quote:
Geef ze de ruimtequote:
Zwabbertjuhquote:
Sjaloompjesquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze jou nu ineens heel hard nodig hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb gebak op ja, vlaaiquote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al iets van taart of gebak gegeten vandaag? Vier je het trouwens in het weekend?
quote:
quote:
Ik hou van stuiterenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
nog twee daagjes voor mijn laptop er is en ik stuiter een beetje![]()
het ergste er van is nog wel dat ik de helft van de specs niet weet, omdat de sites en Lenovo zelf weinig info geven
dus eigenlijk weet je niet wat je bestelt hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
het ergste er van is nog wel dat ik de helft van de specs niet weet, omdat de sites en Lenovo zelf weinig info geven
http://www.freeimagehosting.net/uploads/0df0c3de1e.jpgquote:
Oh, wachten tot je iets in handen krijgtquote:Op woensdag 8 september 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
Oh je kindquote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Even mini draak onder de douche vandaan halen
Leuke kaartquote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.freeimagehosting.net/uploads/a1f10fbe0c.jpg
Kan niet snel zien of hij het doet, want ik loop nog te kloten met die spyware, uploaden op Tinypic lukt niet, want ik zie geen codeBoh alle programma's nu gehad
Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gebak op ja, vlaai![]()
Maar ik vier het eigenlijk niet, mijn moeder was er vanmiddag natuurlijk wel.
Succes!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Even mini draak onder de douche vandaan halen
Ja hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou krijg ik weer trek in die truffelnotenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hèVoel me weer geliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn opa wil trouwens ook aan postcrossing gaan doen omdat ik het hem heb laten zien![]()
Hij is tevens verzamelaar van postzegels, vandaar.
Alleen nu wil hij een laptop & internet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |