Ouzoquote:
quote:
teveel ouzoquote:
Wat?quote:
Ik wil maar mijn neukmaatje is er nietquote:
releksequote:Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
Ik ben klaar met vieren nu, althans voor vandaag, dus straks lekker douchen, joggingbroek aan en lekker met een vino op de bank
Ow, iets te veel infoquote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wil maar mijn neukmaatje is er niet
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, iets te veel info![]()
Maarre handen rechts en links
Joh?quote:
niet danquote:
Schudden nog wel?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:35 schreef crv het volgende:
[..]
niet danBeetje schudden en na een paar minuten klaar
c_a gaat het op zijn grieks proberenquote:
quote:
Allesquote:
quote:
Het duurde lang voordat ik hem snapte.quote:
quote:
Kan gebeuren, je toetje moet nog even indalen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het duurde lang voordat ik hem snapte.
Niet gehad.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan gebeuren, je toetje moet nog even indalen.
zit jij ook nog op die taart van Kal te wachtenquote:
Gevaarlijk hoor, nu willen we meeprofiteren.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef crv het volgende:Zo krijg eindelijk mijn geld terug van de verzekering 1800 euries
![]()
heb het eerst voor moeten schietenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor, nu willen we meeprofiteren.
Stomme stokbroden.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef crv het volgende:
[..]
heb het eerst voor moeten schieten![]()
Declaraties van april/meislome fransen
Ik dacht ff dat het echt was, die foto.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
Trouwens CRV heb je deze al van SK?
[ afbeelding ]
quote:
Goed hequote:Op woensdag 8 september 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het echt was, die foto.
Zeker wel, zelf gemacht?quote:
Nope heeft Torrio gemaakt voor mequote:
Is dit een jokequote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
Trouwens CRV heb je deze al van SK?
[ afbeelding ]
Schrikquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je liet me schrikken, vuigaard.
carequote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je liet me schrikken, vuigaard.
Mierlo de ghakste.quote:
Joazeker, zaterdag kermis en zondag jarig. Pewpew.quote:
Ook een maagdquote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joazeker, zaterdag kermis en zondag jarig. Pewpew.
Uhuh.quote:
Bij ons was het van het weekend. Wat leukquote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kermis hier is geen flikker aanquote:Op woensdag 8 september 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij ons was het van het weekend. Wat leuk
De kermissen zijn overal hetzelfde, in Brabant tenminste. Veul sjappies en sletten rond de boksbal inderdaad, en staan in de Breakdance.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kermis hier is geen flikker aan. Botsauto's vol met tuig, boksbal met wat stoere binkjes en een draaimolen.
quote:
quote:
OK, je kan mij alles wijsmaken, ben soms wat naiefquote:
Ohja, dat staan ook jaquote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De kermissen zijn overal hetzelfde, in Brabant tenminste. Veul sjappies en sletten rond de boksbal inderdaad, en staan in de Breakdance.
quote:
quote:
ben jij zondag jarig ?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jepquote:
17 jaartjens?quote:
quote:
quote:
quote:
Is wel handig als ik weet wanneer ik die taart in je gezicht moet smijtenquote:
verwachten we ook niet van jequote:
Nou komt dat even mooi uit!quote:
Hier regent het ook tegenwoordig. En hard ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het raar weer....ik was in A'dam, koud en regenachtig. Ik kom in Utrecht, warm, zon, regen, bewolkt, zon ik kom in A'dam is het weer koud en regenachtig
Hier ook regen en koud, maar ik zit heerlijk thuis op de bankquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het raar weer....ik was in A'dam, koud en regenachtig. Ik kom in Utrecht, warm, zon, regen, bewolkt, zon ik kom in A'dam is het weer koud en regenachtig
Zou goed uitkomen als ik honger heb.,quote:Op woensdag 8 september 2010 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
Is wel handig als ik weet wanneer ik die taart in je gezicht moet smijten
Ja, dat heeft iets te maken met hoe de maan staat ten opzichte van de Grote Beer.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Je kunt gewoon buiten gaan staan met je afwaszooiquote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier regent het ook tegenwoordig. En hard ook.
Ik ben even afwassen.
Met een wijntje toch hoop ikquote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook regen en koud, maar ik zit heerlijk thuis op de bank
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iets te maken met hoe de maan staat ten opzichte van de Grote Beer.
terugquote:
Daar is ze!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesNet op tijd voor de plensbui binnen
Ik heb net m'n 2e kaartje in de bus gevondenquote:
Zul je net zien dat ze jou nu ineens heel hard nodig hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef crv het volgende:
hehe, volgens mij hangt er een regenbui boven duitsland, zo'n beetje waar mijn schoonouders wonen
Nog niet, straks welquote:
Woah, dat is een 10-jaren plan voor de kaartenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar is ze!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is...bungalowgirl?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar is ze!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook regen en koud, maar ik zit heerlijk thuis op de bank
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah, dat is een 10-jaren plan voor de kaarten![]()
inkopperquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Laat eens zienquote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net m'n 2e kaartje in de bus gevondenUit Duitsland
quote:
Geef ze de ruimtequote:
Zwabbertjuhquote:
Sjaloompjesquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze jou nu ineens heel hard nodig hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb gebak op ja, vlaaiquote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al iets van taart of gebak gegeten vandaag? Vier je het trouwens in het weekend?
quote:
quote:
Ik hou van stuiterenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
nog twee daagjes voor mijn laptop er is en ik stuiter een beetje![]()
het ergste er van is nog wel dat ik de helft van de specs niet weet, omdat de sites en Lenovo zelf weinig info geven
dus eigenlijk weet je niet wat je bestelt hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
het ergste er van is nog wel dat ik de helft van de specs niet weet, omdat de sites en Lenovo zelf weinig info geven
http://www.freeimagehosting.net/uploads/0df0c3de1e.jpgquote:
Oh, wachten tot je iets in handen krijgtquote:Op woensdag 8 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh je kindquote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Even mini draak onder de douche vandaan halen
Leuke kaartquote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.freeimagehosting.net/uploads/a1f10fbe0c.jpg
Kan niet snel zien of hij het doet, want ik loop nog te kloten met die spyware, uploaden op Tinypic lukt niet, want ik zie geen codeBoh alle programma's nu gehad
Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gebak op ja, vlaai![]()
Maar ik vier het eigenlijk niet, mijn moeder was er vanmiddag natuurlijk wel.
Succes!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Ja hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou krijg ik weer trek in die truffelnotenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hèVoel me weer geliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn opa wil trouwens ook aan postcrossing gaan doen omdat ik het hem heb laten zien![]()
Hij is tevens verzamelaar van postzegels, vandaar.
Alleen nu wil hij een laptop & internet![]()
Leuk tochquote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Mijn opa wil trouwens ook aan postcrossing gaan doen omdat ik het hem heb laten zien![]()
Hij is tevens verzamelaar van postzegels, vandaar.
Alleen nu wil hij een laptop & internet
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Alleen nu wil hij een laptop & internet
vakantiegangertquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou krijg ik weer trek in die truffelnoten![]()
Oh ja sorryquote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef crv het volgende:
wat is de bedoeling van die kaarten Pisces?
ziet er leuk uit trouwens alleen een beetje heavy pic om te downloaden (althans bij mij )
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Met Postcrossing stuur je mensen kaartjes en krijg je ook weer kaarten terug, heel simpel gezegdquote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef crv het volgende:
wat is de bedoeling van die kaarten Pisces?
ziet er leuk uit trouwens alleen een beetje heavy pic om te downloaden (althans bij mij )
OKquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik had hem niet kleiner gemaakt omdat je hem zo op de site van Postcrossing kan uploaden.
(En dacht ook niet dat iemand behalve Pgr hem aan zou klikken)
Zo foutquote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
Probeer me een strenge Kally voor te stellen, maar dan kom ik uit op leren pakjes
Van allebei een kaart (zelf geschreven) alleen wat jongste heeft neergezet is me niet geheel duidelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkerHeb je nog iets van je jongens gehad of gewoon een dikke verjaardagkus?
jawel, ik zat al te klikken, kreeg een foutmeldingquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik had hem niet kleiner gemaakt omdat je hem zo op de site van Postcrossing kan uploaden.
(En dacht ook niet dat iemand behalve Pgr hem aan zou klikken)
Ja uitleg kwam laterquote:
ja ik zit een beetje in een saai stadje nu (leiria) dus verveelde me een beetje. Morgen weer verder trekken naar Coimbra, en dan overmorgen naar Porto.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja tijd om te fokken op vakantie.....
Oh lief, zelfgeschreven kaartenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Van allebei een kaart (zelf geschreven) alleen wat jongste heeft neergezet is me niet geheel duidelijk![]()
En ze hebben me wakker gekust, toen gezongen en 37 kusjes voor ieder jaar 1
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
Probeer me een strenge Kally voor te stellen, maar dan kom ik uit op leren pakjes
Das toch liefquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Van allebei een kaart (zelf geschreven) alleen wat jongste heeft neergezet is me niet geheel duidelijk![]()
En ze hebben me wakker gekust, toen gezongen en 37 kusjes voor ieder jaar 1
Ja ik kan bijna niks qua sites, loop te rommelen met spyware, dus alles gaat lekker vervelend, ben al blij als ik iets geupload krijgquote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jawel, ik zat al te klikken, kreeg een foutmelding
Nou klinkt toch goed! Tot nu toe wel naar je zin gehad?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ja ik zit een beetje in een saai stadje nu (leiria) dus verveelde me een beetje. Morgen weer verder trekken naar Coimbra, en dan overmorgen naar Porto.
quote:
Ja heerlijk, mooiste kadootjesquote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh lief, zelfgeschreven kaartenEn kusjes en zingen
Dat wordt soppen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja heel erg liefquote:
Waarom niet? Toch leuk dat jij hem een beetje wegwijs kunt maken?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Niet als je jouw opa dan moet leren computeren
Ik bedoelde meer in de zin van, misschien heb ik die wel en zwepen ookquote:
je hoeft er niet zo de nadruk op te leggen dat ik achterloop hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Bijna iedereen is er al minimaal een maand mee bezig
Ik met jouquote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
je hoeft er niet zo de nadruk op te leggen dat ik achterloop hoor
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt soppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja, maar niet als hij niet weet hoe een muis werkt enzoquote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch leuk dat jij hem een beetje wegwijs kunt maken?
* nu langzaam en ongezien de kamer uitschuifeltquote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van, misschien heb ik die wel en zwepen ook
Beetje geduld opbrengen voor opaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar niet als hij niet weet hoe een muis werkt enzo
Och dat valt toch best te leren en alleen uitleggen om te registreren is toch best te doen?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet zo miepen jij, helpenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och dat valt toch best te leren en alleen uitleggen om te registreren is toch best te doen?![]()
Ik zou willen dat ik m'n opa nog kon leren computeren, hij is vorige week overleden
Ik stapte ook als spuit-11 inquote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
je hoeft er niet zo de nadruk op te leggen dat ik achterloop hoor
Thanksquote:
Dat dus, Ik moet ook elk weekend mijn schoonvader uitleggen hoe de afstandbediening werkt en zijn laptop. en zoquote:Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beetje geduld opbrengen voor opa
Een knuffel voor kuikentjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och dat valt toch best te leren en alleen uitleggen om te registreren is toch best te doen?![]()
Ik zou willen dat ik m'n opa nog kon leren computeren, hij is vorige week overleden
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dus, Ik moet ook elk weekend mijn schoonvader uitleggen hoe de afstandbediening werkt en zijn laptop. en zo
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een knuffel voor kuikentje![]()
Wat naar!
ja, jij bent daar ook wel behulpzaam inquote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dus, Ik moet ook elk weekend mijn schoonvader uitleggen hoe de afstandbediening werkt en zijn laptop. en zo
Dat is niet fijn, Maar belangrijk is dat je aan hem/familie denkt en dat laat blijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks![]()
, kan niet naar de begrafenis (buitenland). Dat vind ik nog het rotst.
![]()
Maar ja, het is niet anders.
Ja dat is inderdaad rot, maar brand een kaarsje die dag (ik ben heel niet gelovig maar dat doe ik dan weer wel )quote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks![]()
, kan niet naar de begrafenis (buitenland). Dat vind ik nog het rotst.
![]()
Maar ja, het is niet anders.
Tof tot nu toequote:
Jaquote:
Nee het ging niet zo goed meer en hij was 93, dus een hele waardige leeftijd. Hij was zelf mentaal ook erg op. Dus ik ben opgelucht, al had ik hem nog zo graag gezien. Maar ja afstand...quote:
Ja dat zijn dan toch nog de mooie dingen die je hebt kunnen delen. Ook al is het op afstand, het is toch fijn dat hij haar heeft gezienquote:Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ThanksIk ben blij dat hij m'n dochter (zijn enige achterkleinkind) nog heeft leren kennen (al dan niet van afstand) doordat ik veel foto's heb gestuurd. M'n moeder zei vorige week dat ze mijn fotokaarten daar zag liggen die ik pas had gestuurd
![]()
Dat vind ik zo bijzonder dat ik dat toch nog 1,5 jaar heb mee kunnen geven
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, jij bent daar ook wel behulpzaam in![]()
Ik help mijn oma ook graag, het enige wat ik heel vervelend vind is dat ze me pas 10.000 gaat vragen op het moment dat ik de deur uitgaen dan moet ik eigenlijk ook echt weg en heb ik dus gewoon geen tijd meer.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tof tot nu toe. In Lissabon probeerden ze me steeds drugs te verkopen, en in Faro moest ik mee naar het politiebureau om een verdachte te spelen, voor zo'n spiegelglas
.
wat waaaat??quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tof tot nu toe. In Lissabon probeerden ze me steeds drugs te verkopen, en in Faro moest ik mee naar het politiebureau om een verdachte te spelen, voor zo'n spiegelglas
.
Ik ook hiervan jaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan toch nog de mooie dingen die je hebt kunnen delen. Ook al is het op afstand, het is toch fijn dat hij haar heeft gezien![]()
Oh ik ben nog steeds emo trouwens
Ja komt ook goed, tis even verdrietig maar in gedachten ben ik er bijquote:Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, Maar belangrijk is dat je aan hem/familie denkt en dat laat blijken
Ja doe ik ookquote:Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad rot, maar brand een kaarsje die dag (ik ben heel niet gelovig maar dat doe ik dan weer wel )
ja en dan voel ik me ook nog tekort schietenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
das bij mij ook altijd, lijkt wel of ze het erom doen
Ja, maar ik was niet van plan elke keer langs te komen als hij niet weet hoe het werkt.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beetje geduld opbrengen voor opa
das zeer respectabel. maar het blijft altijd een verlies.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het ging niet zo goed meer en hij was 93, dus een hele waardige leeftijd. Hij was zelf mentaal ook erg op. Dus ik ben opgelucht, al had ik hem nog zo graag gezien. Maar ja afstand...
Net als gister bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Vrouw verzwelgt 181 kippenvleugels
AMSTERDAM - De 'zwarte weduwe' van de Amerikaanse eetwedstrijden heeft zondag in twaalf minuten een recordaantal van bijna 181 kippenvleugels verzwolgen. De vrouw, de 47 kilo wegende Sonya Thomas, nam deel aan het nationaal kampioenschap in de Amerikaanse stad Buffalo in de staat New York. © Kennislink Bekijk video "Ik ben zo blij", zei Sonya nadat ze 2,2 kilo kip naar binnen had gewerkt. Ze versloeg daarmee eetkampioen Joey Chestnut, die bleef steken op 169 vleugels, ofwel 2,06 kilo.Het was de eerste keer dat de twee veelvraten het tegen elkaar opnamen. "Ze zetten elkaar enorm onder druk", aldus de organisator van het festival. "Joey is zo sterk, hij heeft een enorme kracht in zijn kaken. Maar Sonya is enorm vlug met haar handen." Sonya, die 1,52 meter lang is, heeft ook het record voor oesters, hardgekookte eieren, cheesecake en jalapenopepers in handen. Ze wordt de 'zwarte weduwe' genoemd, omdat ze haar veel grotere en zwaardere mannelijke tegenstrevers vaak weet te verslaan.Na de wedstrijd zei Sonya nog steeds honger te hebben. Ze noemde de vleugels een 'appetizer'.
quote:Heb je niet gehoord van dien hollebollewagen,
Waar die bolle Gijs op zat?
Hij kon schrokken
Grote brokken:
Een koe en een kalf,
Een heel paard en een half,
Een os en een stier
En zeven tonnen bier,
En een schuit met schapen
En nog kon bolle Gijs
van den honger niet slapen
jaquote:
Ja, laatste grootouder, dus het voelt ook als een afsluiting van m'n "kindertijd". Maar ja de tijd tikt door ookquote:Op woensdag 8 september 2010 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
das zeer respectabel. maar het blijft altijd een verlies.
Tnxquote:
Jij ook tnxquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
.
Pfff, jeetje ik ben maar blij dat je mijn kleinzoon niet bentquote:Op woensdag 8 september 2010 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik was niet van plan elke keer langs te komen als hij niet weet hoe het werkt.
Vind het best om af en toe wat onderhoud te plegen, maar niet elke keer langs te komen als hij niet weet hoe het werkt.
Hij woont overigens ook niet in de buurt.
Nieuwe spullenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaik ben erg blij met dat ding, no matter what de onbekende specs zijn, dattie veel en snel geheugen heeft en een toffe processor en een full hd kleurecht scherm heeft wist ik al
maar er is een kans dat hij ook automatische kleurencalibratie heeft en een touchscreen
Ja werd aangesproken in een park door de politie of ik daar aan wilde meewerkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, jeetje ik ben maar blij dat je mijn kleinzoon niet bent
Haha jaquote:
Hallotjesquote:
Touchscreenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaik ben erg blij met dat ding, no matter what de onbekende specs zijn, dattie veel en snel geheugen heeft en een toffe processor en een full hd kleurecht scherm heeft wist ik al
maar er is een kans dat hij ook automatische kleurencalibratie heeft en een touchscreen
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha jaik denk dat ik min mascara maar alvast eraf haal, preventief
![]()
haha je stond dus in een line up?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja werd aangesproken in een park door de politie of ik daar aan wilde meewerken. Dacht eerst dat het een oplichter was want hij liet een badge zien die er aardig fake uitzag maar het was echt de politie
.
Lekker omkleden en op de bank hangenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha jaik denk dat ik min mascara maar alvast eraf haal, preventief
![]()
Holle Bolle Gijsquote:
Komt het naar beneden?quote:
jij dacht: laat ik ff met oud nieuws komenquote:
kleurencaliwat?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, jeetje ik ben maar blij dat je mijn kleinzoon niet bent
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo, normaal maak ik nooit wat mee hoor!
Woont hij echt ver weg?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik leg het hem wel uit hoor.
Ik zeg wel elke keer aan de telefoon dan: Met de helpdesk![]()
Maar ik ga niet langskomen
Ja, en dan moest ik steeds wisselen van plaats met een ander nummerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha je stond dus in een line up?
ja echt!quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
OMG vanavond de film over Natalee Holloway![]()
Ik zet my super exgirl wel op
Ik vind het wel lachen, wie maakt dat nou mee normaal?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en dan moest ik steeds wisselen van plaats met een ander nummer. Echt een bizarre ervaring
.
haha cool! Werd je nog betaald?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en dan moest ik steeds wisselen van plaats met een ander nummer. Echt een bizarre ervaring
.
Ja redelijk, halfuur rijden met de auto ongeveer.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woont hij echt ver weg?
Anders ga je af en toe langs en laat je je kaartjes zien
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja echt!![]()
Ik zie ook net een pissige kat door het kattenluikje naar binnen komen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
.
Dat kan niet goed zijn zo'n verfilmingquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja redelijk, halfuur rijden met de auto ongeveer.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja echt!![]()
Ik zie ook net een pissige kat door het kattenluikje naar binnen komen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Rauzer het volgende:
Hier nog amper regen gehad trouwens, vooral temperaturen rond de 30 graden.
Ze blijft die zwarte pijprand zettenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan uitschudden in de woonkamer
ik wordt sowieso kots van dat uitmelken van al die ongein.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan niet goed zijn zo'n verfilming
Das toch niet ver weg johquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze blijft die zwarte pijprand zetten
Dus dat!!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik wordt sowieso kots van dat uitmelken van al die ongein.
Ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb pas een ienimini stukje van Cherso gezien, mis ik veel? Moet ik kijken?
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja redelijk, halfuur rijden met de auto ongeveer.
Ohw...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das toch niet ver weg johJe kan toch niet alle familie in je eigen straatje hebben
Er is een Nederlandse film van gemaakt.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan niet goed zijn zo'n verfilming
Nou ja het is een soort The Villa van MTV vroeger, alleen dan met die sletjes en pimps, maar ik heb wel vreselijk gelachen, wat een dombo'squote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb pas een ienimini stukje van Cherso gezien, mis ik veel? Moet ik kijken?
Stadion van Benfica ging om half vijf al dicht helaas, hopelijk dit weekend meer succes met Porto. Moeten die thuis dit weekend?quote:
die gast krjgt echt teveel publiciteitquote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dat!!
En wederom Joran in de publiciteit![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is een Nederlandse film van gemaakt.
OMGquote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze blijft die zwarte pijprand zetten
Die hoopt ook op een wit voetje bij de kijkersquote:
Ziet er niet verkeerd uit heur.quote:
dus veel neukwerk erinquote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is een Nederlandse film van gemaakt.
ja, ik zou vooral veel tijd besteden met opa nu je hem nog hebtquote:
Ben nu wel benieuwd eik Miauwquote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Toen ik een jaar of 16, 17 was deed ik dat ook. Zwart randje, rode lippenstift en dan in elkaar over laten gaandie lippenstift was alleen niet zo 'vast' als die zwarte rand....En zó sta ik dus ook gewoon op de schoolfoto. Zwart randje, vervaagde rode lippenstift. Mijn moeder heeft die schoolfoto in de woonkamer, op het dressoir. IE-DE-REEN die binnenkomt ziet dat dus
M'n moeder woont 2,5 uur bij me vandaan, boh ik zou willen dat ik maar 'een' familielid op een half uur afstand hadquote:
als je gaat tekenen of foto's bewerken op een scherm wil je dat je kleuren kloppenquote:
Ja maar toen deden we dat allemaalquote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Toen ik een jaar of 16, 17 was deed ik dat ook. Zwart randje, rode lippenstift en dan in elkaar over laten gaandie lippenstift was alleen niet zo 'vast' als die zwarte rand....En zó sta ik dus ook gewoon op de schoolfoto. Zwart randje, vervaagde rode lippenstift. Mijn moeder heeft die schoolfoto in de woonkamer, op het dressoir. IE-DE-REEN die binnenkomt ziet dat dus
Ik heb het nog niet genoeg gezien om te zeggen, maar ik vermoed ook dikke potloodstrepen als wenkbrauwen bij Barbie of de restquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen deden we dat allemaal![]()
Maar om dat tegenwoordig nog te doen
Ik kijkquote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
Benny Barbie en de gang dadelijk op 3.
QFTquote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, ik zou vooral veel tijd besteden met opa nu je hem nog hebt
Zwart potlood, vieze vette bruine lippenstiftquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen deden we dat allemaal![]()
Maar om dat tegenwoordig nog te doen
Yes, zaterdag tegen Braga. Wel een topper in Portugal.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Stadion van Benfica ging om half vijf al dicht helaas, hopelijk dit weekend meer succes met Porto. Moeten die thuis dit weekend?
Hihi dat is toevallig ben je met Pisces getrouwd?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
Pisces, waar uit Duitsland kwam je kaartje vandaan?
Ik kreeg ook een kaartje uit Duitsland
Ik heb gelukkig echte wenkbrauwenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet genoeg gezien om te zeggen, maar ik vermoed ook dikke potloodstrepen als wenkbrauwen bij Barbie of de rest
Oeynhausenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
Van je din?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
Nou niet vies vet, maar wel potlood wenkbrauwen jaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet genoeg gezien om te zeggen, maar ik vermoed ook dikke potloodstrepen als wenkbrauwen bij Barbie of de rest
Wie zijn dat in hemelsnaamquote:Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zien er zo onschuldig uit, nu bij DWDD
Barbie zit de hele tijd te kletsen bij de andere items.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zien er zo onschuldig uit, nu bij DWDD
Tofquote:Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeynhausen
"Deutschland ist schön - wir zeigen es!"
Jij een kaartje van je liefde?
Topwijf.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Barbie zit de hele tijd te kletsen bij de andere items.
Ah zal wel onmogelijk zijn om daar als toerist kaartjes voor te krijgen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, zaterdag tegen Braga. Wel een topper in Portugal.
Ja die snapt de helft nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh ik werk ze nog wel eens bij hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou niet vies vet, maar wel potlood wenkbrauwen ja
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou wel echt gaaf zijn. Have fun anyway!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah zal wel onmogelijk zijn om daar als toerist kaartjes voor te krijgen.
Anyway, ik ben weer weg, ajuus.
Doeg!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nog veel plezier verderquote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze heeft zwart gekozen, daarom hoeven ze niet dik, ze zijn duidelijk genoegquote:Op woensdag 8 september 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou niet vies vet, maar wel potlood wenkbrauwen ja
Ciao Rauzerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen potlood hequote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik werk ze nog wel eens bij hoor
21 jaars jong.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
Die mafkees van TMO die meteen werd weggedrukt
Wat een lesbische kop heeft die gozer
Veel pretquote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met een beetje bijwerken is niks mis, maar dit is gewoon een kaal voorhoofd bijgetekend met een stiftquote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik werk ze nog wel eens bij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |