Correctie. Zij was de andere passagiers niet tot last, maar haar kind.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo. nu begrijp ik duitse helm ook wel iets beter. wat een ongenuanceerd en tokkieprovocerend, cultuurbarbaars antwoord. waarom schepte jij er eigenlijk genoegen in, in die bus, dat je andere passagiers tot last was?
Ja ,zijn ook redelijk nutteloze reacties.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook hier. vadertje maak je niet dik. dit is fok! de naam zegt het al. al proberen ze dat vaak te ontkennen met fa's als remlof.
Dat is geen antwoord op mijn vraag aan Servus huppeldepup.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo. nu begrijp ik duitse helm ook wel iets beter. wat een ongenuanceerd en tokkieprovocerend, cultuurbarbaars antwoord. waarom schepte jij er eigenlijk genoegen in, in die bus, dat je andere passagiers tot last was?
eensch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:11 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Ja ,zijn ook redelijk nutteloze reacties.
Die ik eigenlijk moet negeren ja.
Als ze nou is met meer humor zulke reacties plaatsen.
Is het wat leuker om te lezen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag aan Servus huppeldepup.
En anders lees je even terug waarom ik er wel om kon glimlachen, heb ik eerder deze middag al uitgelegd in een post.
Rook jij nog maar een paar jointjes. Of misschien moet je maar minderen, dan zie je zelf misschien in dat je degene bent die alles behalve normaal en redelijk reageert.
Jammer, een moeder alleen van haar kind.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
en toch hou ik nog wel een beetje van je.
ipods, mobieltjes en junkies veroorzaken ook overlast en daar worden ook overal maatregelen tegen genomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:11 schreef simmu het volgende:
ipods, mobieltjes en junkies: prima. mag.
kinderen: oh nee! is overlast! moet weg
De naam is servus_universitas, maar zand erover. Mijn antwoord op jouw vraag is: nee, ik ben geen bejaarde. Maar er zijn bronnen te over, waaruit blijkt dat kinderen vroeger meer in het gareel werden gehouden. Dat is ook een heel plausibele aanname, als je kijkt naar de verandering die de maatschappij als geheel heeft ondergaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag aan Servus huppeldepup.
En anders lees je even terug waarom ik er wel om kon glimlachen, heb ik eerder deze middag al uitgelegd in een post.
Welke past niet in het rijtje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Kingstown het volgende:
Je kind meenemen naar een restaurant, bus of theaterstuk is doelbewust vagen om problemen en als die dan ook komen is het opeens de schuld van de boze buitenwereld?
Ik quote eerder jouw reactie om er verder op in te haken maar ik had het eigenlijk niet tegen jou. Jij zegt verder prima dingen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:03 schreef servus_universitas het volgende:
Het is niet nodig om defensief te reageren (lily en erodome).
ik zou zeggen bus, maar wel als je er geen plezier in hebt dat andere passagiers last hebben. ook al staat hun ipod nog zo luid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke past niet in het rijtje?
Och, ik kan er wel om lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef lily het volgende:
Mijn reactie is tegen de zwart-wit denkers hier, die ik op mijn beurt spuugzat ben.
de ballenbak is ook al weggehaald johquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ipods, mobieltjes en junkies veroorzaken ook overlast en daar worden ook overal maatregelen tegen genomen.
Kinderen hebben helaas nog een uitzonderingspositie, maar hoogste tijd dat daar iets aan gaat veranderen.
Ik ga ook niet in de ballenbak van de Mac tussen de kids lopen te spelen als volwassene en zo hoor je kids ook niet mee te nemen naar plekken voor volwassenen.
Je kind meenemen naar een restaurant, bus of theaterstuk is doelbewust vagen om problemen en als die dan ook komen is het opeens de schuld van de boze buitenwereld?
nouquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, ik kan er wel om lachen eigenlijk.
De ballenbak. Dat is een plek voor kinderen en daar kunnen ze schreeuwen en bleren zoveel ze willen, samen met hun leeftijdsgenootjes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke past niet in het rijtje?
datquote:
Sure, daarom reageer je ook zo nijdig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, ik kan er wel om lachen eigenlijk.
Wat geeft en neemt het kind als we allemaal wat moeten geven en nemen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef simmu het volgende:
ennuh: no offence, maar de bus is openbaar vervoer. pech voor je dan als je koters aantreft daar. niet iedereen heeft eigen vervoer en niet overal is het praktisch om met eigen vervoer te gaan. tis allemaal een beetje geven en een beetje nemen hoor.
spinnijdig. lol. ze is gewoon een moedertje dat te maken heeft met huilbuien en vreemd gedrag van haar kind. best lastig af en toe, als je toch wilt doen wat je daarvoor ook deed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Sure, daarom reageer je ook zo nijdig.
Ha, ha.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
spinnijdig. lol. ze is gewoon een moedertje dat te maken heeft met huilbuien en vreemd gedrag van haar kind. best lastig af en toe, als je toch wilt doen wat je daarvoor ook deed.
mijn intentie is niet om jou boos te maken. eerder je te vertellen zoalshetis. niets om je voor te schamen, tientallen miljarden vrouwen en gezinnen zijn je voorgegaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha.
Worden jullie daar nu hitsig van ofzo, moedertjes boos te maken?
Als de overlast niet te erg is moet dat kunnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die onderstreepte zin begrijp ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |