quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja redelijk, halfuur rijden met de auto ongeveer.
Ohw...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das toch niet ver weg johJe kan toch niet alle familie in je eigen straatje hebben
Er is een Nederlandse film van gemaakt.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan niet goed zijn zo'n verfilming
Nou ja het is een soort The Villa van MTV vroeger, alleen dan met die sletjes en pimps, maar ik heb wel vreselijk gelachen, wat een dombo'squote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb pas een ienimini stukje van Cherso gezien, mis ik veel? Moet ik kijken?
Stadion van Benfica ging om half vijf al dicht helaas, hopelijk dit weekend meer succes met Porto. Moeten die thuis dit weekend?quote:
die gast krjgt echt teveel publiciteitquote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dat!!
En wederom Joran in de publiciteit![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is een Nederlandse film van gemaakt.
OMGquote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze blijft die zwarte pijprand zetten
Die hoopt ook op een wit voetje bij de kijkersquote:
Ziet er niet verkeerd uit heur.quote:
dus veel neukwerk erinquote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is een Nederlandse film van gemaakt.
ja, ik zou vooral veel tijd besteden met opa nu je hem nog hebtquote:
Ben nu wel benieuwd eik Miauwquote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Toen ik een jaar of 16, 17 was deed ik dat ook. Zwart randje, rode lippenstift en dan in elkaar over laten gaandie lippenstift was alleen niet zo 'vast' als die zwarte rand....En zó sta ik dus ook gewoon op de schoolfoto. Zwart randje, vervaagde rode lippenstift. Mijn moeder heeft die schoolfoto in de woonkamer, op het dressoir. IE-DE-REEN die binnenkomt ziet dat dus
M'n moeder woont 2,5 uur bij me vandaan, boh ik zou willen dat ik maar 'een' familielid op een half uur afstand hadquote:
als je gaat tekenen of foto's bewerken op een scherm wil je dat je kleuren kloppenquote:
Ja maar toen deden we dat allemaalquote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Toen ik een jaar of 16, 17 was deed ik dat ook. Zwart randje, rode lippenstift en dan in elkaar over laten gaandie lippenstift was alleen niet zo 'vast' als die zwarte rand....En zó sta ik dus ook gewoon op de schoolfoto. Zwart randje, vervaagde rode lippenstift. Mijn moeder heeft die schoolfoto in de woonkamer, op het dressoir. IE-DE-REEN die binnenkomt ziet dat dus
Ik heb het nog niet genoeg gezien om te zeggen, maar ik vermoed ook dikke potloodstrepen als wenkbrauwen bij Barbie of de restquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen deden we dat allemaal![]()
Maar om dat tegenwoordig nog te doen
Ik kijkquote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
Benny Barbie en de gang dadelijk op 3.
QFTquote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, ik zou vooral veel tijd besteden met opa nu je hem nog hebt
Zwart potlood, vieze vette bruine lippenstiftquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen deden we dat allemaal![]()
Maar om dat tegenwoordig nog te doen
Yes, zaterdag tegen Braga. Wel een topper in Portugal.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Stadion van Benfica ging om half vijf al dicht helaas, hopelijk dit weekend meer succes met Porto. Moeten die thuis dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |