Zo'n diploma heeft iedereen van de HAN!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
@HANlogo in de OP, gister in EenVandaag een docent van de HAN (bedrijfskundige informatica) die zei dat er diploma's 'weggeven' werden aan studenten die 't niet verdienen.
O zei je wat? Tja, in een automobiel zie je wel eens een fietser over het hoofd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:15 schreef Dupje het volgende:
Ik zei dus: Rijke mensen met hun auto's
Dat is op de uni ook zo. Normen zijn verlaagd zodat slagingspercentages op peil blijven. Devaluatie van het onderwijsquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
@HANlogo in de OP, gister in EenVandaag een docent van de HAN (bedrijfskundige informatica) die zei dat er diploma's 'weggeven' werden aan studenten die 't niet verdienen.
Fietsplebs!quote:
Mikkie is een sadist! Die strooi zout in verse open wonden!quote:
Maar jij bent ook niet lief, met het fietsers over het hoofd zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie is een sadist! Die strooi zout in verse open wonden!
Ik ben de bezitter doch niet de bestuurder!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet lief, met het fietsers over het hoofd zien
Dan nogquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben de bezitter doch niet de bestuurder!
Moest jij niet fietsen?quote:
Gelukkig hoef je niet zo ver!quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:49 schreef Swine het volgende:
Regende toch iets harder dan leek vanuit mijn kamer
Dat is inderdaad wel een goede reden om nog even naar de uni te gaan vandaagquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef Swine het volgende:
Ik zeik toch nietIk heb me kostelijk vermaakt met het uitlachen van al die drijfnatte meisjes in de collegezaal
Bij een collega stond de toko in de fik inderdaad, denk dat erger was jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:08 schreef vogelkooi het volgende:
Tjonge jonge jonge, het is maar regen. Brand is erger. Vroeger ja vroeger toen waren we nog blij dat er regen was.
GNK vrouwtjes zijn niet dom hè, als je daar foto's van maakt en een belachelijk verhaal gaat ophouden waar dat goed voor zou moeten zijn krijg je gewoon een klap in je ballen. Zij kennen de anatomische locatie waar het het meest pijn zal doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:08 schreef Roei het volgende:
Pics? We hebben ook nog geen tieten fipo gehad..
Ik zat drijfnat bij m'n practicumquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef Swine het volgende:
Ik zeik toch nietIk heb me kostelijk vermaakt met het uitlachen van al die drijfnatte meisjes in de collegezaal
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
die regen is over n uurtje wel weg neem ik aan
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:27 schreef Swine het volgende:
Near death compilation
Hier schiet je adrenaline wel even van omhoog, zelfs als je lui in je stoel hangt...damn!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
geniaal
een fluim tussendoor, en het meisje op t eind
Kapotschieten die aap. Had eigenlijk verwacht gehoopt dat ie zou verdrinkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
geniaal
een fluim tussendoor, en het meisje op t eind
En dan maar denken dat je het dieptepunt al bereikt hadquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel benieuwd wie die chick is
Rinus met The Man in Black vergelijkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
je hebt 't wel over Rinus, de Rinus, ik ga Johnny Cash ook niet belachelijk maken!
Laysa kent de mijne en dan heb ik toch liever een trap in mijn ballen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:17 schreef Swine het volgende:
[..]
GNK vrouwtjes zijn niet dom hè, als je daar foto's van maakt en een belachelijk verhaal gaat ophouden waar dat goed voor zou moeten zijn krijg je gewoon een klap in je ballen. Zij kennen de anatomische locatie waar het het meest pijn zal doen
Zingen, één van de vele talenten van Batman!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rinus met The Man in Black vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |