abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86212837
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Klopt en ik heb al bijna een jaar het telefoonnummer van een fijn iemand in m'n agenda staan, is me aangeraden door diverse familieleden. Ik moet mezelf alleen nog even die drempel over trappen om te gaan. Want het probleem als je jaren niet gaat, is dat je wéét dat er vast wel wat achterstallig onderhoud is ;( :@.
Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro's :')

bij ibood is de slipcursus weer in de aanbieding :)

http://www.dagelijksekoop(...)ter-in-rosmalen.html
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 18:41:34 #154
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86212949
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Nee nog langer wachten, tot je als opoe Mikkie een kunstgebit kan aanschaffen a veel euro's :')
Die komt ie dan tand voor tand betalen! Klik-gebit! Net als laminaat, maar dan anders! :+
pi_86214254
wooot eerste salaris ontvangen *O*

Wel een beetje apart want ik had een beetje het idee dat ik vast contract zou krijgen maar wss ben ik nu via een soort payrollingsysteem toch op uitzendbasis aan het werk.. Even navragen morgen :)
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 19:22:25 #156
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86214522
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:

Wel een beetje apart want ik had een beetje het idee dat ik vast contract zou krijgen maar wss ben ik nu via een soort payrollingsysteem toch op uitzendbasis aan het werk.. Even navragen morgen :)
Hoe ben je aan die baan gekomen dan? Via een uitzendbureau zelf? Dan is het namelijk niet zo vreemd lijkt me?
  woensdag 8 september 2010 @ 19:27:58 #157
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86214765
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:

[..]

daar komt bij dat je alles zelf moet gaan betalen...je moet opnieuw gesaneerd worden
Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in :)
pi_86214781
Nee via een huisgenootje :)

Maar ik zie nu net met de post dat er een uitzendovereenkomst klaar lag voor me.. Wel grappig dat ze beweren niks over te maken zonder bepaalde documenten, en ik wel al gewoon loon heb gehad :')
pi_86214851
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook altijd (ik was 2 jaar niet geweest), maar de tandarts verzekerde mij dat dit niet het geval is. Had toen ook de polisvoorwaarden van mijn verzekering er op nageslagen, en daar stond het ook niet in :)
Dat zou/is wel mooi dan.....Anders kan het aardig in de papieren lopen!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 19:41:25 #160
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86215350
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee via een huisgenootje :)

Maar ik zie nu net met de post dat er een uitzendovereenkomst klaar lag voor me.. Wel grappig dat ze beweren niks over te maken zonder bepaalde documenten, en ik wel al gewoon loon heb gehad :')
Raar, ik heb geen idee meer hoe dat nu geregeld is met al die tijdelijke kurken waarop ze het geheel drijvende willen houden.

quote:

[..]

Hangt een beetje af van je verzekering die je hebt vermoed ik. Dat zit allemaal niet in de basiszorg.
pi_86216248
Zo wordt net even wakker, eerste bloeding gehad :') geloof dat het nu weer gestopt is... 8)7 Pijn heb ik gelukkig nog steeds niet, voel wel dat het tandvlees wat strak staat maar dat was het :)
  woensdag 8 september 2010 @ 20:20:01 #162
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86217225
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef SLP_ het volgende:
Oeh morgen mn rijbewijs ophalen *O* Ik moet morgen van mn pa meteen in mn eentje rondje Wijchen rijden :P Zonder hem erbij, zal wel raar zijn :P En vrijdag moet ik zelf naar Appelpop rijden, maar dan zit mn pa er wel naast gelukkig. Daar ben ik echt bang voor :P Helemaal omdat mn vrienden achterin zitten dus dat zet dan extra druk op me :P
Ik ga ook naar Appelpop! ^O^
  woensdag 8 september 2010 @ 20:20:03 #163
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86217226
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef SLP_ het volgende:
Oeh morgen mn rijbewijs ophalen *O* Ik moet morgen van mn pa meteen in mn eentje rondje Wijchen rijden :P Zonder hem erbij, zal wel raar zijn :P En vrijdag moet ik zelf naar Appelpop rijden, maar dan zit mn pa er wel naast gelukkig. Daar ben ik echt bang voor :P Helemaal omdat mn vrienden achterin zitten dus dat zet dan extra druk op me :P
Appelpop echt zo leuk? Mijn moeder wil me meenemen, maar het lijkt me niets -O-
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:21:35 #164
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86217311
Appelpop is echt leuk!! Gezellig, goede muziek en gratis. Dit wordt mijn 5e jaar ofzo.
pi_86217718
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef morgane het volgende:

[..]

Ik ga ook naar Appelpop! ^O^
Nice! :D

quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Editeur het volgende:

[..]

Appelpop echt zo leuk? Mijn moeder wil me meenemen, maar het lijkt me niets -O-
Ja ik vind altijd wel gezellig! Tis natuurlijk niet te vergelijken met Lowlands ofzo mja dat kan ook niet als het gratis is. Hangt gewoon een relaxt sfeertje enz ^O^ Hoop wel dat mooi weer is want anders zie ik het niet zo zitten om in een tentje te slapen :')
pi_86218687
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:

solvendi?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_86219200
nee Payrollsupport :)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:04:24 #168
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86219312
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]

Hangt een beetje af van je verzekering die je hebt vermoed ik. Dat zit allemaal niet in de basiszorg.
Hmm, kon me toch niet echt voorstellen dat mijn ouders zoiets aanvullend zouden hebben :') Volgens mij had ik toen ook naar de basisverzekering gekeken. Was in ieder geval van Univé, en ik vond het allemaal wel prima :D
pi_86219393
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
nee Payrollsupport :)
Oke... Bij ons werken ze met solvendi, dat is ook zoiets... dat je wel op een uitzendbureau contract werkt, en via hun uitbetaald krijgt, maar het is niet helemaal hetzelfde als een uitzendcontract.... :P
pi_86219549
Nee inderdaad, omdat de werving wel gewoon via het bedrijf zelf loopt.. Maar goed, ik moet wel lachen dat ik dan gewoon uitbetaald krijg, terwijl ze beweren dit pas te doen nadat je iets ondertekent hebt :P, nu heb ik wel al wat gegevens enzo ingevuld.. Maarja blijkbaar stond de loonheffing ook nog niet aan want dat formulier heb ik nu pas thuis gekregen. dus ook weer lekker veul belasting betaald ;( Naja ben benieuwd naar mijn loonspecificatie :P

En ben ook benieuwd hoe het bevalt om wekelijks betaald te krijgen, ben namelijk gewend maandelijks te krijgen dus ben benieuwd hoe het dan met sparen enzo gaat :)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:10:33 #171
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86219790
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee inderdaad, omdat de werving wel gewoon via het bedrijf zelf loopt.. Maar goed, ik moet wel lachen dat ik dan gewoon uitbetaald krijg, terwijl ze beweren dit pas te doen nadat je iets ondertekent hebt :P, nu heb ik wel al wat gegevens enzo ingevuld.. Maarja blijkbaar stond de loonheffing ook nog niet aan want dat formulier heb ik nu pas thuis gekregen. dus ook weer lekker veul belasting betaald ;( Naja ben benieuwd naar mijn loonspecificatie :P

En ben ook benieuwd hoe het bevalt om wekelijks betaald te krijgen, ben namelijk gewend maandelijks te krijgen dus ben benieuwd hoe het dan met sparen enzo gaat :)
I hate it when that happens :( Ik vind het per week betaald krijgen eigenlijk wel prettig... Alleen soms dan heb ik net even meer geld nodig, voor een onverwacht hoge uitgave, dan dat ik krijg :{
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 21:15:57 #173
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86219863
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Hmm, kon me toch niet echt voorstellen dat mijn ouders zoiets aanvullend zouden hebben :') Volgens mij had ik toen ook naar de basisverzekering gekeken. Was in ieder geval van Univé, en ik vond het allemaal wel prima :D
Nou ja, de basisverzekering moet tenminste de gehele basiszorg dekken. Eventuele extra vergoedingen zijn eventueel mooi meegenomen. Meestal is 'tand(arts)' een aparte verzekering, soms onderdeel van een geheel pakket. Gaan je ouders nog steeds over je zorgverzekering dat je dat niet weet?
pi_86220093
Oja per 1 jan gaat de vergoeding voor mondzorg van 22 terug naar 18 begreep ik van mijn tandarts, dus vandaar dat er bij mij nu zon haast achter zit ;)
pi_86220401
Ja ik ben benieuwd, want ik moet even kijken hoeveel uur ik ga werken.. Heb voor volgende week 12 uur ingepland staan..(dat is dus 11,25 uitbetaald krijgen) omdat ik toch even wilde kijken hoe druk ik met school ga zijn.. maar ik zit er over te denken om toch nog ergens een shift erbij te pakken.. Aan de ene kant lijkt het me fijn een hele dag vrij te zijn.. ook voor het maken van opgaves enzo.. Aan de andere kant zag ik dat bijvoorbeeld mijn hoorcolleges van arbeidsrecht maar 6 keer zijn, die zijn dus een beetje verdeeld over 12 weken.. Dus ik heb ook 6 weken dat ik veel tussenuren heb op de donderdag, wat dan ook weer handig is om aan school te werken..
En op dinsdag hoef ik nu ook niet meer rekening te houden met een avond college, dus ben ik ook al om half 2 klaar en kan ik smiddags huiswerk maken.. Dan kan ik misschien best de woensdagochtend gaan werken.. aan de ene kant kan ik dan dus echt geen een dag meer uitslapen.. aan de andere kant, smiddags moeten werken lijkt me ook kut want dan ga je daar de hele tijd rekening mee houden.. En 's avonds wil ik liever niet werken.. En zo'n 1 shift extra is toch ook ongeveer zo'n 30 euro extra.. en per maand scheelt dat toch best veel dan :)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:26:28 #176
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86220420
quote:
Haha :D hoe de poep over de auto en muur zit. Tis een tekenfilm :P
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_86220490
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ben benieuwd, want ik moet even kijken hoeveel uur ik ga werken.. Heb voor volgende week 12 uur ingepland staan..(dat is dus 11,25 uitbetaald krijgen) omdat ik toch even wilde kijken hoe druk ik met school ga zijn.. maar ik zit er over te denken om toch nog ergens een shift erbij te pakken.. Aan de ene kant lijkt het me fijn een hele dag vrij te zijn.. ook voor het maken van opgaves enzo.. Aan de andere kant zag ik dat bijvoorbeeld mijn hoorcolleges van arbeidsrecht maar 6 keer zijn, die zijn dus een beetje verdeeld over 12 weken.. Dus ik heb ook 6 weken dat ik veel tussenuren heb op de donderdag, wat dan ook weer handig is om aan school te werken..
En op dinsdag hoef ik nu ook niet meer rekening te houden met een avond college, dus ben ik ook al om half 2 klaar en kan ik smiddags huiswerk maken.. Dan kan ik misschien best de woensdagochtend gaan werken.. aan de ene kant kan ik dan dus echt geen een dag meer uitslapen.. aan de andere kant, smiddags moeten werken lijkt me ook kut want dan ga je daar de hele tijd rekening mee houden.. En 's avonds wil ik liever niet werken.. En zo'n 1 shift extra is toch ook ongeveer zo'n 30 euro extra.. en per maand scheelt dat toch best veel dan :)
Enter please :|W
pi_86220652
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klopt... Ik vind het wel fijn dat ik nu op ma en di naar de uni moet, woensdag de hele dag kan werken, om do en vrijdag halve dagen naar de uni moet (s'middags studeren / sporten enz). op zaterdag werk ik weer 5 uur, zo heb ik voldoende uren gedraait (moet er 12 per week, nu heb ik er 13) En als ik wil / kan dan zeg ik gewoon: hey heb je <insert dag> nog extra mensen nodig (wat meestal zo is :P)
pi_86221045
Zo, al mijn schuld ook weer aan IB betaald.. Dat betekend dat het salaris van volgende week dinsdag naar de spaarrekening kan *O*
  woensdag 8 september 2010 @ 21:38:34 #180
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86221074
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, al mijn schuld ook weer aan IB betaald.. Dat betekend dat het salaris van volgende week dinsdag naar de spaarrekening kan *O*
Hoeveel was je schuld?
  woensdag 8 september 2010 @ 21:41:08 #181
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86221187
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nou ja, de basisverzekering moet tenminste de gehele basiszorg dekken. Eventuele extra vergoedingen zijn eventueel mooi meegenomen. Meestal is 'tand(arts)' een aparte verzekering, soms onderdeel van een geheel pakket. Gaan je ouders nog steeds over je zorgverzekering dat je dat niet weet?
Mja, zstaat me bij dat het de gewone basisverzekering is. Ze zijn echt te pauper om ook maar iets extra's af te sluiten, en hadden me toen inderdaad nog gewaarschuwd voor dat 'niet geweest voor langere tijd is geen vergoeding voor groter onderhoud' :P Dat had ik toen gechecked en viel dus mee :)

De zorgverzekering is het enige dat er nu nog door mijn ouders betaald wordt, en vanaf januari mag ik dat ook zelf gaan doen. Wordt dus tijd dat ik me even goed ga verdiepen :s)
pi_86221209
3 keer benzine en voor 3 weken boodschappen + cadeaus voor verjaardagen :P ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:41:32 #183
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86221211
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Editeur het volgende:

[..]

Haha :D hoe de poep over de auto en muur zit. Tis een tekenfilm :P
Ja echt hè :') Ik moest wel lachen toen ik dat bericht las _O-
pi_86221236
O+ ik heb 2 sneetjes brood met eiersalade naar binnen gekregen :9~ kleine stukjes in een mondhoek proppen, hoofd kantelen en doorslikken :D
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 21:43:11 #185
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86221306
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja per 1 jan gaat de vergoeding voor mondzorg van 22 terug naar 18 begreep ik van mijn tandarts, dus vandaar dat er bij mij nu zon haast achter zit ;)
Toen ik 22 was waren de instrumenten van de tandarts dezelfde als die van een scheepstimmerman. Een hamer en een tang wat moeren, bouten en spijkers en een fles alcohol vooraf voor een behouden vaart! :+
  woensdag 8 september 2010 @ 21:44:26 #186
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86221372
:')
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 21:45:09 #187
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86221397
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
O+ ik heb 2 sneetjes brood met eiersalade naar binnen gekregen :9~ kleine stukjes in een mondhoek proppen, hoofd kantelen en doorslikken :D
Ik had een MI die wil je niet weten, met je proppen, hoofd kantelen en doorslikken! _O-
  woensdag 8 september 2010 @ 21:45:23 #188
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86221406
Irish, je hebt een afwisselende post geschiedenis :D
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 21:46:18 #189
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86221462
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef Editeur het volgende:
Irish, je hebt een afwisselende post geschiedenis :D
Wat lief, je stalkt IB! O+
  woensdag 8 september 2010 @ 21:47:18 #190
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86221507
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat lief, je stalkt IB! O+
Jwt
pi_86221617
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik had een MI die wil je niet weten, met je proppen, hoofd kantelen en doorslikken! _O-
Ik moest lachen ;( auw
pi_86222921
yashi payrolling is gewoon het uitbesteden van de financiele afdeling zegmaar mbt loonbetalingen
dus dan krijg je het via een ander bedrijf, maar wel van je baas
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 8 september 2010 @ 22:21:53 #193
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86223131
Met mn huisgenoten de stad in, ben benieuwd waar de trip naartoe gaat. Slaap lekker alvast allen :W
pi_86223258
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
yashi payrolling is gewoon het uitbesteden van de financiele afdeling zegmaar mbt loonbetalingen
dus dan krijg je het via een ander bedrijf, maar wel van je baas
Nee, dit is anders..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 september 2010 @ 22:25:22 #195
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86223276
Viel spaß :W

Payrolling is overigens wel een mooie methode. Wel de lusten, niet de lasten zegmaar :P Zal alleen wel prijzig zijn voor de werkgever gok ik :P
  woensdag 8 september 2010 @ 22:28:23 #196
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_86223382
Reken maar op minstens anderhalf keer uurloon idd.
  woensdag 8 september 2010 @ 22:30:30 #197
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86223478
Vitaminepil innemen met een white russian ^O^ :')
pi_86223517
Ipv dat ze dat gewoon meteen aan mij betalen :')
  woensdag 8 september 2010 @ 22:31:55 #199
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_86223538
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ipv dat ze dat gewoon meteen aan mij betalen :')
In de categorie: ik verdien wel veel, maar ik krijg het niet? :+
pi_86223545
:P
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 22:43:38 #201
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86224086
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
Viel spaß :W

Payrolling is overigens wel een mooie methode. Wel de lusten, niet de lasten zegmaar :P Zal alleen wel prijzig zijn voor de werkgever gok ik :P
Ik vraag mij alleen af hoe dat zit met 'wij worden juridisch de werkgever'. Dus eerst mooi een klantenbestand aanmaken en dan het inkomende geld incasseren zogenaamd opnieuw investeren in hetzelfde bedrijf en als de markt instort dan is het failliet en dan sta je met lege handen. (Jij en je werkgever die juridisch niet je werkgever is.) Je werkgever die juridisch gezien je werkgever niet is speelt de zwartepiet door naar de met het geld vertrokken failliete cash-rolling en jij krijgt uiteindelijk weer de zwartepiet terug naar koe-melking waar ook voor jou niets meer te halen valt. En uiteindelijk krijgt het Rijk de zwartepiet en die keert weer uit? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeg maar dus dat zegt ook iets over mijn paranoïde geest. Maar hoe zit dat dan qua rechten en plichten voor jou Yashaaaaa?
pi_86225380
:W trusten
pi_86225448
Ik ga ook slapen :W

Het zal vast wel goed komen d_K
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 23:32:16 #204
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86225828
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook slapen :W

Het zal vast wel goed komen d_K
De onderliggende gedachten was meer bedoeld dat als het een mooie gelegenheid tot gratis geld dat ik dan zelf een zelfde soort bedrijf was begonnen. Sinds de aflaten-business onder invloed van de publieke opinie niet meer zo rendabel is moet er toch naar vervangende manieren gezocht worden. Van het geld en de rente van het spaargeld kan de de kerk niet meer functioneren. Een beetje parochie voorziet de pastoor toch wel van een leuke mercedes en ambtswoning. :7
pi_86229170
quote:

[..]

Dat zou wel mooi zijn, anders moet ik alsnog extra geld bij het IBG gaan lenen binnenkort :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_86230811
iik maar eens slapen, morgen 11 uur op t station zijn :o
swarma spam hoer
  donderdag 9 september 2010 @ 04:13:47 #207
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86230851
quote:
Op donderdag 9 september 2010 03:53 schreef swarmahoer het volgende:
iik maar eens slapen, morgen 11 uur op t station zijn :o
maar dan op de uni ;)
pi_86230867
8.45u college :')
  donderdag 9 september 2010 @ 04:42:09 #209
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86230896
quote:
Op donderdag 9 september 2010 04:25 schreef Swine het volgende:
8.45u college :')
Waar was iedereen nog dan vanavond, de Fuik toevallig? :D Succes morgen ^O^
  donderdag 9 september 2010 @ 06:21:46 #210
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_86230995
Whehe, dat was een kort nachtje dan :')
pi_86231255
:W

Ritme ftw.. Vanochtend werken en dan meteen door naar de uni :)
  donderdag 9 september 2010 @ 09:31:57 #212
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_86232839
Goedemorgen :W

Even lekker uitgeslapen :s)
  donderdag 9 september 2010 @ 09:42:42 #213
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_86233045
Ik heb net even de inleiding van de werkgroep doorgelezen die ik dadelijk heb. 'Zonder de zelfstudie-opdracht 'Celschade-2' te hebben bestudeerd heeft deelname aan deze werkgroep geen zin'.

Drie keer raden wie de ZSO niet bestudeerd heeft :'). Heb nu nog heel even tijd, maar even snel doornemen dan :').
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_86233152
Er zijn ook speciale tandartsen voor mensen die echt niet willen/durven. Daar kun je zelfs onder algehele narcose behandeld worden....merk je d'r niks van.

Trouwens....de laatste keer dat ik naar de tandarts ben geweest (ook alweer meer dan 1,5 jaar geleden) was ik ook 2 a 3 jaar niet geweest. Paar gaatjes moeten laten vullen, maar ik kreeg gewoon het normale deel (80% ofzo bij mijn verzekering) terug.
pi_86233540
Ik heb op susanet een loonspecificatie van week 35, met mijn uren van week 34 :{ Straks maar weer eens bellen :') (voordat ik mijn loon van week 35 niet uitbetaald krijg onder het motto: dat hebben we al gedaan :{ )
pi_86233655
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef Californium het volgende:
Ik heb op susanet een loonspecificatie van week 35, met mijn uren van week 34 :{ Straks maar weer eens bellen :') (voordat ik mijn loon van week 35 niet uitbetaald krijg onder het motto: dat hebben we al gedaan :{ )
Lekkere regeling dan :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_86233786
Ja verloning... Ik mag zo ook weer gaan bellen. Als je direct uitbetaald wordt is dat nog geen garantie dat het goed gaat :') Ik ben gegoochel met cijfers gewend maar de laatste loonstrook sloeg werkelijk alles. Geen enkel bedrag kon ik herleiden tot iets bekends :|W
pi_86234586
quote:
Op donderdag 9 september 2010 04:42 schreef Editeur het volgende:

[..]

Waar was iedereen nog dan vanavond, de Fuik toevallig? :D Succes morgen ^O^
feestje bij vb
swarma spam hoer
pi_86234634
Wtf :')

quote:
© 2010 United Parcel Service of America, Inc. UPS, het UPS beeldmerk en de kleur bruin zijn merken van United Parcel Service of America. Alle rechten voorbehouden. Voor meer informatie over het privacybeleid van UPS kunt u terecht bij het UPS privacybeleid.
Ik kan er wel weer achterheen, want mijn Gilette mesjes zijn dus niet in mijn brievenbus beland }:| status staat wel op ontvangen :?
  donderdag 9 september 2010 @ 12:03:13 #220
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_86236865
Het mag tot op zekere hoogte wel, dat is het stomme er van :')
  donderdag 9 september 2010 @ 12:35:28 #221
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86237791
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

feestje bij vb
Besloten feestje? Het was er keidruk en warm ;(
pi_86239102
open feest hoor... was je er ook?sander tot vanavond he :P
swarma spam hoer
  donderdag 9 september 2010 @ 13:27:25 #223
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_86239316
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
open feest hoor... was je er ook?sander tot vanavond he :P
Mja half 3 kwam ik binnen maar trok het nog geen half uurtje. Vanavond neem ik mn broertje mee, hij is 17, denk je datie overal binnenkomt? :{
pi_86240235
zo vanochtend gewerkt en nu weer college *O*
pi_86241348
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lekkere regeling dan :{
idd...

Heb ze gebelt, maar ze snapte het niet helemaal volgens mij... :P Maar k zal het volgende week wel zien :P
pi_86241361
Zagen wij jou nu net lopen?

als in had jij een paars truitje aan?
pi_86241487
????

Jah... heb vandaag me paarse truitje aan :o Misschioen dat jullie ook wel gezien heb, maar ben vandaag niet heel erg wakker, ben heel veel mensen voorbij gelopen :')
pi_86241634
Ik zag je al in de urd lopen en toen vroeg ik al aan IB of dat Cali was ;)
En toen liepen we je later bij de ingang voorbij en toen kwam jij bij de uitgang van linnaeus naar buiten toen IB en ik daar samen stonden bij de fietsen :P
Maar ik wist het niet 100% zeker dus dan ga ik niet roepen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')