abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86291474
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha.

Worden jullie daar nu hitsig van ofzo, moedertjes boos te maken? :D
Dat is niet de insteek. Het valt mij gewoon op dat je gepikeerd reageert op de kritische noten.
pi_86291501
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat geeft en neemt het kind als we allemaal wat moeten geven en nemen?
Of geldt dat alleen voor de anderen die ongevraagd met gejengel, geschreeuw en gebler worden geconfronteerd?
alle pubers dan ook eruit, ouwe zeurders en billenknijpers ook. denk dat die arme busmaatschappij dan failliet gaat :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:38:38 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86291511
Wat een kansloze discussie, het gaat over één restaurant. :D

Hun goed recht trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_86291632
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat is niet de insteek. Het valt mij gewoon op dat je gepikeerd reageert op de kritische noten.
Kritische noten? Ik word uitgemaakt voor slechte ouder, slet, egoistisch, kan m'n kind niet opvoeden enz.
Omdat m'n eenjarige zoontje eens een keer zong in de bus. Wat ik geen kwalijke zaak vind. ;)
pi_86291685
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kritische noten? Ik word uitgemaakt voor slechte ouder, slet, egoistisch, kan m'n kind niet opvoeden enz.
Omdat m'n eenjarige zoontje eens een keer zong in de bus. Wat ik geen kwalijke zaak vind. ;)
Het kwalijke is vooral dat je er plezier aan beleefde, dat derden zich gruwelijk ergerden aan dat gebler.

Belooft weinig goeds voor de nabije toekomst.
pi_86291700
quote:

[..]

trek het je niet aan joh, zuurpuim is as zuurpruim does, die zijn gewoon extra leuk om te zieken *O*
pi_86291708
quote:

[..]

Wat zong die eigenlijk?
pi_86291768
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef Stirner het volgende:

[..]

Het kwalijke is vooral dat je er plezier aan beleefde, dat derden zich gruwelijk ergerden aan dat gebler.
Ja. Een meisje met een I-pad met harde muziek keek een paar keer boos achterom. Verder was de bus zo goed als leeg.

He, waarom ga ik hier toch nog serieus op in. Ik knijp 'm volgende keer wel als ie weer zingt. Kijken of je het dan mooier vindt!
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:46:12 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86291870
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:37 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Als de overlast niet te erg is moet dat kunnen.
Mag je dus niet meer in een restaurant met je familie iets vieren.
Dat vind ik een beetje te ver gaan.

Sommige families kunnen beter thuisblijven ja.
Maar waar trek je de grens dan?
ik ben zo blij dat ik geen maatschappelijke grenzen hoef te trekken. en de rest van de maatschappij ook, denk ik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86291887
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:42 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Wat zong die eigenlijk?
Lalalalalalalala.

En met z'n tong rare geluiden maken. En hoge gilletjes slaken. Praten kan ie nog niet.
:P

O+
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:46:42 #261
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86291896
Ironisch dat je het tokkievooroordeel steeds meer en meer bevestigt nummer_zoveel. Vooral je kind niet opvoeden hoor, wat kan jou de rest van de wereld schelen!?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86291963
quote:

[..]

Dat zijn stuk voor stuk aantijgingen die niet de mijne zijn. Ik oordeel niet over jouw persoon en hoe jij als moeder bent.
pi_86291972
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef twiFight het volgende:
Ironisch dat je het tokkievooroordeel steeds meer en meer bevestigt nummer_zoveel. Vooral je kind niet opvoeden hoor, wat kan jou de rest van de wereld schelen!?
Ja studentje. Nee studentje.
pi_86292167
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lalalalalalalala.

En met z'n tong rare geluiden maken. En hoge gilletjes slaken. Praten kan ie nog niet.
:P

O+
da's heul niet lastig doen en gillen en krijsen! da's gewoon haske snoezig O+
pi_86292235
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef simmu het volgende:

[..]

'Lala' is snoezig. 'Lalala' is acceptabel, maar 'Lalalalalalalala' is echt te veel van het goede. Grenzen stellen, moeders.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:55:15 #266
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86292309
Precies. Hard meppen, zakdoek in zijn mond.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:56:10 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86292361
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef simmu het volgende:

[..]

:')

komt op mij over als fucking irritant. maar smaken verschillen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:43 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86292519
Voor WIJVEN is dat haske snoezig ja. Kerels willen gewoon dat baby's hun bek houden. En terecht. :7.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:46 #269
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86292523
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Kingstown het volgende:
Je kind meenemen naar een restaurant, bus of theaterstuk is doelbewust vagen om problemen en als die dan ook komen is het opeens de schuld van de boze buitenwereld? :')
Nou.... een kind meenemen in de bus is natuurlijk wel heel iets anders. Naar een restaurant of theater stuk ga je voor recreatie, de bus neem je omdat je van A naar B moet, en geen eigen vervoer bezit.

Dat je dat kind dan vervolgens niet rustig kan houden, dat is een andere zaak..... Of eigenlijk de ouders die niet de moeite willen nemen om het kind te kalmeren :)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_86292536
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:')

komt op mij over als fucking irritant. maar smaken verschillen.
Als een kind zingt moet iedereen even glimlachen naar de moeder en het mooi vinden. Snap dat dan.
pi_86292784
Deze discussie is net zo hopeloos als de oren van dit ventje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes hier nog
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:06:14 #272
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86292977
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Worden jullie daar nu hitsig van ofzo, moedertjes boos te maken? :D
Laat ik het anders vragen.

Het regent pijpenstelen. Echt flink hard. Jij staat met kind onder een droog bushokje te wachten. Ik kom daar aan, en aangezien het nog 20 minuten duurt voordat de bus komt, besluit ik een lekkere pure joint op te steken (dus zonder chemisch aangepast tabak of teer), die ik daar pal naast die kleine van je begin op te roken - en dus ook heerlijke walmen wietrook uit te blazen. Jij hebt weinig keus dan naast me te blijven staan, want de winkels zijn al dicht..... en de enige droge plek is de bushalte.

Wat ik doe is niet illegaal. Maar ik kan wel inzien dat een ander dat ontzettend irritant kan vinden, zeker als die walmen ook nog eens door de kleine worden ingeademd die daar ook niet om vraagt.

Nu is dat zingen van je weinig op aan te merken. Maar je moet het toch op z'n minst met me eens zijn dat een krijsend kind, dat niet binnen enkele minuten weer stil te krijgen is..... echt enorm irritant is voor de medereizigers c.q. aanwezigen?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:13:31 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86296071
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Als een kind zingt moet iedereen even glimlachen naar de moeder en het mooi vinden. Snap dat dan.
dat begrijp ik.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:54:14 #274
3542 Gia
User under construction
pi_86297893
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:06 schreef maartena het volgende:
Nu is dat zingen van je weinig op aan te merken. Maar je moet het toch op z'n minst met me eens zijn dat een krijsend kind, dat niet binnen enkele minuten weer stil te krijgen is..... echt enorm irritant is voor de medereizigers c.q. aanwezigen?
Is al eerder opgemerkt dat iedereen het ermee eens is dat een krijsend kind enorm irritant is, zeker als de ouders hier niets aan doen.

Maarrrr, het ging erom dat het kindje van nummer_zoveel zijn stemmetje aan het oefenen was, door 'lalalala' en geluidjes met zijn tong. Dat duidt op een heel tevreden kindje dat zich op zijn gemak voelt. Zit daar voor hem zo'n boze meneer, die boos tegen zijn mama doet. En wat gebeurt er dan? Juist, raakt het ventje overstuur, gaat huilen en krijg die dan nog maar eens stil. Nog bozer kijken? Nog harder huilen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:04:24 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86298347
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Is al eerder opgemerkt dat iedereen het ermee eens is dat een krijsend kind enorm irritant is, zeker als de ouders hier niets aan doen.

Maarrrr, het ging erom dat het kindje van nummer_zoveel zijn stemmetje aan het oefenen was, door 'lalalala' en geluidjes met zijn tong. Dat duidt op een heel tevreden kindje dat zich op zijn gemak voelt. Zit daar voor hem zo'n boze meneer, die boos tegen zijn mama doet. En wat gebeurt er dan? Juist, raakt het ventje overstuur, gaat huilen en krijg die dan nog maar eens stil. Nog bozer kijken? Nog harder huilen.
lol. je verpakt het mooi. maar het was uiteindelijk gewoon doelbewust irriteren.

ook al was de bus bijna leeg, ging ze zo dicht bij de tiener met koptelefoon zitten om het geluid te kunnen horen...

dat moedertje met haar gillende zingende baby is gewoon opzoek naar confrontatie. en vooral veel liefde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')