Nogal ja, tenminste, als ze 'in de studio' zijnquote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Karzai het volgende:
Geeft mij een beetje regionale televisie gevoel dit
Liever om Rutger dan om Dominiquequote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maak toch aub het programma om Rutger heen
Ben jij Jennifer de Vries?quote:Op maandag 6 september 2010 22:57 schreef Karzai het volgende:
Berichtjes onderin maakt het ook goedkoop
zeker als het maar 2 berichten zijnquote:Op maandag 6 september 2010 22:57 schreef Karzai het volgende:
Berichtjes onderin maakt het ook goedkoop
Regisseur lijken ze te zijn vergeten.quote:
Goed radiohoofdquote:Op maandag 6 september 2010 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Bah, die rotkop van Weesie, wie wil dat zien?
volgens mij is die ook makelaar in zo'n net5 programma, zo iemand met alleen maar gladde praatjes bleghquote:Op maandag 6 september 2010 23:04 schreef fratsman het volgende:
Egbert Henne, daar was hier toch ook een topic over?
Hoezo is dat hypocriet? Ze zijn zo roze als watquote:Op maandag 6 september 2010 23:05 schreef KingOfMars het volgende:
GS die opkomt voor homorechten.. Hoe hypocriet wil je het hebben.
Ja en ook zo tolerant.quote:Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo is dat hypocriet? Ze zijn zo roze als wat
ze hebben weet ik hoeveel maanden gehad.... zelf altijd overal tegenaan schoppen maar ze krijgen zelf ook niets voor elkaar..quote:
Ik wil de kijkcijfermetingen wel eens zien van 22:55 en die van 23:00 uur.quote:Op maandag 6 september 2010 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik schakel naar Pauw & Witteman.
Wat een fiasco.
Ik kan heel veel. Alleen geen tv maken. En laat ik dát nou gemeen hebben met die jokers van GS!quote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Lexis het volgende:
Mensen die zelf niks kunnen en zeiken over een nieuw tv programma
haha was het niet geenstijl die overal over liep te zeiken en te verkondigen dat ze het zelf beter konden?quote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Lexis het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Lexis het volgende:
Probleem is dat ze te veel dingen in een kwartier willen proppen. Ze moeten gewoon hetzelfde als GS.tv doen en dat is een reportage met Rutgert op de televee.quote:Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond het best leuk, oké, het liep allemaal niet al te soepel en die Dominique is geen succes. Maar ik vond er overal het algemeen wel een beetje geenstijl op tv. Prima
quote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Lexis het volgende:
Ik kan het niet, en dat ben ik me terdege bewust. Daarom zou het ook niet bij me opkomen om dit te doen. Ze hebben 5 pilotuitzendingen gehad, die waren allemaal bagger. Ook de eerste tv uitzending was bagger. Het gaat gewoon niet werken.quote:Op maandag 6 september 2010 23:11 schreef Lexis het volgende:
inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hetzelfde als GS.tv doen en dat is een reportage met Rutgert op de televee.
Daar ben ik het mee eens, het zijn drie zinnen in de studio, twee quote's uit een reportage, dan weer drie zinnen in de studio, dan weer stukje reportage, enzovoorts.quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Probleem is dat ze te veel dingen in een kwartier willen proppen. Ze moeten gewoon hetzelfde als GS.tv doen en dat is een reportage met Rutgert op de televee.
dit dus.quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Probleem is dat ze te veel dingen in een kwartier willen proppen. Ze moeten gewoon hetzelfde als GS.tv doen en dat is een reportage met Rutgert op de televee.
Eens.quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Wat? Screenshot?quote:
Wat op zich veelzeggend isquote:Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kijk drie seconden P&W en heb al meer zinnigs gehoord dan in 10 minuten Pownews.
Idd toen pikte geenstijl het op en toen pikte iemand op fok! het op.quote:Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Originele topic was van forum.bodybuilding.com
Nee. Fok! (ik) was eerder.quote:Op maandag 6 september 2010 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Idd toen pikte geenstijl het op en toen pikte iemand op fok! het op.
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 23:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Fok! (ik) was eerder.
Welk item was dat dan?quote:Op maandag 6 september 2010 23:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Fok! (ik) was eerder.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en als mensen als Porsche1 het programma schitterend vinden zegt me dat genoeg
Over dat Bubbling.quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk item was dat dan?
Oh en als mensen als Porsche1 het programma schitterend vinden zegt me dat genoeg:
PowNed
Je hebt gelijk je was wel eerder, feli ermee.quote:Op maandag 6 september 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Over dat Bubbling.
Geil of niet?
Het was idd erg magertjes.quote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef koemleit het volgende:
het is ook gewoon voorlezen van geenstijl en filmpjes van dumpert... die de doelgroep dus al gezien hebben
Klok, klepel, bullshit dus.quote:Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef VancouverFan het volgende:
maar goed dat fok eraan heeft meegewerkt om deze zender op de buis te krijgen....
Dat Volendam had een prima reportage kunnen zijn met Rutger. Beetje zoals Rutger leert stappen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:52 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop niet dat ze elke week Geert in het programma hebben, dan wordt het een beetje treurig en triest.
Volendam vond ik ook een zwaktebod, al was waarschijnlijk net de kermis geweest.
Ja dat met die Marokkaan dacht ikd at het een voorstukje was wat later zo komenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef marcodej het volgende:
Er zat ook geen enkele opbouw in de filmpjes. Ineens wat warrige uitspraken van een Marokkaan, wat uitspraken van wat doorgesnoven Volendammers, wat verborgen camera-beelden die blijkbaar in zn nakie liep, Rutger die even een taart aanbied aan Blonde Geert.
Ze proppen teveel in de uitzending, waardoor je niet kan volgen waar het over gaat.
True, maar toch heeft het iets in zich om spraakmakend te zijn, dus nodigt het wel uit om weer te kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef marcodej het volgende:
Ze proppen teveel in de uitzending, waardoor je niet kan volgen waar het over gaat.
Vast, maar ze leidden het in met het nieuwsbericht over het woningtekort onder studenten, ze starten de "reportage", zie direct wat vage candidbeelden (de context was even volledig weg) en kom er pas halverwege achter dat die vent dus blijkbaar in zijn nakie loopt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, maar toch heeft het iets in zich om spraakmakend te zijn, dus nodigt het wel uit om weer te kijken.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:28 schreef Wopper1 het volgende:
Stelletje azijnzeikers.
Kijk voortaan dan lekker niet.
Ja hoor, alles is prima hier. Of dacht je dat ik van twintig minuten bagger-tv kijken meteen een trauma oploop? Als dat zo was, zou ik het gemiddelde topic op Fok ook niet aankunnen joh...quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:23 schreef Wopper1 het volgende:
Opgelucht Boldface?
Nieuws voor de nieuwe wereld maar zelfs op Uitzendinggemist staan ze nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Is deze zooi nog ergens terug te kijken?
Heb mijn rekening er nog even op nageplozen en het bedrag is wel 2x afgeschreven.quote:Op maandag 6 september 2010 18:23 schreef Gorill0r het volgende:
Bij mij is het maar 1x afgeschrevenHet jaar erop niks meer over gehoord.
Geheel in stijl van het vreselijke Geenstijl zelf toch?quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nieuws voor de nieuwe wereld maar zelfs op Uitzendinggemist staan ze nog niet
Ja en dat ze denken dat je met een GeenStijler, een stagair, een beep en een aan levercirrose wegkwijnende hamster iets kan maken dat de Daily Show (stuk of 20 van de beste Amerikaanse comedyschrijvers) evenaart. Over deze uitzending hebben ze anderhalf jaar kunnen doen. Wordt leuk als ze iedere dag met wat nieuws moeten komen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Hoe kom je eropquote:n een aan levercirrose wegkwijnende hamster
Ergens boven de honderd afleveringen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:24 schreef Sai het volgende:
Hoe lang hield De Nieuwste Show het ookalweer uit?
Hij staat er wel op maar hij doet het niet bij mij. Bij jullie wel? Zowel de normale player als Silverlight falen. Jammer, ik ben wel benieuwd.quote:
Doet het inderdaad niet. Zal wel niet op de servers staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hij staat er wel op maar hij doet het niet bij mij. Bij jullie wel? Zowel de normale player als Silverlight falen. Jammer, ik ben wel benieuwd.
Rechtse humor he. Da's zeg maar niet echt om te lachen persé.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Klaudias het volgende:
mensen kijken dit echt vanwege het amusement?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Rechtse humor he. Da's zeg maar niet echt om te lachen persé.
Waaruit blijkt dat ze dat denken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:21 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja en dat ze denken dat je met een GeenStijler, een stagair, een beep en een aan levercirrose wegkwijnende hamster iets kan maken dat de Daily Show (stuk of 20 van de beste Amerikaanse comedyschrijvers) evenaart.
omdat je kunt zien wanneer iemand een grapje probeert te maken (Dominique)quote:
Ja ik ook. En op de site zelf is ook niks terug te vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef pberends het volgende:
Waarom doet uitzending gemist het niet bij PowNews.
Ik wil nu gvd wel eens zien waarom iedereen het zo superslecht vond.
Nu nog steeds, maar niet dus..quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef planethugo het volgende:
en gisteren stond nog op de site dat het direct na de uitzending online zou komen...
Dit draagt niet echt bij aan de buzz, niet zo handig van ze. En als je een soort internet op tv wilt creëren dan is het wel raar dat de tv niet op internet beschikbaar is. Niet echt crossmediaal zo. En je gaat mij niet vertellen dat ze zelf de stream niet even opgenomen hebben die ze op dumpert ofzo kunnen zetten. Of zou dat niet mogen ivm rechten ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef planethugo het volgende:
opstartprobleempjes waarschijnlijk. geef ze een paar weken de kans
Op hun PowNed site is ook geen enkele aflevering terug te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dit draagt niet echt bij aan de buzz, niet zo handig van ze. En als je een soort internet op tv wilt creëren dan is het wel raar dat de tv niet op internet beschikbaar is. Niet echt crossmediaal zo. En je gaat mij niet vertellen dat ze zelf de stream niet even opgenomen hebben die ze op dumpert ofzo kunnen zetten. Of zou dat niet mogen ivm rechten ofzo?
Er is er toch maar één?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Op hun PowNed site is ook geen enkele aflevering terug te vinden.
Waarom werd die man gecensureerd? Dan is GeenStijl/PowNed opeens niet meer zo stoer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Er zaten echt dingen in zoals GeenStijl dat ook doet (zoals met die naakte vent via Marktplaats), dat soort dingen wil ik zien.
Dat zeg ik.quote:
Dat heeft dan weer met de Mediawet te maken. Ondanks dat ze zeggen dat ze Hilversum op z'n kop willen zetten, zullen ze zich toch moeten houden aan bepaalde regels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Waarom werd die man gecensureerd? Dan is GeenStijl/PowNed opeens niet meer zo stoer.
Dus als "iemand een grapje probeert te maken" ga je er meteen dezelfde dingen van verwachten als van The Daily Show?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef Klaudias het volgende:
[..]
omdat je kunt zien wanneer iemand een grapje probeert te maken (Dominique)
en als dat niet lukt ... tja ...
ik neem aan dat die user dat niet zo letterlijk bedoelde, maar dat zou je hem zelf moeten vragenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Dus als "iemand een grapje probeert te maken" ga je er meteen dezelfde dingen van verwachten als van The Daily Show?
Dat deed ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik neem aan dat die user dat niet zo letterlijk bedoelde, maar dat zou je hem zelf moeten vragen
Echt heel erg 2.0quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef sander89 het volgende:
Wat een faal dat de uitzending niet terug te kijken is op de website van PowNed.
Op uitzendinggemist geeft die een fout melding.
idd jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef sander89 het volgende:
Wat een faal dat de uitzending niet terug te kijken is op de website van PowNed.
waarom zou je? P&W zit op het andere netquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Wopper1 het volgende:
Vanavond niet stiekem kijken he, azijnpissers.
Daarom, ga jij lekker kijken naar de zapservicequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
waarom zou je? P&W zit op het andere net
Ja dat vond ik toch zo triest dat ze de zapservice ook benoemden in die promo. Alsof het echt een van de hoogtepunten van P&W isquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom, ga jij lekker kijken naar de zapservice![]()
.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef sander89 het volgende:
Meen je nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:44 schreef Sai het volgende:
Ze hebben hem hermonteerd om alle cue-fails eruit te halen. Daarom duurde het zo lang. Nee echt..
[ afbeelding ]
Niet heel gek als er helemaal niks te zien was via uitzendgemistquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef -jos- het volgende:
Whahahhaaa!!! Wat een fail zeg3.3 op uitzending gemist
![]()
![]()
Oh, ik dacht dat de stream haperdequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Jovatov het volgende:
Wat is dit, we doen het gewoon nog een keertje?
Dat vind ik dan wel weer lachen.quote:
Maar wel ruig en mannelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:02 schreef bascross het volgende:
Niet onaantrekkelijk?Die gast is fucking lelijk.
oeh viel mij ook opquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
"Mastruberen" in de ondertiteling
Wat een faal weer haha
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Vond het al relaxter kijken dan gister iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |