Ouzoquote:
quote:
teveel ouzoquote:
Wat?quote:
Ik wil maar mijn neukmaatje is er nietquote:
releksequote:Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
Ik ben klaar met vieren nu, althans voor vandaag, dus straks lekker douchen, joggingbroek aan en lekker met een vino op de bank
Ow, iets te veel infoquote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wil maar mijn neukmaatje is er niet
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, iets te veel info![]()
Maarre handen rechts en links
Joh?quote:
niet danquote:
Schudden nog wel?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:35 schreef crv het volgende:
[..]
niet danBeetje schudden en na een paar minuten klaar
c_a gaat het op zijn grieks proberenquote:
quote:
Allesquote:
quote:
Het duurde lang voordat ik hem snapte.quote:
quote:
Kan gebeuren, je toetje moet nog even indalen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het duurde lang voordat ik hem snapte.
Niet gehad.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan gebeuren, je toetje moet nog even indalen.
zit jij ook nog op die taart van Kal te wachtenquote:
Gevaarlijk hoor, nu willen we meeprofiteren.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef crv het volgende:Zo krijg eindelijk mijn geld terug van de verzekering 1800 euries
![]()
heb het eerst voor moeten schietenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor, nu willen we meeprofiteren.
Stomme stokbroden.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef crv het volgende:
[..]
heb het eerst voor moeten schieten![]()
Declaraties van april/meislome fransen
Ik dacht ff dat het echt was, die foto.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
Trouwens CRV heb je deze al van SK?
[ afbeelding ]
quote:
Goed hequote:Op woensdag 8 september 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het echt was, die foto.
Zeker wel, zelf gemacht?quote:
Nope heeft Torrio gemaakt voor mequote:
Is dit een jokequote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
Trouwens CRV heb je deze al van SK?
[ afbeelding ]
Schrikquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je liet me schrikken, vuigaard.
carequote:Op woensdag 8 september 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je liet me schrikken, vuigaard.
Mierlo de ghakste.quote:
Joazeker, zaterdag kermis en zondag jarig. Pewpew.quote:
Ook een maagdquote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joazeker, zaterdag kermis en zondag jarig. Pewpew.
Uhuh.quote:
Bij ons was het van het weekend. Wat leukquote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kermis hier is geen flikker aanquote:Op woensdag 8 september 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij ons was het van het weekend. Wat leuk
De kermissen zijn overal hetzelfde, in Brabant tenminste. Veul sjappies en sletten rond de boksbal inderdaad, en staan in de Breakdance.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kermis hier is geen flikker aan. Botsauto's vol met tuig, boksbal met wat stoere binkjes en een draaimolen.
quote:
quote:
OK, je kan mij alles wijsmaken, ben soms wat naiefquote:
Ohja, dat staan ook jaquote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De kermissen zijn overal hetzelfde, in Brabant tenminste. Veul sjappies en sletten rond de boksbal inderdaad, en staan in de Breakdance.
quote:
quote:
ben jij zondag jarig ?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jepquote:
17 jaartjens?quote:
quote:
quote:
quote:
Is wel handig als ik weet wanneer ik die taart in je gezicht moet smijtenquote:
verwachten we ook niet van jequote:
Nou komt dat even mooi uit!quote:
Hier regent het ook tegenwoordig. En hard ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het raar weer....ik was in A'dam, koud en regenachtig. Ik kom in Utrecht, warm, zon, regen, bewolkt, zon ik kom in A'dam is het weer koud en regenachtig
Hier ook regen en koud, maar ik zit heerlijk thuis op de bankquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is het raar weer....ik was in A'dam, koud en regenachtig. Ik kom in Utrecht, warm, zon, regen, bewolkt, zon ik kom in A'dam is het weer koud en regenachtig
Zou goed uitkomen als ik honger heb.,quote:Op woensdag 8 september 2010 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
Is wel handig als ik weet wanneer ik die taart in je gezicht moet smijten
Ja, dat heeft iets te maken met hoe de maan staat ten opzichte van de Grote Beer.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Je kunt gewoon buiten gaan staan met je afwaszooiquote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier regent het ook tegenwoordig. En hard ook.
Ik ben even afwassen.
Met een wijntje toch hoop ikquote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook regen en koud, maar ik zit heerlijk thuis op de bank
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iets te maken met hoe de maan staat ten opzichte van de Grote Beer.
terugquote:
Daar is ze!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
HallotjesNet op tijd voor de plensbui binnen
Ik heb net m'n 2e kaartje in de bus gevondenquote:
Zul je net zien dat ze jou nu ineens heel hard nodig hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef crv het volgende:
hehe, volgens mij hangt er een regenbui boven duitsland, zo'n beetje waar mijn schoonouders wonen
Nog niet, straks welquote:
Woah, dat is een 10-jaren plan voor de kaartenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar is ze!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is...bungalowgirl?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar is ze!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook regen en koud, maar ik zit heerlijk thuis op de bank
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah, dat is een 10-jaren plan voor de kaarten![]()
inkopperquote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
Laat eens zienquote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net m'n 2e kaartje in de bus gevondenUit Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |