quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Rechtse humor he. Da's zeg maar niet echt om te lachen persé.
Waaruit blijkt dat ze dat denken?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:21 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja en dat ze denken dat je met een GeenStijler, een stagair, een beep en een aan levercirrose wegkwijnende hamster iets kan maken dat de Daily Show (stuk of 20 van de beste Amerikaanse comedyschrijvers) evenaart.
omdat je kunt zien wanneer iemand een grapje probeert te maken (Dominique)quote:
Ja ik ook. En op de site zelf is ook niks terug te vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef pberends het volgende:
Waarom doet uitzending gemist het niet bij PowNews.
Ik wil nu gvd wel eens zien waarom iedereen het zo superslecht vond.
Nu nog steeds, maar niet dus..quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef planethugo het volgende:
en gisteren stond nog op de site dat het direct na de uitzending online zou komen...
Dit draagt niet echt bij aan de buzz, niet zo handig van ze. En als je een soort internet op tv wilt creëren dan is het wel raar dat de tv niet op internet beschikbaar is. Niet echt crossmediaal zo. En je gaat mij niet vertellen dat ze zelf de stream niet even opgenomen hebben die ze op dumpert ofzo kunnen zetten. Of zou dat niet mogen ivm rechten ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef planethugo het volgende:
opstartprobleempjes waarschijnlijk. geef ze een paar weken de kans
Op hun PowNed site is ook geen enkele aflevering terug te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dit draagt niet echt bij aan de buzz, niet zo handig van ze. En als je een soort internet op tv wilt creëren dan is het wel raar dat de tv niet op internet beschikbaar is. Niet echt crossmediaal zo. En je gaat mij niet vertellen dat ze zelf de stream niet even opgenomen hebben die ze op dumpert ofzo kunnen zetten. Of zou dat niet mogen ivm rechten ofzo?
Er is er toch maar één?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Op hun PowNed site is ook geen enkele aflevering terug te vinden.
Waarom werd die man gecensureerd? Dan is GeenStijl/PowNed opeens niet meer zo stoer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Er zaten echt dingen in zoals GeenStijl dat ook doet (zoals met die naakte vent via Marktplaats), dat soort dingen wil ik zien.
Dat zeg ik.quote:
Dat heeft dan weer met de Mediawet te maken. Ondanks dat ze zeggen dat ze Hilversum op z'n kop willen zetten, zullen ze zich toch moeten houden aan bepaalde regels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Waarom werd die man gecensureerd? Dan is GeenStijl/PowNed opeens niet meer zo stoer.
Dus als "iemand een grapje probeert te maken" ga je er meteen dezelfde dingen van verwachten als van The Daily Show?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef Klaudias het volgende:
[..]
omdat je kunt zien wanneer iemand een grapje probeert te maken (Dominique)
en als dat niet lukt ... tja ...
ik neem aan dat die user dat niet zo letterlijk bedoelde, maar dat zou je hem zelf moeten vragenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Dus als "iemand een grapje probeert te maken" ga je er meteen dezelfde dingen van verwachten als van The Daily Show?
Dat deed ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ik neem aan dat die user dat niet zo letterlijk bedoelde, maar dat zou je hem zelf moeten vragen
Echt heel erg 2.0quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef sander89 het volgende:
Wat een faal dat de uitzending niet terug te kijken is op de website van PowNed.
Op uitzendinggemist geeft die een fout melding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |