Dat wordt soppen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
Probeer me een strenge Kally voor te stellen, maar dan kom ik uit op leren pakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja heel erg liefquote:
Waarom niet? Toch leuk dat jij hem een beetje wegwijs kunt maken?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Niet als je jouw opa dan moet leren computeren
Ik bedoelde meer in de zin van, misschien heb ik die wel en zwepen ookquote:
je hoeft er niet zo de nadruk op te leggen dat ik achterloop hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Bijna iedereen is er al minimaal een maand mee bezig
Ik met jouquote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
je hoeft er niet zo de nadruk op te leggen dat ik achterloop hoor
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt soppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja, maar niet als hij niet weet hoe een muis werkt enzoquote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch leuk dat jij hem een beetje wegwijs kunt maken?
* nu langzaam en ongezien de kamer uitschuifeltquote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van, misschien heb ik die wel en zwepen ook
Beetje geduld opbrengen voor opaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar niet als hij niet weet hoe een muis werkt enzo
Och dat valt toch best te leren en alleen uitleggen om te registreren is toch best te doen?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet zo miepen jij, helpenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och dat valt toch best te leren en alleen uitleggen om te registreren is toch best te doen?![]()
Ik zou willen dat ik m'n opa nog kon leren computeren, hij is vorige week overleden
Ik stapte ook als spuit-11 inquote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
je hoeft er niet zo de nadruk op te leggen dat ik achterloop hoor
Thanksquote:
Dat dus, Ik moet ook elk weekend mijn schoonvader uitleggen hoe de afstandbediening werkt en zijn laptop. en zoquote:Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beetje geduld opbrengen voor opa
Een knuffel voor kuikentjequote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och dat valt toch best te leren en alleen uitleggen om te registreren is toch best te doen?![]()
Ik zou willen dat ik m'n opa nog kon leren computeren, hij is vorige week overleden
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dus, Ik moet ook elk weekend mijn schoonvader uitleggen hoe de afstandbediening werkt en zijn laptop. en zo
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een knuffel voor kuikentje![]()
Wat naar!
ja, jij bent daar ook wel behulpzaam inquote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dus, Ik moet ook elk weekend mijn schoonvader uitleggen hoe de afstandbediening werkt en zijn laptop. en zo
Dat is niet fijn, Maar belangrijk is dat je aan hem/familie denkt en dat laat blijkenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks![]()
, kan niet naar de begrafenis (buitenland). Dat vind ik nog het rotst.
![]()
Maar ja, het is niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |