ook nooit geklaagd over het zingende kind.....toch haal je dat er iedere keer wel weer bij bij reacties op mij.

Dan wil ik er wel even verder op in gaan hoor: Een zingend kind is leuk voor 10 minuten. Maar daarna wordt het ook gewoon vervelend natuurlijk..... Dat stem oefenen doe je maar in de peuterspeelzaal of thuis. :Y
-
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:19:06 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_86301455
Waarom zou jouw behoefte aan stilte ( :') ) prevaleren boven die van een kind dat " lalala" zingt?! En wat snap je precies niet aan de benaming OPENBAAR vervoer?

Overigens, als ik in een duur restaurant zit heb ik ook geen enkele behoefte aan gillende kinderen, in een eetcafe moet je gewoon niet zaniken. Hoewel een schijtluier verwisselen in de garderobe me toch ook echt te ver gaat. Dat deed ik dan even in de auto destijds (bij mijn zoontje dan, ik ben inmiddels uit de luiers).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:22:58 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86301593
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Vivi het volgende:
ik ben inmiddels uit de luiers).
:9 :9
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:26:07 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_86301728
Ik heb niks gezegd over Dependslips he.
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:28:16 #280
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86301812
quote:
Waarom zou jouw behoefte aan stilte ( :') ) prevaleren boven die van een kind dat " lalala" zingt?! En wat snap je precies niet aan de benaming OPENBAAR vervoer?

Overigens, als ik in een duur restaurant zit heb ik ook geen enkele behoefte aan gillende kinderen, in een eetcafe moet je gewoon niet zaniken. Hoewel een schijtluier verwisselen in de garderobe me toch ook echt te ver gaat. Dat deed ik dan even in de auto destijds (bij mijn zoontje dan, ik ben inmiddels uit de luiers).
Bullshit. Je vreet je patat maar lekker thuis als je je kinderen niet in de hand hebt.
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:28:39 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86301828
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niks gezegd over Dependslips he.
:'( :o
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:31:33 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86301950
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Bullshit. Je vreet je patat maar lekker thuis als je je kinderen niet in de hand hebt.
Nou goed, waar maakt men zich druk om, 't gaat om een Amerikaans restaurant.

In Nederland zal 't niet zo snel gebeuren, da's dan weer jammer voor je Ringo. Dat zal dan wel weer vallen onder discriminatie of iets dergelijks. :')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:35:50 #283
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86302112
quote:
Dat is nog geen vrijwaring om je kinderen niet een beetje fatsoenlijk op te voeden en rustig te houden daar waar andere mensen aanwezig zijn. Nogmaals, niemand heeft er problemen mee als een kind op z'n gat dondert en door de moeder even gekalmeerd moet worden.

Maar als een kind 10 minuten lang zit te zingen, dan kan ik me goed voorstellen dat mensen dat niet prettig vinden. Dat is net zo min prettig als iemand die met een MP3 speler die em veel te hard heeft aanstaan.
-
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:41:59 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_86302347
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat is nog geen vrijwaring om je kinderen niet een beetje fatsoenlijk op te voeden en rustig te houden daar waar andere mensen aanwezig zijn. Nogmaals, niemand heeft er problemen mee als een kind op z'n gat dondert en door de moeder even gekalmeerd moet worden.
Mee eens :).

quote:
Maar als een kind 10 minuten lang zit te zingen, dan kan ik me goed voorstellen dat mensen dat niet prettig vinden. Dat is net zo min prettig als iemand die met een MP3 speler die em veel te hard heeft aanstaan.
Nou, dat ligt een beetje aan het volume.
pi_86302415
quote:
Het is logischer dat je je in het openbaar rustig houdt in plaats van herrie maken waarmee je anderen tot last bent.
pi_86302989
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mee eens :).
[..]

Nou, dat ligt een beetje aan het volume.
Nee, dat ligt een beetje aan het fatsoen dat de ouders het kind bijbrengen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 07:52:57 #287
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_86305668
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef Gia het volgende:

Huh? Dus eerst zeg je dat ze dit ook voor de luchtvaart in moeten voeren en vervolgens vertel je doodleuk dat jij met kleine kinderen in business class gaat zitten.

Oh, dat geldt niet voor jouw kinderen!! Jouw baby huilt nooit. Of jij mag er in de dure business class wel anderen, die willen werken, mee lastig vallen?
Ooit business class gevlogen? Rond vakantietijden zit het vol met kinderen. Allemaal expatkindjes, die niet anders gewend zijn en zich beter gedragen dan de gemiddelde Nederlandse (volwassen) hork.
pi_86306539
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het is logischer dat je je in het openbaar rustig houdt in plaats van herrie maken waarmee je anderen tot last bent.
Nee joh....babies die geluidsterreur uitoefenen zijn schattig, maar muziek, telefoon en andere herrie is vervelend.

Heel logisch dat iedereen zo'n geluidsterrorist leuk moet vinden en dat als normaal moet accepteren....als je dat niet begrijpt, dan ben je vreemd en egoistisch.
pi_86306557
Vanmorgen toen we met de hond gingen wandelen was ie weer aan het zingen. Het is gewoon een vrolijke jongen.
Trouwens, zo hard kan een jochie van 1 niet zingen hoor. Niemand die er tijdens het uitslapen wakker van kan worden. :D
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:55:29 #290
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_86306618
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het geluid dat een 1 jarig zingend kind maakt herrie noemen. Als je dat vindt kan je echt niets hebben en is het beter dat je naar de Zuidpool vertrekt. :')
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:57:47 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86306650
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het geluid dat een 1 jarig zingend kind maakt herrie noemen. Als je dat vindt kan je echt niets hebben en is het beter dat je naar de Zuidpool vertrekt. :')
Types die daarover zeuren die zeuren na 5 jaar Zuidpool ook over de rotzooi op de Zuidpool, door henzelf achtergelaten....

Dat is trouwens irritant, mensen die in het bos gewoon de lege verpakkingen van hun eten en drinken wegflikkeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86306820
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vanmorgen toen we met de hond gingen wandelen was ie weer aan het zingen. Het is gewoon een vrolijke jongen.
Trouwens, zo hard kan een jochie van 1 niet zingen hoor. Niemand die er tijdens het uitslapen wakker van kan worden. :D
Dat vind ik een heel ander verhaal. Maar een zingende medepassagier - zij het een kind, zij het een volwassene - is irritant. Je kunt geen kant op. Je moet dat gejengel de gehele rit aanhoren.
pi_86306896
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:55 schreef cheqy het volgende:

[..]

Herrie laat zich niet alleen meten aan de hand van het aantal decibel, maar ook aan de hand van de duur. Een kikje hier, een kikje daar, daar zul je mij niet over horen. Maar die constante stroom geluidsgolven die voortkomt uit zo'n blaag is niet te verteren.
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:21:53 #294
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_86306961
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:17 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Herrie laat zich niet alleen meten aan de hand van het aantal decibel, maar ook aan de hand van de duur. Een kikje hier, een kikje daar, daar zul je mij niet over horen.
Dat is het punt ook. Een kind zingt vaak niet langer dan een kwartier is mijn ervaring.

quote:
Maar die constante stroom geluidsgolven die voortkomt uit zo'n blaag is niet te verteren.
Wat zal jij het zwaar hebben. :{
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:22:44 #295
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_86306977
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is trouwens irritant, mensen die in het bos gewoon de lege verpakkingen van hun eten en drinken wegflikkeren.
daar stoor ik me idd meer an.
pi_86307080
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:21 schreef cheqy het volgende:

[..]

Dat is het punt ook. Een kind zingt vaak niet langer dan een kwartier is mijn ervaring.
En feitelijke tijd en de beleving van tijd zijn twee verschillende dingen. Blootgesteld aan barre omstandigheden kan een kwartier wel een uur lijken.

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:21 schreef cheqy het volgende:
Wat zal jij het zwaar hebben. :{
Dat valt best wel mee. Het zijn slechts momenten van ergernis. En dat hoort natuurlijk bij het leven, dus al te veel muggenziften doe ik niet aan. Maar in het geval van bijvoorbeeld een restaurant, vind ik het heel rechtvaardig om kinderen in het gareel te houden, of anders gewoon niet met je kinderen daar gaan eten.
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:38:34 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86307190
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:31 schreef servus_universitas het volgende:
En feitelijke tijd en de beleving van tijd zijn twee verschillende dingen. Blootgesteld aan barre omstandigheden kan een kwartier wel een uur lijken.
Je hebt gelijk, sinds al die postpubers een OV-kaart hebben is het gebruik maken van het NL openbaar vervoer gelijk aan blootgesteld zijn aan barre omstandigheden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:40:44 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86307215
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, sinds al die postpubers een OV-kaart hebben is het gebruik maken van het NL openbaar vervoer gelijk aan blootgesteld zijn aan barre omstandigheden.
Heb altijd al geroepen dat kinderen slecht zijn voor het milieu
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')