Eens.quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Probleem is dat ze te veel dingen in een kwartier willen proppen. Ze moeten gewoon hetzelfde als GS.tv doen en dat is een reportage met Rutgert op de televee.
Wat? Screenshot?quote:
Wat op zich veelzeggend isquote:Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ik kijk drie seconden P&W en heb al meer zinnigs gehoord dan in 10 minuten Pownews.
Idd toen pikte geenstijl het op en toen pikte iemand op fok! het op.quote:Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Originele topic was van forum.bodybuilding.com
Nee. Fok! (ik) was eerder.quote:Op maandag 6 september 2010 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Idd toen pikte geenstijl het op en toen pikte iemand op fok! het op.
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 23:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Fok! (ik) was eerder.
Welk item was dat dan?quote:Op maandag 6 september 2010 23:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Fok! (ik) was eerder.
quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en als mensen als Porsche1 het programma schitterend vinden zegt me dat genoeg
Over dat Bubbling.quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk item was dat dan?
Oh en als mensen als Porsche1 het programma schitterend vinden zegt me dat genoeg:
PowNed
Je hebt gelijk je was wel eerder, feli ermee.quote:Op maandag 6 september 2010 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Over dat Bubbling.
Geil of niet?
Het was idd erg magertjes.quote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef koemleit het volgende:
het is ook gewoon voorlezen van geenstijl en filmpjes van dumpert... die de doelgroep dus al gezien hebben
Klok, klepel, bullshit dus.quote:Op maandag 6 september 2010 23:48 schreef VancouverFan het volgende:
maar goed dat fok eraan heeft meegewerkt om deze zender op de buis te krijgen....
Dat Volendam had een prima reportage kunnen zijn met Rutger. Beetje zoals Rutger leert stappen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:52 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop niet dat ze elke week Geert in het programma hebben, dan wordt het een beetje treurig en triest.
Volendam vond ik ook een zwaktebod, al was waarschijnlijk net de kermis geweest.
Ja dat met die Marokkaan dacht ikd at het een voorstukje was wat later zo komenquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef marcodej het volgende:
Er zat ook geen enkele opbouw in de filmpjes. Ineens wat warrige uitspraken van een Marokkaan, wat uitspraken van wat doorgesnoven Volendammers, wat verborgen camera-beelden die blijkbaar in zn nakie liep, Rutger die even een taart aanbied aan Blonde Geert.
Ze proppen teveel in de uitzending, waardoor je niet kan volgen waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |