Ja werd aangesproken in een park door de politie of ik daar aan wilde meewerkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, jeetje ik ben maar blij dat je mijn kleinzoon niet bent
Haha jaquote:
Hallotjesquote:
Touchscreenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaik ben erg blij met dat ding, no matter what de onbekende specs zijn, dattie veel en snel geheugen heeft en een toffe processor en een full hd kleurecht scherm heeft wist ik al
maar er is een kans dat hij ook automatische kleurencalibratie heeft en een touchscreen
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha jaik denk dat ik min mascara maar alvast eraf haal, preventief
![]()
haha je stond dus in een line up?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja werd aangesproken in een park door de politie of ik daar aan wilde meewerken. Dacht eerst dat het een oplichter was want hij liet een badge zien die er aardig fake uitzag maar het was echt de politie
.
Lekker omkleden en op de bank hangenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha jaik denk dat ik min mascara maar alvast eraf haal, preventief
![]()
Holle Bolle Gijsquote:
Komt het naar beneden?quote:
jij dacht: laat ik ff met oud nieuws komenquote:
kleurencaliwat?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaik ben erg blij met dat ding, no matter what de onbekende specs zijn, dattie veel en snel geheugen heeft en een toffe processor en een full hd kleurecht scherm heeft wist ik al
maar er is een kans dat hij ook automatische kleurencalibratie heeft en een touchscreen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, jeetje ik ben maar blij dat je mijn kleinzoon niet bent
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo, normaal maak ik nooit wat mee hoor!
Woont hij echt ver weg?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik leg het hem wel uit hoor.
Ik zeg wel elke keer aan de telefoon dan: Met de helpdesk![]()
Maar ik ga niet langskomen
Ja, en dan moest ik steeds wisselen van plaats met een ander nummerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha je stond dus in een line up?
ja echt!quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
OMG vanavond de film over Natalee Holloway![]()
Ik zet my super exgirl wel op
Ik vind het wel lachen, wie maakt dat nou mee normaal?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en dan moest ik steeds wisselen van plaats met een ander nummer. Echt een bizarre ervaring
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |