True, maar toch heeft het iets in zich om spraakmakend te zijn, dus nodigt het wel uit om weer te kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:01 schreef marcodej het volgende:
Ze proppen teveel in de uitzending, waardoor je niet kan volgen waar het over gaat.
Vast, maar ze leidden het in met het nieuwsbericht over het woningtekort onder studenten, ze starten de "reportage", zie direct wat vage candidbeelden (de context was even volledig weg) en kom er pas halverwege achter dat die vent dus blijkbaar in zijn nakie loopt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, maar toch heeft het iets in zich om spraakmakend te zijn, dus nodigt het wel uit om weer te kijken.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:28 schreef Wopper1 het volgende:
Stelletje azijnzeikers.
Kijk voortaan dan lekker niet.
Ja hoor, alles is prima hier. Of dacht je dat ik van twintig minuten bagger-tv kijken meteen een trauma oploop? Als dat zo was, zou ik het gemiddelde topic op Fok ook niet aankunnen joh...quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:23 schreef Wopper1 het volgende:
Opgelucht Boldface?
Nieuws voor de nieuwe wereld maar zelfs op Uitzendinggemist staan ze nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Is deze zooi nog ergens terug te kijken?
Heb mijn rekening er nog even op nageplozen en het bedrag is wel 2x afgeschreven.quote:Op maandag 6 september 2010 18:23 schreef Gorill0r het volgende:
Bij mij is het maar 1x afgeschrevenHet jaar erop niks meer over gehoord.
Geheel in stijl van het vreselijke Geenstijl zelf toch?quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nieuws voor de nieuwe wereld maar zelfs op Uitzendinggemist staan ze nog niet
Ja en dat ze denken dat je met een GeenStijler, een stagair, een beep en een aan levercirrose wegkwijnende hamster iets kan maken dat de Daily Show (stuk of 20 van de beste Amerikaanse comedyschrijvers) evenaart. Over deze uitzending hebben ze anderhalf jaar kunnen doen. Wordt leuk als ze iedere dag met wat nieuws moeten komen.quote:Op maandag 6 september 2010 23:14 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Probleem is dat ze te veel dingen in een kwartier willen proppen. Ze moeten gewoon hetzelfde als GS.tv doen en dat is een reportage met Rutgert op de televee.
Hoe kom je eropquote:n een aan levercirrose wegkwijnende hamster
Ergens boven de honderd afleveringen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:24 schreef Sai het volgende:
Hoe lang hield De Nieuwste Show het ookalweer uit?
Hij staat er wel op maar hij doet het niet bij mij. Bij jullie wel? Zowel de normale player als Silverlight falen. Jammer, ik ben wel benieuwd.quote:
Doet het inderdaad niet. Zal wel niet op de servers staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hij staat er wel op maar hij doet het niet bij mij. Bij jullie wel? Zowel de normale player als Silverlight falen. Jammer, ik ben wel benieuwd.
Rechtse humor he. Da's zeg maar niet echt om te lachen persé.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:45 schreef Klaudias het volgende:
mensen kijken dit echt vanwege het amusement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |