Lijkt me een stuk fijner!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat was hopelijk de eerste en laatste keer dat ik op dinsdagavond college hadMag van de docente ook in de ochtendwerkgroepplaatsnemen..
Is een leuk blokquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
Ik ga vanaf volgende week een tropenblok volgen en ik zag net in het mailtje dat er ongeveer 15 jongens en 105 meisjes zijn die het gaan volgen. Wat een scheve verdeling weer.
Het klinkt inderdaad erg leuk! Ben benieuwd! Wat voor workshop krijg je tijdens de 9e bijeenkomst?quote:
Die heb ik geskipt. Je kon dansen, koken of muziek maken oidquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad erg leuk! Ben benieuwd! Wat voor workshop krijg je tijdens de 9e bijeenkomst?Toets zal neem ik aan niet heel moeilijk zijn?
En dat zit in jullie opleiding?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Die heb ik geskipt. Je kon dansen, koken of muziek maken oidDaar had ik echt geen zin in. Had gelukkig toen ook een andere verplichting waardoor ik niet kon
Toets was goed te doen inderdaad
Dat had ik even niet verwachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Die heb ik geskipt. Je kon dansen, koken of muziek maken oidDaar had ik echt geen zin in. Had gelukkig toen ook een andere verplichting waardoor ik niet kon
Toets was goed te doen inderdaad
Is iiets facultatiefs. Staat los van de studie, wordt georganiseerd door een studieverenigingquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dat zit in jullie opleiding?
Net overigens eens een begin gemaakt aan mijn deel van het jaarverslag. Nu 'alleen' het financiële deel nogDenk dat dat overigens maar een uur of 1 á 2 werk zal zijn
Singstar... ik ben daar zo beroerd slecht in :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woooot ik kan eindelijk Singstar gaan vragen voor mijn verjaardag of sinterklaas ofzo
Ah, je bent pedagogiek gaan doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Rituals het volgende:
Ik ga vanaf volgende week een tropenblok volgen en ik zag net in het mailtje dat er ongeveer 15 jongens en 105 meisjes zijn die het gaan volgen. Wat een scheve verdeling weer.
In november komt GT5 uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, en aangezien er hier nu ook eindelijk een ps3 komt
Zo mooi, IB hoefde nooit een console te hebben, en 2 weken geleden echt nog gevraagd van zou je er één willen? Neuh neuh, koop liever een pc.. En nu staat ie in bestelling haha![]()
Hij had zich er toch even in verdiept en zag er de voordelen wel van in
Verschrikkelijk! Geneeskunde is in alle opzichten een betere studie voor mijquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, je bent pedagogiek gaan doen.
Hoewel het daar ongeveer 4:100 is geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |