Leuk tochquote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Mijn opa wil trouwens ook aan postcrossing gaan doen omdat ik het hem heb laten zien![]()
Hij is tevens verzamelaar van postzegels, vandaar.
Alleen nu wil hij een laptop & internet
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Alleen nu wil hij een laptop & internet
vakantiegangertquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou krijg ik weer trek in die truffelnoten![]()
Oh ja sorryquote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef crv het volgende:
wat is de bedoeling van die kaarten Pisces?
ziet er leuk uit trouwens alleen een beetje heavy pic om te downloaden (althans bij mij )
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Even mini draak onder de douche vandaan halen
Met Postcrossing stuur je mensen kaartjes en krijg je ook weer kaarten terug, heel simpel gezegdquote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef crv het volgende:
wat is de bedoeling van die kaarten Pisces?
ziet er leuk uit trouwens alleen een beetje heavy pic om te downloaden (althans bij mij )
OKquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik had hem niet kleiner gemaakt omdat je hem zo op de site van Postcrossing kan uploaden.
(En dacht ook niet dat iemand behalve Pgr hem aan zou klikken)
Zo foutquote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
Probeer me een strenge Kally voor te stellen, maar dan kom ik uit op leren pakjes
Van allebei een kaart (zelf geschreven) alleen wat jongste heeft neergezet is me niet geheel duidelijkquote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkerHeb je nog iets van je jongens gehad of gewoon een dikke verjaardagkus?
jawel, ik zat al te klikken, kreeg een foutmeldingquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik had hem niet kleiner gemaakt omdat je hem zo op de site van Postcrossing kan uploaden.
(En dacht ook niet dat iemand behalve Pgr hem aan zou klikken)
Ja uitleg kwam laterquote:
ja ik zit een beetje in een saai stadje nu (leiria) dus verveelde me een beetje. Morgen weer verder trekken naar Coimbra, en dan overmorgen naar Porto.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja tijd om te fokken op vakantie.....
Oh lief, zelfgeschreven kaartenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Van allebei een kaart (zelf geschreven) alleen wat jongste heeft neergezet is me niet geheel duidelijk![]()
En ze hebben me wakker gekust, toen gezongen en 37 kusjes voor ieder jaar 1
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
Probeer me een strenge Kally voor te stellen, maar dan kom ik uit op leren pakjes
Das toch liefquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Van allebei een kaart (zelf geschreven) alleen wat jongste heeft neergezet is me niet geheel duidelijk![]()
En ze hebben me wakker gekust, toen gezongen en 37 kusjes voor ieder jaar 1
Ja ik kan bijna niks qua sites, loop te rommelen met spyware, dus alles gaat lekker vervelend, ben al blij als ik iets geupload krijgquote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jawel, ik zat al te klikken, kreeg een foutmelding
Nou klinkt toch goed! Tot nu toe wel naar je zin gehad?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ja ik zit een beetje in een saai stadje nu (leiria) dus verveelde me een beetje. Morgen weer verder trekken naar Coimbra, en dan overmorgen naar Porto.
quote:
Ja heerlijk, mooiste kadootjesquote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh lief, zelfgeschreven kaartenEn kusjes en zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |