daar komt bij dat je alles zelf moet gaan betalen...je moet opnieuw gesaneerd wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud is![]()
.
Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro'squote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud is![]()
.
Die komt ie dan tand voor tand betalen! Klik-gebit! Net als laminaat, maar dan anders!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro's
Hoe ben je aan die baan gekomen dan? Via een uitzendbureau zelf? Dan is het namelijk niet zo vreemd lijkt me?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
wooot eerste salaris ontvangen
Wel een beetje apart want ik had een beetje het idee dat ik vast contract zou krijgen maar wss ben ik nu via een soort payrollingsysteem toch op uitzendbasis aan het werk.. Even navragen morgen
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet inquote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar komt bij dat je alles zelf moet gaan betalen...je moet opnieuw gesaneerd worden
Dat zou/is wel mooi dan.....Anders kan het aardig in de papieren lopen!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in
Raar, ik heb geen idee meer hoe dat nu geregeld is met al die tijdelijke kurken waarop ze het geheel drijvende willen houden.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee via een huisgenootje
Maar ik zie nu net met de post dat er een uitzendovereenkomst klaar lag voor me.. Wel grappig dat ze beweren niks over te maken zonder bepaalde documenten, en ik wel al gewoon loon heb gehad
Hangt een beetje af van je verzekering die je hebt vermoed ik. Dat zit allemaal niet in de basiszorg.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in
Ik ga ook naar Appelpop!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef SLP_ het volgende:
Oeh morgen mn rijbewijs ophalenIk moet morgen van mn pa meteen in mn eentje rondje Wijchen rijden
Zonder hem erbij, zal wel raar zijn
En vrijdag moet ik zelf naar Appelpop rijden, maar dan zit mn pa er wel naast gelukkig. Daar ben ik echt bang voor
Helemaal omdat mn vrienden achterin zitten dus dat zet dan extra druk op me
Appelpop echt zo leuk? Mijn moeder wil me meenemen, maar het lijkt me nietsquote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef SLP_ het volgende:
Oeh morgen mn rijbewijs ophalenIk moet morgen van mn pa meteen in mn eentje rondje Wijchen rijden
Zonder hem erbij, zal wel raar zijn
En vrijdag moet ik zelf naar Appelpop rijden, maar dan zit mn pa er wel naast gelukkig. Daar ben ik echt bang voor
Helemaal omdat mn vrienden achterin zitten dus dat zet dan extra druk op me
Nice!quote:
Ja ik vind altijd wel gezellig! Tis natuurlijk niet te vergelijken met Lowlands ofzo mja dat kan ook niet als het gratis is. Hangt gewoon een relaxt sfeertje enzquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Editeur het volgende:
[..]
Appelpop echt zo leuk? Mijn moeder wil me meenemen, maar het lijkt me niets
solvendi?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
wooot eerste salaris ontvangen
Wel een beetje apart want ik had een beetje het idee dat ik vast contract zou krijgen maar wss ben ik nu via een soort payrollingsysteem toch op uitzendbasis aan het werk.. Even navragen morgen
Hmm, kon me toch niet echt voorstellen dat mijn ouders zoiets aanvullend zouden hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je verzekering die je hebt vermoed ik. Dat zit allemaal niet in de basiszorg.
Oke... Bij ons werken ze met solvendi, dat is ook zoiets... dat je wel op een uitzendbureau contract werkt, en via hun uitbetaald krijgt, maar het is niet helemaal hetzelfde als een uitzendcontract....quote:
I hate it when that happensquote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee inderdaad, omdat de werving wel gewoon via het bedrijf zelf loopt.. Maar goed, ik moet wel lachen dat ik dan gewoon uitbetaald krijg, terwijl ze beweren dit pas te doen nadat je iets ondertekent hebt, nu heb ik wel al wat gegevens enzo ingevuld.. Maarja blijkbaar stond de loonheffing ook nog niet aan want dat formulier heb ik nu pas thuis gekregen. dus ook weer lekker veul belasting betaald
Naja ben benieuwd naar mijn loonspecificatie
En ben ook benieuwd hoe het bevalt om wekelijks betaald te krijgen, ben namelijk gewend maandelijks te krijgen dus ben benieuwd hoe het dan met sparen enzo gaat
Nou ja, de basisverzekering moet tenminste de gehele basiszorg dekken. Eventuele extra vergoedingen zijn eventueel mooi meegenomen. Meestal is 'tand(arts)' een aparte verzekering, soms onderdeel van een geheel pakket. Gaan je ouders nog steeds over je zorgverzekering dat je dat niet weet?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hmm, kon me toch niet echt voorstellen dat mijn ouders zoiets aanvullend zouden hebbenVolgens mij had ik toen ook naar de basisverzekering gekeken. Was in ieder geval van Univé, en ik vond het allemaal wel prima
Hahaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
Tankauto met varkensmest geëxplodeerd
http://www.rundschau-onli(...)18604/rahmen.shtml?1
Enter pleasequote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ben benieuwd, want ik moet even kijken hoeveel uur ik ga werken.. Heb voor volgende week 12 uur ingepland staan..(dat is dus 11,25 uitbetaald krijgen) omdat ik toch even wilde kijken hoe druk ik met school ga zijn.. maar ik zit er over te denken om toch nog ergens een shift erbij te pakken.. Aan de ene kant lijkt het me fijn een hele dag vrij te zijn.. ook voor het maken van opgaves enzo.. Aan de andere kant zag ik dat bijvoorbeeld mijn hoorcolleges van arbeidsrecht maar 6 keer zijn, die zijn dus een beetje verdeeld over 12 weken.. Dus ik heb ook 6 weken dat ik veel tussenuren heb op de donderdag, wat dan ook weer handig is om aan school te werken..
En op dinsdag hoef ik nu ook niet meer rekening te houden met een avond college, dus ben ik ook al om half 2 klaar en kan ik smiddags huiswerk maken.. Dan kan ik misschien best de woensdagochtend gaan werken.. aan de ene kant kan ik dan dus echt geen een dag meer uitslapen.. aan de andere kant, smiddags moeten werken lijkt me ook kut want dan ga je daar de hele tijd rekening mee houden.. En 's avonds wil ik liever niet werken.. En zo'n 1 shift extra is toch ook ongeveer zo'n 30 euro extra.. en per maand scheelt dat toch best veel dan
Klopt... Ik vind het wel fijn dat ik nu op ma en di naar de uni moet, woensdag de hele dag kan werken, om do en vrijdag halve dagen naar de uni moet (s'middags studeren / sporten enz). op zaterdag werk ik weer 5 uur, zo heb ik voldoende uren gedraait (moet er 12 per week, nu heb ik er 13) En als ik wil / kan dan zeg ik gewoon: hey heb je <insert dag> nog extra mensen nodig (wat meestal zo isquote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ben benieuwd, want ik moet even kijken hoeveel uur ik ga werken.. Heb voor volgende week 12 uur ingepland staan..(dat is dus 11,25 uitbetaald krijgen) omdat ik toch even wilde kijken hoe druk ik met school ga zijn.. maar ik zit er over te denken om toch nog ergens een shift erbij te pakken.. Aan de ene kant lijkt het me fijn een hele dag vrij te zijn.. ook voor het maken van opgaves enzo.. Aan de andere kant zag ik dat bijvoorbeeld mijn hoorcolleges van arbeidsrecht maar 6 keer zijn, die zijn dus een beetje verdeeld over 12 weken.. Dus ik heb ook 6 weken dat ik veel tussenuren heb op de donderdag, wat dan ook weer handig is om aan school te werken..
En op dinsdag hoef ik nu ook niet meer rekening te houden met een avond college, dus ben ik ook al om half 2 klaar en kan ik smiddags huiswerk maken.. Dan kan ik misschien best de woensdagochtend gaan werken.. aan de ene kant kan ik dan dus echt geen een dag meer uitslapen.. aan de andere kant, smiddags moeten werken lijkt me ook kut want dan ga je daar de hele tijd rekening mee houden.. En 's avonds wil ik liever niet werken.. En zo'n 1 shift extra is toch ook ongeveer zo'n 30 euro extra.. en per maand scheelt dat toch best veel dan
Hoeveel was je schuld?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, al mijn schuld ook weer aan IB betaald.. Dat betekend dat het salaris van volgende week dinsdag naar de spaarrekening kan
Mja, zstaat me bij dat het de gewone basisverzekering is. Ze zijn echt te pauper om ook maar iets extra's af te sluiten, en hadden me toen inderdaad nog gewaarschuwd voor dat 'niet geweest voor langere tijd is geen vergoeding voor groter onderhoud'quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, de basisverzekering moet tenminste de gehele basiszorg dekken. Eventuele extra vergoedingen zijn eventueel mooi meegenomen. Meestal is 'tand(arts)' een aparte verzekering, soms onderdeel van een geheel pakket. Gaan je ouders nog steeds over je zorgverzekering dat je dat niet weet?
Ja echt hèquote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Editeur het volgende:
[..]
Hahahoe de poep over de auto en muur zit. Tis een tekenfilm
Toen ik 22 was waren de instrumenten van de tandarts dezelfde als die van een scheepstimmerman. Een hamer en een tang wat moeren, bouten en spijkers en een fles alcohol vooraf voor een behouden vaart!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja per 1 jan gaat de vergoeding voor mondzorg van 22 terug naar 18 begreep ik van mijn tandarts, dus vandaar dat er bij mij nu zon haast achter zit
Ik had een MI die wil je niet weten, met je proppen, hoofd kantelen en doorslikken!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik heb 2 sneetjes brood met eiersalade naar binnen gekregen
kleine stukjes in een mondhoek proppen, hoofd kantelen en doorslikken
Wat lief, je stalkt IB!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef Editeur het volgende:
Irish, je hebt een afwisselende post geschiedenis
Jwtquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had een MI die wil je niet weten, met je proppen, hoofd kantelen en doorslikken!
Nee, dit is anders..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
yashi payrolling is gewoon het uitbesteden van de financiele afdeling zegmaar mbt loonbetalingen
dus dan krijg je het via een ander bedrijf, maar wel van je baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de categorie: ik verdien wel veel, maar ik krijg het niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ipv dat ze dat gewoon meteen aan mij betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |