Ik vraag mij alleen af hoe dat zit met 'wij worden juridisch de werkgever'. Dus eerst mooi een klantenbestand aanmaken en dan het inkomende geld incasseren zogenaamd opnieuw investeren in hetzelfde bedrijf en als de markt instort dan is het failliet en dan sta je met lege handen. (Jij en je werkgever die juridisch niet je werkgever is.) Je werkgever die juridisch gezien je werkgever niet is speelt de zwartepiet door naar de met het geld vertrokken failliete cash-rolling en jij krijgt uiteindelijk weer de zwartepiet terug naar koe-melking waar ook voor jou niets meer te halen valt. En uiteindelijk krijgt het Rijk de zwartepiet en die keert weer uit? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeg maar dus dat zegt ook iets over mijn paranoïde geest. Maar hoe zit dat dan qua rechten en plichten voor jou Yashaaaaa?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
Viel spaß
Payrolling is overigens wel een mooie methode. Wel de lusten, niet de lasten zegmaarZal alleen wel prijzig zijn voor de werkgever gok ik
De onderliggende gedachten was meer bedoeld dat als het een mooie gelegenheid tot gratis geld dat ik dan zelf een zelfde soort bedrijf was begonnen. Sinds de aflaten-business onder invloed van de publieke opinie niet meer zo rendabel is moet er toch naar vervangende manieren gezocht worden. Van het geld en de rente van het spaargeld kan de de kerk niet meer functioneren. Een beetje parochie voorziet de pastoor toch wel van een leuke mercedes en ambtswoning.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook slapen
Het zal vast wel goed komen d_K
Dat zou wel mooi zijn, anders moet ik alsnog extra geld bij het IBG gaan lenen binnenkortquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in
maar dan op de uniquote:Op donderdag 9 september 2010 03:53 schreef swarmahoer het volgende:
iik maar eens slapen, morgen 11 uur op t station zijn
Waar was iedereen nog dan vanavond, de Fuik toevallig?quote:
Lekkere regeling danquote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef Californium het volgende:
Ik heb op susanet een loonspecificatie van week 35, met mijn uren van week 34Straks maar weer eens bellen
(voordat ik mijn loon van week 35 niet uitbetaald krijg onder het motto: dat hebben we al gedaan
)
feestje bij vbquote:Op donderdag 9 september 2010 04:42 schreef Editeur het volgende:
[..]
Waar was iedereen nog dan vanavond, de Fuik toevallig?Succes morgen
Ik kan er wel weer achterheen, want mijn Gilette mesjes zijn dus niet in mijn brievenbus belandquote:© 2010 United Parcel Service of America, Inc. UPS, het UPS beeldmerk en de kleur bruin zijn merken van United Parcel Service of America. Alle rechten voorbehouden. Voor meer informatie over het privacybeleid van UPS kunt u terecht bij het UPS privacybeleid.
Besloten feestje? Het was er keidruk en warmquote:
Mja half 3 kwam ik binnen maar trok het nog geen half uurtje. Vanavond neem ik mn broertje mee, hij is 17, denk je datie overal binnenkomt?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
open feest hoor... was je er ook?sander tot vanavond he
idd...quote:
Whehehe... Moet je nagaanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag je al in de urd lopen en toen vroeg ik al aan IB of dat Cali was
En toen liepen we je later bij de ingang voorbij en toen kwam jij bij de uitgang van linnaeus naar buiten toen IB en ik daar samen stonden bij de fietsen
Maar ik wist het niet 100% zeker dus dan ga ik niet roepen
En meer dan 10 bier (p.p).quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef Difficult het volgende:
Ik moet wel zeggen persoonlijk vind ik singstars alleen leuk met meer dan 3 personen
Tot vanavond in Klotelandquote:Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef IrishBastard het volgende:
Weer thuis van constitutieborrel van vereniging hier op de faculteit. Zo eten, en dan weer een vergadering in Samson (en ja, dat wordt een korte vergadering met aansluitend meer bier).
De te volgen richting is vandaag dus naar de Kloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |