Bleh inderdaad.....heb de afgelopen weken ook teveel naar mijn eigen stem mogen luisteren....quote:Op woensdag 8 september 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verder transcriberen van interviews!![]()
Wat bedoel je met "doorgaan" met je o.v.?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
kan je eigelijk gewoon ''doorgaan'' met je ov of moet je iets opnieuw doen daarvoor?
Mijn OV is wegquote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
kan je eigelijk gewoon ''doorgaan'' met je ov of moet je iets opnieuw doen daarvoor?
OV werkt met kalenderjaar ipv schooljaar, in december/januari dus weer een nieuwequote:Op woensdag 8 september 2010 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
dat ie nog gewoon werkt na de vakantie
Behalve als je ergens daartussen je recht op stufi of lening bij DUO verliest! Dan blijft ie nog wel bruikbaar, maar dan presenteert DUO vanzelf een mooie rekening.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:30 schreef Difficult het volgende:
Er staat een eind datum op je OV tot die tijd kun je hem gewoon gebruiken, daarna zul je wel een brief krijgen dat je een nieuwe moet ophalen
Abbo gaat er toch gewoon automatisch vanaf?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Behalve als je ergens daartussen je recht op stufi of lening bij DUO verliest! Dan blijft ie nog wel bruikbaar, maar dan presenteert DUO vanzelf een mooie rekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na heb ik alleen een röntgenfotoen ik ga men lip ook echt niet optillen om een foto te maken van de hechtingen
!
[ Bericht 46% gewijzigd door Cocktailprikker op 08-09-2010 16:41:47 ]
Mwoah, als je al tien jaar een (voor mij) gegronde fundamentele haat tegenover tandartsen op hebt gebouwd, helpt zo'n verdoving je echt niet om überhaupt de drempel over te stappen...quote:Op woensdag 8 september 2010 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verdoving maakt een hoop goed
Daarom ben ik vorig jaar ook meeverhuisd met men tandarts waar ik al zit sinds ik klein benquote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, als je al tien jaar een (voor mij) gegronde fundamentele haat tegenover tandartsen op hebt gebouwd, helpt zo'n verdoving je echt niet om überhaupt de drempel over te stappen...
Geen idee. Vroeger liep je OV van 31 dec tot 31 dec. Je studeerde doorgaans af in september. Toen had de IBG zo'n vertraging dat de gemiddelde afgestudeerde alweer bericht kreeg om een nieuw OV op te halen (wat sommigen nog deden ook). Vervolgens werkt de IBG een keertje na tig maanden de boeken bij en viel er een rekening op de deurmat van zoveel euro per maand voor het onrechtmatig gebruiken van de OV. Je moest zelf na afstuderen je OV inleveren bij het postkantoor en dan kreeg je een bewijs dat je dat gedaan had. (Postkantoor stuurde weer door dat je het ding had ingeleverd).quote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Abbo gaat er toch gewoon automatisch vanaf?
Ik ben maar één keer echt iets gehad aan mijn kaak/kiezen. Extractie van de elementen 18,28,38 en 48 oftewel de verstandskiezen. Alle vier lagen plat in de kaak en waren moeilijk te verwijderen. Dat werd dus naar de kaakchirurg (eigenlijk waren het er twee, zo iemand met een diploma en zo'n in opleiding geval). Alleen de verdovingen deden even zeer. Jammer alleen dat ik niets kon zien, omdat ik onder een doek lag. Ik hoorde alleen de boren en het geschraap en gekraak van bot. Toen ik onder dat laken vandaan mocht zat het helemaal onder het bloed en al die instrumenten ook. Tijdje daarna nog een kop als een hamster gehad en moeite met kauwen gehad. Vooraf was ik reuze nerveus, want ik ben doorgaans geen voorstander van klussen @ DK bij kennis, maar het viel allemaal reuze mee. Voordeel aan de kaakchirurg was dat het gratis ende voor noppes was!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Daarom ben ik vorig jaar ook meeverhuisd met men tandarts waar ik al zit sinds ik klein benAltijd goed behandeld geweest, zaten eerst op de Oranjesingel. Tegenwoordig in St. Anthonis
Deze kliniek zat aan de St. Anna, maar is de oudtandarts die ook bij mijn tandarts zat eerst. Iedereen kent iedereen dus
Erg goed behandeld
En dat is wel echt super belangrijk, want anders blijven mensen weg totdat de tanden weg rotten
!
Ik liep net even naar de drogist om Ibuprofen te halen, merkte dat de pijn toen wel iets meer werd. Dus dat word 2 dagen bankhangen
Ik heb me ooit laten behandelen aan wat gaatjes en andere rotzooi. Ik zat er al helemaal niet op te wachten en het moest gewoon snel voorbij zijn; liefst zonder verdoving. Afgesproken dat de tandarts zou stoppen als ik een teken gaf. Ik gaf dat teken een keer of vier en hij ging gewoon door. Ben geen mietje, maar heb daar flink pijn liggen hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:40 schreef IrishBastard het volgende:
Succes CP. Ziet er netjes uit
En Mikkie, wtf hebben ze je aangedaan dat je zo'n afkeer voor tandartsen hebt
Dude, wat een sadistquote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb me ooit laten behandelen aan wat gaatjes en andere rotzooi. Ik zat er al helemaal niet op te wachten en het moest gewoon snel voorbij zijn; liefst zonder verdoving. Afgesproken dat de tandarts zou stoppen als ik een teken gaf. Ik gaf dat teken een keer of vier en hij ging gewoon door. Ben geen mietje, maar heb daar flink pijn liggen hebben.
Die man was de vervanger van m'n vroegere tandarts die geweldig was maar vanwege medische condities moest stoppen. Hij was tenminste eerlijk mbt pijn enzo. Met de vervanger heb ik nooit overweg gekund, ik scheet 'm altijd al en hij loog vaak of het pijn zou doen enzo. Maar dit was de druppel en sindsdien vertrouw ik tandartsen al helemaal niet meer.
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud isquote:Op woensdag 8 september 2010 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude, wat een sadistMaar er zijn zat prima tandartsen hoor
Waarom wisselde je niet gewoon van tandarts? Je kan ook gewoon terecht bij een tandarts die zich juist toeleggen op patiënten die angst hebben voor de tandarts. Je weet dat je eventuele verzekeringen voor tand niet geldig zijn als er bepaalde perioden geen sprake is geweest van periodieke controle?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb me ooit laten behandelen aan wat gaatjes en andere rotzooi. Ik zat er al helemaal niet op te wachten en het moest gewoon snel voorbij zijn; liefst zonder verdoving. Afgesproken dat de tandarts zou stoppen als ik een teken gaf. Ik gaf dat teken een keer of vier en hij ging gewoon door. Ben geen mietje, maar heb daar flink pijn liggen hebben.
Die man was de vervanger van m'n vroegere tandarts die geweldig was maar vanwege medische condities moest stoppen. Hij was tenminste eerlijk mbt pijn enzo. Met de vervanger heb ik nooit overweg gekund, ik scheet 'm altijd al en hij loog vaak of het pijn zou doen enzo. Maar dit was de druppel en sindsdien vertrouw ik tandartsen al helemaal niet meer.
daar komt bij dat je alles zelf moet gaan betalen...je moet opnieuw gesaneerd wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud is![]()
.
Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro'squote:Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud is![]()
.
Die komt ie dan tand voor tand betalen! Klik-gebit! Net als laminaat, maar dan anders!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro's
Hoe ben je aan die baan gekomen dan? Via een uitzendbureau zelf? Dan is het namelijk niet zo vreemd lijkt me?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
wooot eerste salaris ontvangen
Wel een beetje apart want ik had een beetje het idee dat ik vast contract zou krijgen maar wss ben ik nu via een soort payrollingsysteem toch op uitzendbasis aan het werk.. Even navragen morgen
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet inquote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar komt bij dat je alles zelf moet gaan betalen...je moet opnieuw gesaneerd worden
Dat zou/is wel mooi dan.....Anders kan het aardig in de papieren lopen!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in
Raar, ik heb geen idee meer hoe dat nu geregeld is met al die tijdelijke kurken waarop ze het geheel drijvende willen houden.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee via een huisgenootje
Maar ik zie nu net met de post dat er een uitzendovereenkomst klaar lag voor me.. Wel grappig dat ze beweren niks over te maken zonder bepaalde documenten, en ik wel al gewoon loon heb gehad
Hangt een beetje af van je verzekering die je hebt vermoed ik. Dat zit allemaal niet in de basiszorg.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |