Zo'n diploma heeft iedereen van de HAN!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
@HANlogo in de OP, gister in EenVandaag een docent van de HAN (bedrijfskundige informatica) die zei dat er diploma's 'weggeven' werden aan studenten die 't niet verdienen.
O zei je wat? Tja, in een automobiel zie je wel eens een fietser over het hoofd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:15 schreef Dupje het volgende:
Ik zei dus: Rijke mensen met hun auto's
Dat is op de uni ook zo. Normen zijn verlaagd zodat slagingspercentages op peil blijven. Devaluatie van het onderwijsquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
@HANlogo in de OP, gister in EenVandaag een docent van de HAN (bedrijfskundige informatica) die zei dat er diploma's 'weggeven' werden aan studenten die 't niet verdienen.
Fietsplebs!quote:
Mikkie is een sadist! Die strooi zout in verse open wonden!quote:
Maar jij bent ook niet lief, met het fietsers over het hoofd zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie is een sadist! Die strooi zout in verse open wonden!
Ik ben de bezitter doch niet de bestuurder!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet lief, met het fietsers over het hoofd zien
Dan nogquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben de bezitter doch niet de bestuurder!
Moest jij niet fietsen?quote:
Gelukkig hoef je niet zo ver!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:49 schreef Swine het volgende:
Regende toch iets harder dan leek vanuit mijn kamer
Dat is inderdaad wel een goede reden om nog even naar de uni te gaan vandaagquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef Swine het volgende:
Ik zeik toch nietIk heb me kostelijk vermaakt met het uitlachen van al die drijfnatte meisjes in de collegezaal
Bij een collega stond de toko in de fik inderdaad, denk dat erger was jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:08 schreef vogelkooi het volgende:
Tjonge jonge jonge, het is maar regen. Brand is erger. Vroeger ja vroeger toen waren we nog blij dat er regen was.
GNK vrouwtjes zijn niet dom hè, als je daar foto's van maakt en een belachelijk verhaal gaat ophouden waar dat goed voor zou moeten zijn krijg je gewoon een klap in je ballen. Zij kennen de anatomische locatie waar het het meest pijn zal doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:08 schreef Roei het volgende:
Pics? We hebben ook nog geen tieten fipo gehad..
Ik zat drijfnat bij m'n practicumquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef Swine het volgende:
Ik zeik toch nietIk heb me kostelijk vermaakt met het uitlachen van al die drijfnatte meisjes in de collegezaal
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
die regen is over n uurtje wel weg neem ik aan
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Swine het volgende:
Near death compilation
Hier schiet je adrenaline wel even van omhoog, zelfs als je lui in je stoel hangt...damn!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
geniaal
een fluim tussendoor, en het meisje op t eind
Kapotschieten die aap. Had eigenlijk verwacht gehoopt dat ie zou verdrinkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
geniaal
een fluim tussendoor, en het meisje op t eind
En dan maar denken dat je het dieptepunt al bereikt hadquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel benieuwd wie die chick is
Rinus met The Man in Black vergelijkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
je hebt 't wel over Rinus, de Rinus, ik ga Johnny Cash ook niet belachelijk maken!
Laysa kent de mijne en dan heb ik toch liever een trap in mijn ballen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:17 schreef Swine het volgende:
[..]
GNK vrouwtjes zijn niet dom hè, als je daar foto's van maakt en een belachelijk verhaal gaat ophouden waar dat goed voor zou moeten zijn krijg je gewoon een klap in je ballen. Zij kennen de anatomische locatie waar het het meest pijn zal doen
Zingen, één van de vele talenten van Batman!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rinus met The Man in Black vergelijken
Dat was een jaar geleden. Had deze kast al opgezocht op tweakers maar daar is nog geen review bij gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erklaard-update.html
Dit dusquote:
Mijn SOG is meestal niet zo nuttig......quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik vertoon al de hele dag SOG. Nu moet ik morgen wel aan de bak.
Voordeel is wel dat de kledingkast opgeruimd is (twee vuilniszakken met oude shit weg gedaan), de administratie helemaal bijgewerkt en ik was losliggende zooi op m'n kamer heb opgeruimd. Ondertussen draait de was ook, dus het schiet op
Al geweest, was geen succesquote:
Merano?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Editeur het volgende:
Vanavond met mn vriendin ergens eten. Iemand suggesties? Ze houd van Italiaans
Als IB niet weg hoeft kun je mooi met de auto toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo dadelijk eten en dan weer naar college..
Volgende keer toch maar gewoon met de fiets, want nu ben je een uurtje thuis en kan je weer weg
Het wordt Terra Rossa denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Mikkie het volgende:
E Fagioli in de Van Welderenstraat? Of Terra Rossa op de Bloemerstraat.
Lijkt me een stuk fijner!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat was hopelijk de eerste en laatste keer dat ik op dinsdagavond college hadMag van de docente ook in de ochtendwerkgroepplaatsnemen..
Is een leuk blokquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
Ik ga vanaf volgende week een tropenblok volgen en ik zag net in het mailtje dat er ongeveer 15 jongens en 105 meisjes zijn die het gaan volgen. Wat een scheve verdeling weer.
Het klinkt inderdaad erg leuk! Ben benieuwd! Wat voor workshop krijg je tijdens de 9e bijeenkomst?quote:
Die heb ik geskipt. Je kon dansen, koken of muziek maken oidquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad erg leuk! Ben benieuwd! Wat voor workshop krijg je tijdens de 9e bijeenkomst?Toets zal neem ik aan niet heel moeilijk zijn?
En dat zit in jullie opleiding?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Die heb ik geskipt. Je kon dansen, koken of muziek maken oidDaar had ik echt geen zin in. Had gelukkig toen ook een andere verplichting waardoor ik niet kon
Toets was goed te doen inderdaad
Dat had ik even niet verwachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Die heb ik geskipt. Je kon dansen, koken of muziek maken oidDaar had ik echt geen zin in. Had gelukkig toen ook een andere verplichting waardoor ik niet kon
Toets was goed te doen inderdaad
Is iiets facultatiefs. Staat los van de studie, wordt georganiseerd door een studieverenigingquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dat zit in jullie opleiding?
Net overigens eens een begin gemaakt aan mijn deel van het jaarverslag. Nu 'alleen' het financiële deel nogDenk dat dat overigens maar een uur of 1 á 2 werk zal zijn
Singstar... ik ben daar zo beroerd slecht in :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woooot ik kan eindelijk Singstar gaan vragen voor mijn verjaardag of sinterklaas ofzo
Ah, je bent pedagogiek gaan doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
Ik ga vanaf volgende week een tropenblok volgen en ik zag net in het mailtje dat er ongeveer 15 jongens en 105 meisjes zijn die het gaan volgen. Wat een scheve verdeling weer.
In november komt GT5 uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, en aangezien er hier nu ook eindelijk een ps3 komt
Zo mooi, IB hoefde nooit een console te hebben, en 2 weken geleden echt nog gevraagd van zou je er één willen? Neuh neuh, koop liever een pc.. En nu staat ie in bestelling haha![]()
Hij had zich er toch even in verdiept en zag er de voordelen wel van in
Verschrikkelijk! Geneeskunde is in alle opzichten een betere studie voor mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, je bent pedagogiek gaan doen.
Hoewel het daar ongeveer 4:100 is geloof ik
Ik heb geen colleges i.v.m. de opening van de faculteit (of zoiets).quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:21 schreef Rituals het volgende:
Ik ga morgen niet naar mijn responsiecollege, want dan kan ik drie uur langer slapen.
Morgen? Lekker!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen colleges i.v.m. de opening van de faculteit (of zoiets).
So much voor die goede studie-instellingquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:21 schreef Rituals het volgende:
Ik ga morgen niet naar mijn responsiecollege, want dan kan ik drie uur langer slapen.
Ja, blij want ik kan wat rust morgen wel gebruiken. Misschien ga ik wel even kijken, het is toch gratis.quote:
Ach, slechts een responsiecollege, dat kan welquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
So much voor die goede studie-instelling.
Ik ga morgen scriptieën; uit voorzorg maar opsluiten op de uni want anders komt er weer niks van terecht.
Heerlijk! Wat is er morgen dat je wel wat rust kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, blij want ik kan wat rust morgen wel gebruiken. Misschien ga ik wel even kijken, het is toch gratis.![]()
Ik had zelfs een gratis dinertje kunnen scoren als ik mijzelf op tijd had opgegeven.
Wat was er vandaag dat ik wel wat rust kan gebruiken?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ach, slechts een responsiecollege, dat kan wel. Ik ga die middag wel naar de hoorcolleges.
Goed plan! Morgen eerste dag scriptieën?
[..]
Heerlijk! Wat is er morgen dat je wel wat rust kunt gebruiken?
Je moest naar het Radboud, maar dat ging niet helemaal zoals gepland?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat was er vandaag dat ik wel wat rust kan gebruiken?
De gang van zaken lag in de lijn der verwachting eigenlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je moest naar het Radboud, maar dat ging niet helemaal zoals gepland?
Fijn dat je morgen een dag vrij hebt dan!quote:Op woensdag 8 september 2010 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De gang van zaken lag in de lijn der verwachting eigenlijk.Neemt niet weg dat morgen wel een dagje rust kan gebruiken!
Nope, sinds vorige week al bezig, al zijn het nu vooral nog randzaken. Overleggen, afspraken plannen enzo. Het hele gedoe met interviews en onderzoek begint pas over een week of twee. Dan ga ik weer ouderwets een dag of zes in de week aan de slagquote:Op woensdag 8 september 2010 00:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ach, slechts een responsiecollege, dat kan wel. Ik ga die middag wel naar de hoorcolleges.
Goed plan! Morgen eerste dag scriptieën?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:21 schreef Rituals het volgende:
Ik ga morgen niet naar mijn responsiecollege, want dan kan ik drie uur langer slapen. ben ik vrij
![]()
![]()
![]()
quote:Beste Yashi,
Ik plaats je in AR02.
Met vriendelijke groet,
Bleh inderdaad.....heb de afgelopen weken ook teveel naar mijn eigen stem mogen luisteren....quote:Op woensdag 8 september 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verder transcriberen van interviews!![]()
Wat bedoel je met "doorgaan" met je o.v.?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
kan je eigelijk gewoon ''doorgaan'' met je ov of moet je iets opnieuw doen daarvoor?
Mijn OV is wegquote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
kan je eigelijk gewoon ''doorgaan'' met je ov of moet je iets opnieuw doen daarvoor?
OV werkt met kalenderjaar ipv schooljaar, in december/januari dus weer een nieuwequote:Op woensdag 8 september 2010 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
dat ie nog gewoon werkt na de vakantie
Behalve als je ergens daartussen je recht op stufi of lening bij DUO verliest! Dan blijft ie nog wel bruikbaar, maar dan presenteert DUO vanzelf een mooie rekening.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:30 schreef Difficult het volgende:
Er staat een eind datum op je OV tot die tijd kun je hem gewoon gebruiken, daarna zul je wel een brief krijgen dat je een nieuwe moet ophalen
Abbo gaat er toch gewoon automatisch vanaf?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Behalve als je ergens daartussen je recht op stufi of lening bij DUO verliest! Dan blijft ie nog wel bruikbaar, maar dan presenteert DUO vanzelf een mooie rekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na heb ik alleen een röntgenfotoen ik ga men lip ook echt niet optillen om een foto te maken van de hechtingen
!
[ Bericht 46% gewijzigd door Cocktailprikker op 08-09-2010 16:41:47 ]
Mwoah, als je al tien jaar een (voor mij) gegronde fundamentele haat tegenover tandartsen op hebt gebouwd, helpt zo'n verdoving je echt niet om überhaupt de drempel over te stappen...quote:Op woensdag 8 september 2010 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verdoving maakt een hoop goed
Daarom ben ik vorig jaar ook meeverhuisd met men tandarts waar ik al zit sinds ik klein benquote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, als je al tien jaar een (voor mij) gegronde fundamentele haat tegenover tandartsen op hebt gebouwd, helpt zo'n verdoving je echt niet om überhaupt de drempel over te stappen...
Geen idee. Vroeger liep je OV van 31 dec tot 31 dec. Je studeerde doorgaans af in september. Toen had de IBG zo'n vertraging dat de gemiddelde afgestudeerde alweer bericht kreeg om een nieuw OV op te halen (wat sommigen nog deden ook). Vervolgens werkt de IBG een keertje na tig maanden de boeken bij en viel er een rekening op de deurmat van zoveel euro per maand voor het onrechtmatig gebruiken van de OV. Je moest zelf na afstuderen je OV inleveren bij het postkantoor en dan kreeg je een bewijs dat je dat gedaan had. (Postkantoor stuurde weer door dat je het ding had ingeleverd).quote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Abbo gaat er toch gewoon automatisch vanaf?
Ik ben maar één keer echt iets gehad aan mijn kaak/kiezen. Extractie van de elementen 18,28,38 en 48 oftewel de verstandskiezen. Alle vier lagen plat in de kaak en waren moeilijk te verwijderen. Dat werd dus naar de kaakchirurg (eigenlijk waren het er twee, zo iemand met een diploma en zo'n in opleiding geval). Alleen de verdovingen deden even zeer. Jammer alleen dat ik niets kon zien, omdat ik onder een doek lag. Ik hoorde alleen de boren en het geschraap en gekraak van bot. Toen ik onder dat laken vandaan mocht zat het helemaal onder het bloed en al die instrumenten ook. Tijdje daarna nog een kop als een hamster gehad en moeite met kauwen gehad. Vooraf was ik reuze nerveus, want ik ben doorgaans geen voorstander van klussen @ DK bij kennis, maar het viel allemaal reuze mee. Voordeel aan de kaakchirurg was dat het gratis ende voor noppes was!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Daarom ben ik vorig jaar ook meeverhuisd met men tandarts waar ik al zit sinds ik klein benAltijd goed behandeld geweest, zaten eerst op de Oranjesingel. Tegenwoordig in St. Anthonis
Deze kliniek zat aan de St. Anna, maar is de oudtandarts die ook bij mijn tandarts zat eerst. Iedereen kent iedereen dus
Erg goed behandeld
En dat is wel echt super belangrijk, want anders blijven mensen weg totdat de tanden weg rotten
!
Ik liep net even naar de drogist om Ibuprofen te halen, merkte dat de pijn toen wel iets meer werd. Dus dat word 2 dagen bankhangen
Ik heb me ooit laten behandelen aan wat gaatjes en andere rotzooi. Ik zat er al helemaal niet op te wachten en het moest gewoon snel voorbij zijn; liefst zonder verdoving. Afgesproken dat de tandarts zou stoppen als ik een teken gaf. Ik gaf dat teken een keer of vier en hij ging gewoon door. Ben geen mietje, maar heb daar flink pijn liggen hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:40 schreef IrishBastard het volgende:
Succes CP. Ziet er netjes uit
En Mikkie, wtf hebben ze je aangedaan dat je zo'n afkeer voor tandartsen hebt
Dude, wat een sadistquote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb me ooit laten behandelen aan wat gaatjes en andere rotzooi. Ik zat er al helemaal niet op te wachten en het moest gewoon snel voorbij zijn; liefst zonder verdoving. Afgesproken dat de tandarts zou stoppen als ik een teken gaf. Ik gaf dat teken een keer of vier en hij ging gewoon door. Ben geen mietje, maar heb daar flink pijn liggen hebben.
Die man was de vervanger van m'n vroegere tandarts die geweldig was maar vanwege medische condities moest stoppen. Hij was tenminste eerlijk mbt pijn enzo. Met de vervanger heb ik nooit overweg gekund, ik scheet 'm altijd al en hij loog vaak of het pijn zou doen enzo. Maar dit was de druppel en sindsdien vertrouw ik tandartsen al helemaal niet meer.
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud isquote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude, wat een sadistMaar er zijn zat prima tandartsen hoor
Waarom wisselde je niet gewoon van tandarts? Je kan ook gewoon terecht bij een tandarts die zich juist toeleggen op patiënten die angst hebben voor de tandarts. Je weet dat je eventuele verzekeringen voor tand niet geldig zijn als er bepaalde perioden geen sprake is geweest van periodieke controle?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb me ooit laten behandelen aan wat gaatjes en andere rotzooi. Ik zat er al helemaal niet op te wachten en het moest gewoon snel voorbij zijn; liefst zonder verdoving. Afgesproken dat de tandarts zou stoppen als ik een teken gaf. Ik gaf dat teken een keer of vier en hij ging gewoon door. Ben geen mietje, maar heb daar flink pijn liggen hebben.
Die man was de vervanger van m'n vroegere tandarts die geweldig was maar vanwege medische condities moest stoppen. Hij was tenminste eerlijk mbt pijn enzo. Met de vervanger heb ik nooit overweg gekund, ik scheet 'm altijd al en hij loog vaak of het pijn zou doen enzo. Maar dit was de druppel en sindsdien vertrouw ik tandartsen al helemaal niet meer.
daar komt bij dat je alles zelf moet gaan betalen...je moet opnieuw gesaneerd wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud is![]()
.
Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro'squote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud is![]()
.
Die komt ie dan tand voor tand betalen! Klik-gebit! Net als laminaat, maar dan anders!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro's
Hoe ben je aan die baan gekomen dan? Via een uitzendbureau zelf? Dan is het namelijk niet zo vreemd lijkt me?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
wooot eerste salaris ontvangen
Wel een beetje apart want ik had een beetje het idee dat ik vast contract zou krijgen maar wss ben ik nu via een soort payrollingsysteem toch op uitzendbasis aan het werk.. Even navragen morgen
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet inquote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar komt bij dat je alles zelf moet gaan betalen...je moet opnieuw gesaneerd worden
Dat zou/is wel mooi dan.....Anders kan het aardig in de papieren lopen!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in
Raar, ik heb geen idee meer hoe dat nu geregeld is met al die tijdelijke kurken waarop ze het geheel drijvende willen houden.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee via een huisgenootje
Maar ik zie nu net met de post dat er een uitzendovereenkomst klaar lag voor me.. Wel grappig dat ze beweren niks over te maken zonder bepaalde documenten, en ik wel al gewoon loon heb gehad
Hangt een beetje af van je verzekering die je hebt vermoed ik. Dat zit allemaal niet in de basiszorg.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in
Ik ga ook naar Appelpop!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef SLP_ het volgende:
Oeh morgen mn rijbewijs ophalenIk moet morgen van mn pa meteen in mn eentje rondje Wijchen rijden
Zonder hem erbij, zal wel raar zijn
En vrijdag moet ik zelf naar Appelpop rijden, maar dan zit mn pa er wel naast gelukkig. Daar ben ik echt bang voor
Helemaal omdat mn vrienden achterin zitten dus dat zet dan extra druk op me
Appelpop echt zo leuk? Mijn moeder wil me meenemen, maar het lijkt me nietsquote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef SLP_ het volgende:
Oeh morgen mn rijbewijs ophalenIk moet morgen van mn pa meteen in mn eentje rondje Wijchen rijden
Zonder hem erbij, zal wel raar zijn
En vrijdag moet ik zelf naar Appelpop rijden, maar dan zit mn pa er wel naast gelukkig. Daar ben ik echt bang voor
Helemaal omdat mn vrienden achterin zitten dus dat zet dan extra druk op me
Nice!quote:
Ja ik vind altijd wel gezellig! Tis natuurlijk niet te vergelijken met Lowlands ofzo mja dat kan ook niet als het gratis is. Hangt gewoon een relaxt sfeertje enzquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Editeur het volgende:
[..]
Appelpop echt zo leuk? Mijn moeder wil me meenemen, maar het lijkt me niets
solvendi?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
wooot eerste salaris ontvangen
Wel een beetje apart want ik had een beetje het idee dat ik vast contract zou krijgen maar wss ben ik nu via een soort payrollingsysteem toch op uitzendbasis aan het werk.. Even navragen morgen
Hmm, kon me toch niet echt voorstellen dat mijn ouders zoiets aanvullend zouden hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je verzekering die je hebt vermoed ik. Dat zit allemaal niet in de basiszorg.
Oke... Bij ons werken ze met solvendi, dat is ook zoiets... dat je wel op een uitzendbureau contract werkt, en via hun uitbetaald krijgt, maar het is niet helemaal hetzelfde als een uitzendcontract....quote:
I hate it when that happensquote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee inderdaad, omdat de werving wel gewoon via het bedrijf zelf loopt.. Maar goed, ik moet wel lachen dat ik dan gewoon uitbetaald krijg, terwijl ze beweren dit pas te doen nadat je iets ondertekent hebt, nu heb ik wel al wat gegevens enzo ingevuld.. Maarja blijkbaar stond de loonheffing ook nog niet aan want dat formulier heb ik nu pas thuis gekregen. dus ook weer lekker veul belasting betaald
Naja ben benieuwd naar mijn loonspecificatie
En ben ook benieuwd hoe het bevalt om wekelijks betaald te krijgen, ben namelijk gewend maandelijks te krijgen dus ben benieuwd hoe het dan met sparen enzo gaat
Nou ja, de basisverzekering moet tenminste de gehele basiszorg dekken. Eventuele extra vergoedingen zijn eventueel mooi meegenomen. Meestal is 'tand(arts)' een aparte verzekering, soms onderdeel van een geheel pakket. Gaan je ouders nog steeds over je zorgverzekering dat je dat niet weet?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hmm, kon me toch niet echt voorstellen dat mijn ouders zoiets aanvullend zouden hebbenVolgens mij had ik toen ook naar de basisverzekering gekeken. Was in ieder geval van Univé, en ik vond het allemaal wel prima
Hahaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
Tankauto met varkensmest geëxplodeerd
http://www.rundschau-onli(...)18604/rahmen.shtml?1
Enter pleasequote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ben benieuwd, want ik moet even kijken hoeveel uur ik ga werken.. Heb voor volgende week 12 uur ingepland staan..(dat is dus 11,25 uitbetaald krijgen) omdat ik toch even wilde kijken hoe druk ik met school ga zijn.. maar ik zit er over te denken om toch nog ergens een shift erbij te pakken.. Aan de ene kant lijkt het me fijn een hele dag vrij te zijn.. ook voor het maken van opgaves enzo.. Aan de andere kant zag ik dat bijvoorbeeld mijn hoorcolleges van arbeidsrecht maar 6 keer zijn, die zijn dus een beetje verdeeld over 12 weken.. Dus ik heb ook 6 weken dat ik veel tussenuren heb op de donderdag, wat dan ook weer handig is om aan school te werken..
En op dinsdag hoef ik nu ook niet meer rekening te houden met een avond college, dus ben ik ook al om half 2 klaar en kan ik smiddags huiswerk maken.. Dan kan ik misschien best de woensdagochtend gaan werken.. aan de ene kant kan ik dan dus echt geen een dag meer uitslapen.. aan de andere kant, smiddags moeten werken lijkt me ook kut want dan ga je daar de hele tijd rekening mee houden.. En 's avonds wil ik liever niet werken.. En zo'n 1 shift extra is toch ook ongeveer zo'n 30 euro extra.. en per maand scheelt dat toch best veel dan
Klopt... Ik vind het wel fijn dat ik nu op ma en di naar de uni moet, woensdag de hele dag kan werken, om do en vrijdag halve dagen naar de uni moet (s'middags studeren / sporten enz). op zaterdag werk ik weer 5 uur, zo heb ik voldoende uren gedraait (moet er 12 per week, nu heb ik er 13) En als ik wil / kan dan zeg ik gewoon: hey heb je <insert dag> nog extra mensen nodig (wat meestal zo isquote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ben benieuwd, want ik moet even kijken hoeveel uur ik ga werken.. Heb voor volgende week 12 uur ingepland staan..(dat is dus 11,25 uitbetaald krijgen) omdat ik toch even wilde kijken hoe druk ik met school ga zijn.. maar ik zit er over te denken om toch nog ergens een shift erbij te pakken.. Aan de ene kant lijkt het me fijn een hele dag vrij te zijn.. ook voor het maken van opgaves enzo.. Aan de andere kant zag ik dat bijvoorbeeld mijn hoorcolleges van arbeidsrecht maar 6 keer zijn, die zijn dus een beetje verdeeld over 12 weken.. Dus ik heb ook 6 weken dat ik veel tussenuren heb op de donderdag, wat dan ook weer handig is om aan school te werken..
En op dinsdag hoef ik nu ook niet meer rekening te houden met een avond college, dus ben ik ook al om half 2 klaar en kan ik smiddags huiswerk maken.. Dan kan ik misschien best de woensdagochtend gaan werken.. aan de ene kant kan ik dan dus echt geen een dag meer uitslapen.. aan de andere kant, smiddags moeten werken lijkt me ook kut want dan ga je daar de hele tijd rekening mee houden.. En 's avonds wil ik liever niet werken.. En zo'n 1 shift extra is toch ook ongeveer zo'n 30 euro extra.. en per maand scheelt dat toch best veel dan
Hoeveel was je schuld?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, al mijn schuld ook weer aan IB betaald.. Dat betekend dat het salaris van volgende week dinsdag naar de spaarrekening kan
Mja, zstaat me bij dat het de gewone basisverzekering is. Ze zijn echt te pauper om ook maar iets extra's af te sluiten, en hadden me toen inderdaad nog gewaarschuwd voor dat 'niet geweest voor langere tijd is geen vergoeding voor groter onderhoud'quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, de basisverzekering moet tenminste de gehele basiszorg dekken. Eventuele extra vergoedingen zijn eventueel mooi meegenomen. Meestal is 'tand(arts)' een aparte verzekering, soms onderdeel van een geheel pakket. Gaan je ouders nog steeds over je zorgverzekering dat je dat niet weet?
Ja echt hèquote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Editeur het volgende:
[..]
Hahahoe de poep over de auto en muur zit. Tis een tekenfilm
Toen ik 22 was waren de instrumenten van de tandarts dezelfde als die van een scheepstimmerman. Een hamer en een tang wat moeren, bouten en spijkers en een fles alcohol vooraf voor een behouden vaart!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja per 1 jan gaat de vergoeding voor mondzorg van 22 terug naar 18 begreep ik van mijn tandarts, dus vandaar dat er bij mij nu zon haast achter zit
Ik had een MI die wil je niet weten, met je proppen, hoofd kantelen en doorslikken!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik heb 2 sneetjes brood met eiersalade naar binnen gekregen
kleine stukjes in een mondhoek proppen, hoofd kantelen en doorslikken
Wat lief, je stalkt IB!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef Editeur het volgende:
Irish, je hebt een afwisselende post geschiedenis
Jwtquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had een MI die wil je niet weten, met je proppen, hoofd kantelen en doorslikken!
Nee, dit is anders..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
yashi payrolling is gewoon het uitbesteden van de financiele afdeling zegmaar mbt loonbetalingen
dus dan krijg je het via een ander bedrijf, maar wel van je baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de categorie: ik verdien wel veel, maar ik krijg het niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ipv dat ze dat gewoon meteen aan mij betalen
Ik vraag mij alleen af hoe dat zit met 'wij worden juridisch de werkgever'. Dus eerst mooi een klantenbestand aanmaken en dan het inkomende geld incasseren zogenaamd opnieuw investeren in hetzelfde bedrijf en als de markt instort dan is het failliet en dan sta je met lege handen. (Jij en je werkgever die juridisch niet je werkgever is.) Je werkgever die juridisch gezien je werkgever niet is speelt de zwartepiet door naar de met het geld vertrokken failliete cash-rolling en jij krijgt uiteindelijk weer de zwartepiet terug naar koe-melking waar ook voor jou niets meer te halen valt. En uiteindelijk krijgt het Rijk de zwartepiet en die keert weer uit? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeg maar dus dat zegt ook iets over mijn paranoïde geest. Maar hoe zit dat dan qua rechten en plichten voor jou Yashaaaaa?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
Viel spaß
Payrolling is overigens wel een mooie methode. Wel de lusten, niet de lasten zegmaarZal alleen wel prijzig zijn voor de werkgever gok ik
De onderliggende gedachten was meer bedoeld dat als het een mooie gelegenheid tot gratis geld dat ik dan zelf een zelfde soort bedrijf was begonnen. Sinds de aflaten-business onder invloed van de publieke opinie niet meer zo rendabel is moet er toch naar vervangende manieren gezocht worden. Van het geld en de rente van het spaargeld kan de de kerk niet meer functioneren. Een beetje parochie voorziet de pastoor toch wel van een leuke mercedes en ambtswoning.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook slapen
Het zal vast wel goed komen d_K
Dat zou wel mooi zijn, anders moet ik alsnog extra geld bij het IBG gaan lenen binnenkortquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
maar dan op de uniquote:Op donderdag 9 september 2010 03:53 schreef swarmahoer het volgende:
iik maar eens slapen, morgen 11 uur op t station zijn
Waar was iedereen nog dan vanavond, de Fuik toevallig?quote:
Lekkere regeling danquote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef Californium het volgende:
Ik heb op susanet een loonspecificatie van week 35, met mijn uren van week 34Straks maar weer eens bellen
(voordat ik mijn loon van week 35 niet uitbetaald krijg onder het motto: dat hebben we al gedaan
)
feestje bij vbquote:Op donderdag 9 september 2010 04:42 schreef Editeur het volgende:
[..]
Waar was iedereen nog dan vanavond, de Fuik toevallig?Succes morgen
Ik kan er wel weer achterheen, want mijn Gilette mesjes zijn dus niet in mijn brievenbus belandquote:© 2010 United Parcel Service of America, Inc. UPS, het UPS beeldmerk en de kleur bruin zijn merken van United Parcel Service of America. Alle rechten voorbehouden. Voor meer informatie over het privacybeleid van UPS kunt u terecht bij het UPS privacybeleid.
Besloten feestje? Het was er keidruk en warmquote:
Mja half 3 kwam ik binnen maar trok het nog geen half uurtje. Vanavond neem ik mn broertje mee, hij is 17, denk je datie overal binnenkomt?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
open feest hoor... was je er ook?sander tot vanavond he
idd...quote:
Whehehe... Moet je nagaanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag je al in de urd lopen en toen vroeg ik al aan IB of dat Cali was
En toen liepen we je later bij de ingang voorbij en toen kwam jij bij de uitgang van linnaeus naar buiten toen IB en ik daar samen stonden bij de fietsen
Maar ik wist het niet 100% zeker dus dan ga ik niet roepen
En meer dan 10 bier (p.p).quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef Difficult het volgende:
Ik moet wel zeggen persoonlijk vind ik singstars alleen leuk met meer dan 3 personen
Tot vanavond in Klotelandquote:Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef IrishBastard het volgende:
Weer thuis van constitutieborrel van vereniging hier op de faculteit. Zo eten, en dan weer een vergadering in Samson (en ja, dat wordt een korte vergadering met aansluitend meer bier).
De te volgen richting is vandaag dus naar de Kloten
weekend!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
Bijna, week-to-the-motherfucking-end
Machtspositiequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:53 schreef Dupje het volgende:
Morning
En toen had ik ineens 2 mogelijkheden voor praktijkplekHmm, denk met beide het gesprek aangaan, en kijken wat ik eruit kan halen.
Wat is er bijgekomen dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:53 schreef Dupje het volgende:
Morning
En toen had ik ineens 2 mogelijkheden voor praktijkplekHmm, denk met beide het gesprek aangaan, en kijken wat ik eruit kan halen.
Naja niet helemaal he, ik ben nog nergens aangenomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef Editeur het volgende:
[..]
MachtspositieHoe voelt dat nou?
Meinemanski, check:quote:
quote:Meinemanski wil het creatieve denkvermogen van mensen ontwikkelen, zodat er een nieuwe scheppende energie ontstaat waarmee groeiprocesssen van mensen en organisaties worden versterkt.
Godverdomme, zo iemand neem ik per definitie al niet meer serieusquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben geen hoofdletters in de titel van hun website gezet
En:
[..]
Verder staan er best interessante punten, alleen die quote was me wel wat erg zweverigPaste wel bij de foto van meneer Meinema
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben geen hoofdletters in de titel van hun website gezet
En:
[..]
Verder staan er best interessante punten, alleen die quote was me wel wat erg zweverigPaste wel bij de foto van meneer Meinema
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme, zo iemand neem ik per definitie al niet meer serieus
Misschien kan hij je anders wel prima helpen bij het laten ontstaan van nieuwe scheppende energie hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme, zo iemand neem ik per definitie al niet meer serieus
Werkt die gast bij het CERN ofzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Misschien kan hij je anders wel prima helpen bij het laten ontstaan van nieuwe scheppende energie hoor
Ja sorry hoor, maar vager dan dat wordt het bijna niet. Zeg dan gewoon dat je een efficiency manager bent ofzo. (Zelfde bullshit, minder zweefteverijquote:
Misschien wil hij je zwarte gat wel onderzoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt die gast bij het CERN ofzo?
En daar krijg je dan een muziekje bij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Misschien wil hij je zwarte gat wel onderzoeken
Het niveau daalt met de minuut! Nog even en we kunnen hier nulpuntsenergie afstappen!quote:
Had je dat laatst al niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Rituals het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
Youpquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
"Vuile vieze teringhoer,
Gore kankerslet,
Smakeloze lichtekooi,
krijg in je liezen smet.
Dikke loopse takketeef,
Afgebefte del,
Gratenkut met weerhaken,
Ik gun je een gezwel.
Zuigzeug,
Vuile slettebak,
Met je tieten van een mug,
Gore sloerie,
Vieze snol,
Kom toch bij me terug! "
blijft leuk
quote:
Klopt. Nog een baantjequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus. Je had toch al werk
Jawel, maar het aantal uur van dit eventuele nieuwe baantje staat vast (wel zelf in te delen) en het aantal uur van mijn huidige baantje is vrij variabel. Ik doe één dienst en of ik die dienst kan draaien hangt af van mijn rooster en het rooster van de anderen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef IrishBastard het volgende:
Kon je niet genoeg uren draaien dan
Of hoeveel uren wil je wel niet draaien
lekker dan?!?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik mocht een kwartiertje eerder weg omdat we het bestand leeggebeld hadden.. Dat betekend alleen ook een kwartier minder betaaldNaja "we wonnen 5 minuten want we werden om 16:40 weggestuurd"
Het schijnt dus zo te zijn dat als er iets niet helemaal lekker gaat, je beter je mond kan houden en doorbellen, dan er iets van zeggen want dan is dus 9 van de 10 keer de oplossing dat je weggestuurd wordt.. Nu maakt dat nu het laatste halfuurtje niet uit... Maar als je net 10 minuten aan de gang bent is het wel kut natuurlijk
Ah! lijkt me eerlijk gezegd helemaal nietsquote:
nee, hele weg gewoon netjes een snelheid dacht ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vraagje ik moet straks naar Weeze, na de grens is het toch onbeperkt kmpu?
iPad?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef royjn het volgende:
zo even een berichtje van mijn nieuwe speeltje
Mja het is B2B dus ja dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! lijkt me eerlijk gezegd helemaal nietskoud bellen
Volgens mij is het onbeperkt ja. Staan geen borden iigquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk een beetje uit joh! Het is glad! Straks heb je een mond vol implanten nodig om nog te kauwen! <insert moederkloek smiley>quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vind je callcenter werk echt leuk? of puur voor het geldquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, iets niet helemaal lekker in de zin van dat het bestand dus leeg is en je al 2 keer dezelfde mensen aan de lijn hebt gehad enzo.. Dan kan je dus beter maar gewoon doorbellen..
Maar het schijnt ook wel aan de supervisor te liggen zeg maar.. En wss is de situatie zo alleen bij kleine projecten.. Het bestand is gewoon leeg en ze kunnen er dus geen nieuwe mensen aantoevoegen omdat we mensen moeten gaan nabellen. We hebben dus de hele doelgroep al gehad.. En daarom werden we nu dus naar huis gestuurd met de mensen die op dat project zaten te bellen
Wga uitstappolissen zit ik nu op te bellen
Ok, ik heb het 3 dagen volgehouden en toen ben ik er mee gekaptquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel meevallen (doe het nu sinds vorige week maandag) maar vandaag was gewoon echt een kut dag maar gelukkig leuke collega's om mee te ouwehoeren dus dat maakt al een hele hoop goed
je vergeet te vragen of het gelegen komtquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hallo, met Yashaaaaaa!
Mag ik u wat vragen?
Hoe vaak eet u piepers in de week?
Kruimig of vastkokend?
Gebakken, gekookt of overigen?
Wat bedraagt uw bonus/malus qua autoverzekering?
Kan ik u interesseren in een anti-anti-diefstal-verzekering? Dan wordt 100% alles gegarandeerd gestolen ook als u niet in een vogelaarwijk woont.
Dat komt het nooit! Dus daar ga ik niet naar vragenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
je vergeet te vragen of het gelegen komt
Ja, dat zei die koekenbakker ook van hi! GEEN INTERESSE! Mocht u geen blablablabla bel me niet register...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah, het is wettelijk verplicht
Hetzelfde als hetbelmenietregister aanbiedenecht te mooie situaties geeft dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |