quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
geniaal
een fluim tussendoor, en het meisje op t eind
Kapotschieten die aap. Had eigenlijk verwacht gehoopt dat ie zou verdrinkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
geniaal
een fluim tussendoor, en het meisje op t eind
En dan maar denken dat je het dieptepunt al bereikt hadquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel benieuwd wie die chick is
Rinus met The Man in Black vergelijkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
je hebt 't wel over Rinus, de Rinus, ik ga Johnny Cash ook niet belachelijk maken!
Laysa kent de mijne en dan heb ik toch liever een trap in mijn ballen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:17 schreef Swine het volgende:
[..]
GNK vrouwtjes zijn niet dom hè, als je daar foto's van maakt en een belachelijk verhaal gaat ophouden waar dat goed voor zou moeten zijn krijg je gewoon een klap in je ballen. Zij kennen de anatomische locatie waar het het meest pijn zal doen
Zingen, één van de vele talenten van Batman!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rinus met The Man in Black vergelijken
Dat was een jaar geleden. Had deze kast al opgezocht op tweakers maar daar is nog geen review bij gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erklaard-update.html
Dit dusquote:
Mijn SOG is meestal niet zo nuttig......quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik vertoon al de hele dag SOG. Nu moet ik morgen wel aan de bak.
Voordeel is wel dat de kledingkast opgeruimd is (twee vuilniszakken met oude shit weg gedaan), de administratie helemaal bijgewerkt en ik was losliggende zooi op m'n kamer heb opgeruimd. Ondertussen draait de was ook, dus het schiet op
Al geweest, was geen succesquote:
Merano?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Editeur het volgende:
Vanavond met mn vriendin ergens eten. Iemand suggesties? Ze houd van Italiaans
Als IB niet weg hoeft kun je mooi met de auto toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo dadelijk eten en dan weer naar college..
Volgende keer toch maar gewoon met de fiets, want nu ben je een uurtje thuis en kan je weer weg
Het wordt Terra Rossa denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Mikkie het volgende:
E Fagioli in de Van Welderenstraat? Of Terra Rossa op de Bloemerstraat.
Lijkt me een stuk fijner!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat was hopelijk de eerste en laatste keer dat ik op dinsdagavond college hadMag van de docente ook in de ochtendwerkgroepplaatsnemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |