Dat is niet de insteek. Het valt mij gewoon op dat je gepikeerd reageert op de kritische noten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha.
Worden jullie daar nu hitsig van ofzo, moedertjes boos te maken?
alle pubers dan ook eruit, ouwe zeurders en billenknijpers ook. denk dat die arme busmaatschappij dan failliet gaatquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat geeft en neemt het kind als we allemaal wat moeten geven en nemen?
Of geldt dat alleen voor de anderen die ongevraagd met gejengel, geschreeuw en gebler worden geconfronteerd?
Kritische noten? Ik word uitgemaakt voor slechte ouder, slet, egoistisch, kan m'n kind niet opvoeden enz.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is niet de insteek. Het valt mij gewoon op dat je gepikeerd reageert op de kritische noten.
Het kwalijke is vooral dat je er plezier aan beleefde, dat derden zich gruwelijk ergerden aan dat gebler.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kritische noten? Ik word uitgemaakt voor slechte ouder, slet, egoistisch, kan m'n kind niet opvoeden enz.
Omdat m'n eenjarige zoontje eens een keer zong in de bus. Wat ik geen kwalijke zaak vind.
trek het je niet aan joh, zuurpuim is as zuurpruim does, die zijn gewoon extra leuk om te ziekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kritische noten? Ik word uitgemaakt voor slechte ouder, slet, egoistisch, kan m'n kind niet opvoeden enz.
Omdat m'n eenjarige zoontje eens een keer zong in de bus. Wat ik geen kwalijke zaak vind.
Wat zong die eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Een meisje met een I-pad met harde muziek keek een paar keer boos achterom. Verder was de bus zo goed als leeg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Stirner het volgende:
[..]
Het kwalijke is vooral dat je er plezier aan beleefde, dat derden zich gruwelijk ergerden aan dat gebler.
ik ben zo blij dat ik geen maatschappelijke grenzen hoef te trekken. en de rest van de maatschappij ook, denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Als de overlast niet te erg is moet dat kunnen.
Mag je dus niet meer in een restaurant met je familie iets vieren.
Dat vind ik een beetje te ver gaan.
Sommige families kunnen beter thuisblijven ja.
Maar waar trek je de grens dan?
Lalalalalalalala.quote:
Dat zijn stuk voor stuk aantijgingen die niet de mijne zijn. Ik oordeel niet over jouw persoon en hoe jij als moeder bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja studentje. Nee studentje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef twiFight het volgende:
Ironisch dat je het tokkievooroordeel steeds meer en meer bevestigt nummer_zoveel. Vooral je kind niet opvoeden hoor, wat kan jou de rest van de wereld schelen!?
da's heul niet lastig doen en gillen en krijsen! da's gewoon haske snoezigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lalalalalalalala.
En met z'n tong rare geluiden maken. En hoge gilletjes slaken. Praten kan ie nog niet.
![]()
'Lala' is snoezig. 'Lalala' is acceptabel, maar 'Lalalalalalalala' is echt te veel van het goede. Grenzen stellen, moeders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef simmu het volgende:
[..]
da's heul niet lastig doen en gillen en krijsen! da's gewoon haske snoezig
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef simmu het volgende:
[..]
da's heul niet lastig doen en gillen en krijsen! da's gewoon haske snoezig
Nou.... een kind meenemen in de bus is natuurlijk wel heel iets anders. Naar een restaurant of theater stuk ga je voor recreatie, de bus neem je omdat je van A naar B moet, en geen eigen vervoer bezit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Kingstown het volgende:
Je kind meenemen naar een restaurant, bus of theaterstuk is doelbewust vagen om problemen en als die dan ook komen is het opeens de schuld van de boze buitenwereld?
Als een kind zingt moet iedereen even glimlachen naar de moeder en het mooi vinden. Snap dat dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
komt op mij over als fucking irritant. maar smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes hier nog
Laat ik het anders vragen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Worden jullie daar nu hitsig van ofzo, moedertjes boos te maken?
dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Als een kind zingt moet iedereen even glimlachen naar de moeder en het mooi vinden. Snap dat dan.
Is al eerder opgemerkt dat iedereen het ermee eens is dat een krijsend kind enorm irritant is, zeker als de ouders hier niets aan doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef maartena het volgende:
Nu is dat zingen van je weinig op aan te merken. Maar je moet het toch op z'n minst met me eens zijn dat een krijsend kind, dat niet binnen enkele minuten weer stil te krijgen is..... echt enorm irritant is voor de medereizigers c.q. aanwezigen?
lol. je verpakt het mooi. maar het was uiteindelijk gewoon doelbewust irriteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Is al eerder opgemerkt dat iedereen het ermee eens is dat een krijsend kind enorm irritant is, zeker als de ouders hier niets aan doen.
Maarrrr, het ging erom dat het kindje van nummer_zoveel zijn stemmetje aan het oefenen was, door 'lalalala' en geluidjes met zijn tong. Dat duidt op een heel tevreden kindje dat zich op zijn gemak voelt. Zit daar voor hem zo'n boze meneer, die boos tegen zijn mama doet. En wat gebeurt er dan? Juist, raakt het ventje overstuur, gaat huilen en krijg die dan nog maar eens stil. Nog bozer kijken? Nog harder huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |