abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 21:22:57 #1
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_86256872
quote:
Amerikaans restaurant weigert huilende baby's (filmpje)
Baby's en kinderen die schreeuwen, huilen of zeuren zijn in het Amerikaanse restaurant Olde Salty niet meer welkom. De eigenaren van de eetgelegenheid in North Carolina besloten daartoe na enkele klachten.

"Als ouders het beledigend vinden dan stel ik voor dat ze naar een ander restaurant gaan, waar ze dat geschreeuw wel tolereren. Wij doen het niet", stelt Brenda Armes over het beleid tegenover CNN.
De restauranteigenaresse is dan ook niet van plan het papiertje op de deur ('schreeuwende kinderen worden niet getolereerd') weg te halen. "Het heeft namelijk meer klanten opgeleverd dan dat het heeft weggejaagd."

Helpen
Ouders van jonge kinderen reageren vooral verbaasd op de nieuwe regel. "Je kunt het niet helpen als je kind schreeuwt", stelt één van hen desgevraagd.
Armes is het daar vanzelfsprekend niet mee eens: de luidruchtige telg kan immers naar buiten afgevoerd worden, en dat is precies wat ze vraagt. "We zeggen dus niet dat kinderen geen plezier mogen hebben of dat ze hier helemaal niet mogen komen", aldus Armes.
Goedzo ^O^
laat dit een voorbeeld zijn. Die dingen moet je dan ook thuis laten :)
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_86256952
laat ouders met kinderen maar lekker naar Mcdonalds gaan
pi_86257425
fuckin' eh yeah!

rot op met die parents.

als je geen oppas kan bedenken, blijf dan fucking thuis.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86257468
_O_ hulde! _O_
  donderdag 9 september 2010 @ 21:35:44 #5
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_86257474
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Goedzo ^O^
laat dit een voorbeeld zijn. Die dingen moet je dan ook thuis laten :)
Ach... er zijn ook kindvriendelijke restaurants. En ze moeten tóch eten. En leren om zich te gedragen in een restaurant, dat gaat namelijk niet vanzelf (dat leren).
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_86257505
Ik vind dat een goede zaak! :Y
Noot noot.
pi_86257522
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
fuckin' eh yeah!

rot op met die parents.

als je geen oppas kan bedenken, blijf dan fucking thuis.
Nou nou nou. Niks mis met de kinderen vroeg kennis laten maken met cuisine en publieke plaatsen. Mits ze zich kunnen gedragen natuurlijk.

En als ze fucking thuis moeten blijven, hou je het probleem alleen maar in stand natuurlijk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_86257528
mcdonald's is ok voor kinderen. huilen is daar geaccepteerd.
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 21:36:40 #9
230491 Zith
pls tip
pi_86257537
Olde Satly

Geweldige naam ook.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86257578
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou nou nou. Niks mis met de kinderen vroeg kennis laten maken met cuisine en publieke plaatsen. Mits ze zich kunnen gedragen natuurlijk.

En als ze fucking thuis moeten blijven, hou je het probleem alleen maar in stand natuurlijk.
ey! thuis proeven ze bij mij thuis de haute cuisine. niet zo janken aub op mijn opmerking. jij die blijkbaar geen oppas kan regelen als je een keer echt lekker wilt eten?
pi_86257613
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ey! thuis proeven ze bij mij thuis de haute cuisine. niet zo janken aub op mijn opmerking.
Janken? Ik wijs je even op je overdreven gescheld op ouders.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_86257758
Kinderen ff meenemen als ze huilen ofzo. Dat zou sowieso etiquette moeten zijn.
pi_86257988
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar het is ook een kwestie van fatsoen om andere mensen niet onnodig lastig te vallen als ze aan het eten zijn. En krijsende kinderen zijn vaak behoorlijk lastig/irritant in een restaurant (snap trouwens ook niet dat ouders het hun kinderen aandoen om ze mee te slepen naar een restaurant waar ze zich toch het merendeel van de tijd kapot vervelen).
pi_86258076
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Maar het is ook een kwestie van fatsoen om andere mensen niet onnodig lastig te vallen als ze aan het eten zijn. En krijsende kinderen zijn vaak behoorlijk lastig/irritant in een restaurant (snap trouwens ook niet dat ouders het hun kinderen aandoen om ze mee te slepen naar een restaurant waar ze zich toch het merendeel van de tijd kapot vervelen).
Dit dus.
Noot noot.
  donderdag 9 september 2010 @ 21:52:24 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86258411
beste idee sinds de anticonceptiepil ^O^

quote:
De restauranteigenaresse is dan ook niet van plan het papiertje op de deur ('schreeuwende kinderen worden niet getolereerd') weg te halen. "Het heeft namelijk meer klanten opgeleverd dan dat het heeft weggejaagd."
Duidelijk een gat in de markt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 9 september 2010 @ 21:57:05 #16
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_86258677
Dit vraagt om een vervolg in vliegtuigen of andere lange reizen. Ik ben er maar wat graag bereid om hier extra voor te betalen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_86258710
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook letterlijk "mits ze zich kunnen gedragen"?
  donderdag 9 september 2010 @ 22:00:07 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86258844
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook letterlijk "mits ze zich kunnen gedragen"?
en dat kunnen ze op heel jonge leeftijd gewoon nog niet. Dus dan moet je het niet proberen. Zodra een kind een beetje stil kan zijn en een beetje luistert mogen ze het wmb proberen, maar tot die tijd bestellen ze maar wat of zo.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 9 september 2010 @ 22:09:16 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86259327
Gelijk hebben ze :Y Ik vind 't een prima idee, je gaat toch niet lekker uit eten om op het onbehoorlijke gedrag van andermans kinderen getrakteerd te worden ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_86259707
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef twiFight het volgende:

[..]

en dat kunnen ze op heel jonge leeftijd gewoon nog niet. Dus dan moet je het niet proberen. Zodra een kind een beetje stil kan zijn en een beetje luistert mogen ze het wmb proberen, maar tot die tijd bestellen ze maar wat of zo.
Hangt van het kind af hoor. Mijn oudste zou ik een restaurant niet aandoen, dan krijgen we gewoon applaus als we weggaan, maar mijn jongste twee hebben vanaf een jaar ofzo altijd braaf en stil in hun stoeltje gezeten.
Het hangt het meest van de ouders af denk ik. Mensen die hun kinderen rond laten lopen, gillen en met dingen gooien en dan rondkijken van "lief he?" die mogen ze van mij ook met liefde eruit kicken. Daar is dit ook voor bedoeld van die eigenaar: kinderen waar anderen last van hebben.
pi_86260119
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hangt van het kind af hoor. Mijn oudste zou ik een restaurant niet aandoen, dan krijgen we gewoon applaus als we weggaan, maar mijn jongste twee hebben vanaf een jaar ofzo altijd braaf en stil in hun stoeltje gezeten.
Het hangt het meest van de ouders af denk ik. Mensen die hun kinderen rond laten lopen, gillen en met dingen gooien en dan rondkijken van "lief he?" die mogen ze van mij ook met liefde eruit kicken. Daar is dit ook voor bedoeld van die eigenaar: kinderen waar anderen last van hebben.
Ligt niet aan je opvoedskills in ieder geval. Anders zou je oudste juist het braafste zijn en de jongeren krijsende kutkoters.
pi_86260293
quote:

[..]

jij bent n=1 in dit geval. alhoewel ik je niet eens geloof, met je ouderlijke genoegdoening.
pi_86260799
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef beeer het volgende:

[..]

Ligt niet aan je opvoedskills in ieder geval. Anders zou je oudste juist het braafste zijn en de jongeren krijsende kutkoters.
Het gaat ook niet om opvoeding, maar om het benul te weten of je kinderen het aankunnen of niet. (Lees: of je het andere gasten aan kunt doen of niet). Het enige stukje opvoeding erin is om de kinderen niet rond te laten rennen en er iets van te zeggen als ze toch te hard gaan schreeuwen.

En de oudste is zwaar autistisch, vandaar dat opvoeding daar niet zoveel voorkomt qua druk gedrag.
pi_86260836
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bent n=1 in dit geval. alhoewel ik je niet eens geloof, met je ouderlijke genoegdoening.
Ik denk dat je zelfgenoegzaamheid bedoelt, want genoegdoening doe ik niet aan nav een topic ;)
pi_86260978
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om opvoeding, maar om het benul te weten of je kinderen het aankunnen of niet. (Lees: of je het andere gasten aan kunt doen of niet). Het enige stukje opvoeding erin is om de kinderen niet rond te laten rennen en er iets van te zeggen als ze toch te hard gaan schreeuwen.

En de oudste is zwaar autistisch, vandaar dat opvoeding daar niet zoveel voorkomt qua druk gedrag.
Wat moet het toch lekker zijn om je kinderen in een argument te manouevreren en dan als contra-argument te vermelden da je kind ziekte x heeft
pi_86261020
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelfgenoegzaamheid bedoelt, want genoegdoening doe ik niet aan nav een topic ;)
nee ik bedoel wat ik schreef. en had het dan ook niet over dit topic. ouderlijke genoegdoening dus. eigenwijze donder.
pi_86261073
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:47 schreef beeer het volgende:

[..]

Wat moet het toch lekker zijn om je kinderen in een argument te manouevreren en dan als contra-argument te vermelden da je kind ziekte x heeft
Ja heerlijk, het is zeg maar mijn joker die ik altijd kan inzetten. Vandaar dat ik zijn fontanelletje even goed heb aangestipt tijdens de bevalling met een breinaald, had ik dat voordeeltje ook weer binnen.

Enne, als je onverwijld toch nog het principe van begrijpend lezen door mag krijgen dan had je kunnen lezen dat het niet echt om de opvoeding of mijn bloedjes ging, maar om het benul wat ouders zouden moeten hebben om in te kunnen schatten of hun kinderen zich kunnen gedragen in een restaurant. Ik gebruikte daarbij de mijne als voorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 09-09-2010 23:06:06 ]
pi_86261135
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik bedoel wat ik schreef. en had het dan ook niet over dit topic. ouderlijke genoegdoening dus. eigenwijze donder.
Ok, nu ben je me kwijt. Wat probeer je me precies voor genoegdoening aan te smeren en naar aanleiding van welk topic :?
pi_86261495
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:51 schreef Mwanatabu het volgende:

Ok, nu ben je me kwijt. Wat probeer je me precies voor genoegdoening aan te smeren en naar aanleiding van welk topic :?
Oraal mischien? :D
pi_86262790
_O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86265860
In Frankrijk zijn er zat kinderen in restaurants en die geven geen kik en eten gewoon wat de ouders eten, in Nederland krijgen ze kip, patat en appelmoes ( :P ) en schreeuwen ze de boel bij elkaar :r
  vrijdag 10 september 2010 @ 01:32:10 #32
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86265898
Gewoon een kwestie van opvoeden en het kind genoeg eten geven of drinken en speeltjes...
Snollebolt
  vrijdag 10 september 2010 @ 01:32:36 #33
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86265903
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
In Frankrijk zijn er zat kinderen in restaurants en die geven geen kik en eten gewoon wat de ouders eten, in Nederland krijgen ze kip, patat en appelmoes (:P ) en schreeuwen ze de boel bij elkaar :r
Innerlijke beschaving..toch?
;)
Snollebolt
pi_86266589
Ow, en dan die teambuilding dinertjes afschuwelijk luidruchtig...en dan dat overdreven gelach!! :r Verliefde jongelui in een restaurant is trouwens helemaal zoiets om te kotsen!! :r
quote:
In Frankrijk zijn er zat kinderen in restaurants en die geven geen kik en eten gewoon wat de ouders eten, in Nederland krijgen ze kip, patat en appelmoes ( :P ) en schreeuwen ze de boel bij elkaar :r
Jee, wat kan jij generaliserend overdrijven :+
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_86266597
Ach, ik ben toch altijd binnen 5 min. weer weg bij McDonald's.
pi_86267240
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 02:29 schreef Stirner het volgende:
Ach, ik ben toch altijd binnen 5 min. weer weg bij McDonald's.

Ja, en van al die jankende PvdA'ers trek ik me toch niks aan :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 10 september 2010 @ 06:18:51 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86267273
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ach... er zijn ook kindvriendelijke restaurants. En ze moeten tóch eten. En leren om zich te gedragen in een restaurant, dat gaat namelijk niet vanzelf (dat leren).
Maar dat hoeft nog niet als het kind jonger is dan 1 jaar.

Tevens vind ik sowieso dat zolang een kind in de luiers zit het verbannen moet worden uit restaurants.
Heb 1 keer meegemaakt dat terwijl ik aan mn biefstukje zat een kind aan de tafel naast mij zn luier zat vol te duwen. Incl geluiden en stank.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86267366
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 06:18 schreef Huppelmuts het volgende:

Tevens vind ik sowieso dat zolang een kind in de luiers zit het verbannen moet worden uit restaurants.
Heb 1 keer meegemaakt dat terwijl ik aan mn biefstukje zat een kind aan de tafel naast mij zn luier zat vol te duwen. Incl geluiden en stank.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een kind wat een tafel verderop zit kan horen en ruiken als ie het in z'n luier doet. Wat was dat, een reuzebaby ofzo? Of zat je in dat restaurant sowieso al bij je buren op schoot?

Verder prima als er een markt is voor kindvrije restaurants. Zullen vast een hoop mensen zijn die daar willen gaan eten.
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:02:41 #39
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86267375
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 06:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een kind wat een tafel verderop zit kan horen en ruiken als ie het in z'n luier doet. Wat was dat, een reuzebaby ofzo? Of zat je in dat restaurant sowieso al bij je buren op schoot?

Verder prima als er een markt is voor kindvrije restaurants. Zullen vast een hoop mensen zijn die daar willen gaan eten.
Het kind zat direct achter mij. Hutjemutje gebeuren wel ja. Was niet prettig hoor. En na de geluiden de stank vonden de ouders het nodig om nogal luid te bespreken wie de poepluier ging verschonen. Je zag meerdere mensen hun bord wegschuiven zo van 'ik hoef niet meer'
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86267408
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 06:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maar dat hoeft nog niet als het kind jonger is dan 1 jaar.

Gadverdamme! Wat een achterlijke ouders dan... Nog iets van gezegd?
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:18:31 #41
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86267424
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gadverdamme! Wat een achterlijke ouders dan... Nog iets van gezegd?
Ja. Heeft geen zin. Sorry maar teveel ouders vinden dat ze alles kunnen maken en doen met hun kroost.
Kreeg opmerkingen als "ja het is nog een klein kind, die weet nog niet dat ie op de wc moet poepen"
Toen ik zei dat ze hem dan thuis moeten laten tot ie het wel weet kreeg ik te horen dat ook zij het verdienen om uit eten te gaan want ze werken er hard genoeg voor blabla.
Het feit dat ik dat ook had verdiend deed er niet toe :')

Tevens met kerst is het helemaal verschrikkelijk in restaurants, dan moet je alles maar accepten want het is kerst.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86267449
Dat ze spraken over wie de luier zou gaan verschonen is storend, en dat iedereen daar dus zo dicht op elkaar zat. Om een kind thuis te laten omdat het nog niet zindelijk is vind ik niet zo belangrijk. Belangrijker is dat een kind niet gaat zitten huilen en krijsen, kan me voorstellen dat dat echt storend is.
pi_86267461
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja. Heeft geen zin. Sorry maar teveel ouders vinden dat ze alles kunnen maken en doen met hun kroost.
Kreeg opmerkingen als "ja het is nog een klein kind, die weet nog niet dat ie op de wc moet poepen"
Toen ik zei dat ze hem dan thuis moeten laten tot ie het wel weet kreeg ik te horen dat ook zij het verdienen om uit eten te gaan want ze werken er hard genoeg voor blabla.
Het feit dat ik dat ook had verdiend deed er niet toe :')

Tevens met kerst is het helemaal verschrikkelijk in restaurants, dan moet je alles maar accepten want het is kerst.
Dat kind weet inderdaad niet beter, maar je had iets kunnen zeggen van "en jij bent in de 30 en weet wel dat je niet met stront aan de gang gaat op tafel" Hoe haal je het in je hoofd dat op tafel te doen. :r
pi_86267463
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het kind zat direct achter mij. Hutjemutje gebeuren wel ja. Was niet prettig hoor. En na de geluiden de stank vonden de ouders het nodig om nogal luid te bespreken wie de poepluier ging verschonen. Je zag meerdere mensen hun bord wegschuiven zo van 'ik hoef niet meer'
Heb je, je geld terug geëist? *O*
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:53:35 #45
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_86267581
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef ACT-F het volgende:
Dit vraagt om een vervolg in vliegtuigen of andere lange reizen. Ik ben er maar wat graag bereid om hier extra voor te betalen.
Oh god oh god! Ik zou bereid zijn om honderd euro meer neer te tellen voor een vliegtuig zonder krijsende kindervolk te hebben. En ook zonder de ouders die dit gegeven maar niet willen snappen _O_
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_86268073
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:53 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Oh god oh god! Ik zou bereid zijn om honderd euro meer neer te tellen voor een vliegtuig zonder krijsende kindervolk te hebben. En ook zonder de ouders die dit gegeven maar niet willen snappen _O_
Graag :Y
Zelf is de business class ben je tegenwoordig niet veilig. :r
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:48:31 #47
3542 Gia
User under construction
pi_86268103
quote:

[..]

Hier ook. Zijn al heel jong mee gaan uit eten. De oudste zelfs een keer 5 weken oud of zo. Zaten een paar Welshmen in dat restaurant en die kwamen ieder een Welsh pound brengen voor de baby. Scheen bij hun gebruik te zijn. Was wel leuk. Kind was de hele tijd stil.
Daarna ook altijd kinderen meegenomen. Wel eerst naar restaurants waar het wat kon lijden, om het te leren. Maar al vrij snel konden we er overal mee komen. En geen kindermenuutje, hè, gewoon á la carte.

Ligt echt helemaal aan de opvoeding. Wij hebben echt niet de braafste kinderen van de wereld, verre van, maar in een restaurant horen ze zich te gedragen. Ik vind het ook niet fijn als een kind van andere ouders bij mijn tafel mijn eten uit mijn mond staat te gapen. Houd dat kind bij je!

Geef dit restaurant dan ook groot gelijk.
pi_86268155
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Beelzebufo het volgende:
En leren om zich te gedragen in een restaurant, dat gaat namelijk niet vanzelf (dat leren).
Meeste ouders helpen hier ook niet echt aan mee.
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:11:39 #49
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_86268485
Ik heb gelukkig nog nooit last gehad van huiliende baby's in restaurants (itt treinen, bussen). Komt dat omdat
1 Baby's hier niet huilen
2 Ik niet naar babyrestaurants ga
Non possumus non loqui
pi_86268532
quote:
Dat begint ook al met de allereerste opvoeding. Een vriend van me vertelde dat hij bijna enthousiast werd van het voorproeven van de babyvoeding in Frankrijk: ui, knoflook, kruiden. In Nederland wordt daar heel moeilijk over gedaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')