Debat met Opstelten over de mislukte formatie - vanaf 14.05 uurquote:KABINETSFORMATIE: Tweede Kamer debatteert dinsdag vanaf 14.05 uur over de kabinets#formatie. Morgen live te zien op politiek24.nl
quote:14.00 - ca.17.25 uur KAMERDEBAT
De Tweede Kamer debatteert over het mislukken van de formatie afgelopen vrijdag.
Informateur Opstelten liet toen weten dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV er nu niet inzit.
Dit debat is live te volgen,ook op www.politiek24.nl
Nou, dat zal hem leren!quote:
Mwa, het is mijn type ook niet echt, maar vind de redenen waarop hij het vertrouwen in de CDA heeft opgezegd wel redelijk legitiem.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 15:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mwa, het is mijn type ook niet echt, maar vind de redenen waarop hij het vertrouwen in de CDA heeft opgezegd wel redelijk legitiem.
En ze willen zich natuurlijk allemaal op Opstelten afreagerenquote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef damian5700 het volgende:
Nee, Pechtold wil zich graag profileren.
Dat moet hij dan maar gewoon negeren.quote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ze willen zich natuurlijk allemaal op Opstelten afreageren
Pechtold zeker. En hij wil op 'ceremoniėle wijze' een voldongen en definitieve streep onder de rechtse variant trekken.quote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En ze willen zich natuurlijk allemaal op Opstelten afreageren
Wat jammer dat hij zichzelf geen kans geeft om te rehabiliteren.quote:Op maandag 6 september 2010 15:42 schreef Arcee het volgende:
Ab Klink stapt uit de Tweede Kamer
Klink zal dus niet bij het debat aanwezig zijn, denk ik zo.
Hilarisch!!quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef eriksd het volgende:
Toch maar even kijken. Geert achter de spreekstoel is altijd leuk.
Niet stalken aub.quote:
Ik stalk je niet, ik kijk naar iedere nieuwe post (aangezien het héél druk is).. Niet zo arro he?quote:
quote:
Dat klopt, maar misschien was er dan nog kans om de formatie te repareren.quote:Op maandag 6 september 2010 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Als hij wel aanwezig zou zijn, zou hij alleenmaar de boel gaan demotiveren.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien was er dan nog kans om de formatie te repareren.
Tjemig, ik moet jou ook alles opnieuw aanleren.quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Leg uit aub, ik volg het ff niet...
quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tjemig, ik moet jou ook alles opnieuw aanleren.
Pff laat ook maar Maanvis, ga maar verder met mastuberen.quote:
Ik ga me inderdaad hier niet nog eens repeterenquote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Pff laat ook maar Maanvis, ga maar verder met mastuberen.
Wees dan ook meteen duidelijk!quote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga me inderdaad hier niet nog eens repeteren
Je hoeft me heus niet te corrigeren!quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wees dan ook meteen duidelijk!
Wil jij een rechts kabinet ofzo?
Ps "me repeteren" is geen NL
Gut...quote:Op maandag 6 september 2010 21:43 schreef Maanvis het volgende:
Maar nu is het genoeg geweest, voordat een modje mij een ban aan gaat smeren.
Ben al op weg, sta op #4quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef horned_reaper het volgende:Ja, zo komen jullie wel in de top 3 van Arcee zijn lijstjes.....
Mag het idd ook weer gewoon on-topic?
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Anyway, ben benieuwd naar dit debat.
hehequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef Toad het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom Wilders dit bekend heeft gemaakt voor het debat. Nu krijgt hij de wind van voren..
(of zou hij dat stiekem leuk vinden?)
Waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Arcee het volgende:
Het debat lijkt nog wel door te gaan. Verbaast me eigenlijk wel.
Een meerderheid van de Tweede Kamer geeft aan dat ze een kabinet willen formeren en dan gaat de Koningin nee zeggen? Ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Jawel. Er moet eerst een nieuwe opdracht komen.
Waarom niet? het is al bewezen dat Bruin-I instabiel is, en dat is slecht voor het land.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een meerderheid van de Tweede Kamer geeft aan dat ze een kabinet willen formeren en dan gaat de Koningin nee zeggen? Ik dacht het niet.
Die meerderheid heeft anders gisteren wel iets anders geadviseerd aan de koningin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een meerderheid van de Tweede Kamer geeft aan dat ze een kabinet willen formeren en dan gaat de Koningin nee zeggen? Ik dacht het niet.
Aanleiding is het mislukken van de onderhandelingen over rechts, dus als die nu hervat worden, en daar lijkt het dus op, dan is er een hele andere situatie, die wellicht geen debat meer rechtvaardigt.quote:
Je gelooft echt dat Wilders en co zich 4 jaar lang kunnen inhouden?quote:
Nee, maar dat geloof ik nog minder van PvdA en CDA samen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je gelooft echt dat Wilders en co zich 4 jaar lang kunnen inhouden?
Gisteren is achterhaald door vandaag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:26 schreef Toad het volgende:
Die meerderheid heeft anders gisteren wel iets anders geadviseerd aan de koningin.
"e:Op dinsdag 7 september 2010 13:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aanleiding is het mislukken van de onderhandelingen over rechts, dus als die nu hervat worden, en daar lijkt het dus op, dan is er een hele andere situatie, die wellicht geen debat meer rechtvaardigt.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben er eigenlijk niet zo voor dat de procedures op z'n kop worden gezet omdat Wilders zich weer eens bedenkt. De formatie is mislukt en laten we nu maar eens kijken wat de koningin beslist.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gisteren is achterhaald door vandaag.
En vandaag is morgen alweer gisteren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij zat net nog in wageningen bij de uni, vraag me af of hij er op tijd isquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:16 schreef eriksd het volgende:
Pechtold zal wel weer de slechte verliezer uit willen hangen.
Al het gezeik van afgelopen weken nog voordat er een akkoord is, geeft aan (is mijn ervaring met eerdere instabiele kabinetten) dat ze er niet zo lang zullen blijven zitten, zeker ook gezien de krappe meerderheid. Daar durf ik gif op in te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je gelooft echt dat Wilders en co zich 4 jaar lang kunnen inhouden?
Ja, de mensen die op de PvdA hebben gestemd bijvoorbeeld tellen niet mee. Nee, alleen de Wilders-stemmers kunnen buitengesloten worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:07 schreef KingOfMars het volgende:
Kennelijk hebben de anderhalf miljoen PVV stemmers een bijzondere positie in de maatschappij dat ze elke keer zo benadrukt moeten worden.
Op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ kun je kiezen voor silverlight (standaard) en voor WMP (via de link er onder), doen beide het niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Op dit moment op je werk zitten met een compleet afgeschermd netwerk zodat ik de mediaplayer niet kan installeren van de NOS site is niet zo mooi
*hoopt dat nieuwtjes uit het debat hier worden gepost*
Zijn achterban begrijpt het dan ook alleen maar met behulp van plaatjes.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:15 schreef Toad het volgende:
Wilders werkt ook continu met beelden in zijn argumentatie. Het beeld van Klink die naast hem zit tijdens de onderhandelingen. Nu weer verder omdat het beeld van Halsema of Cohen in de Treveszaal hem niet zint.
Ja, worden nu aangevraagd, debat over de formatie is al aangenomen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:16 schreef De_Hertog het volgende:
Tweede Kamer-stream deed het hier niet, nu maar Politiek24. Gaat over spoeddebatten, klopt dat?
De koningin moet werken op basis van de adviezen, niet op wat ze achteraf in de Telegraaf leest.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Op http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ kun je kiezen voor silverlight (standaard) en voor WMP (via de link er onder), doen beide het niet?
Al kan ik me voorstellen dat ze bij zulke ontwikkelingen toch nog even met haar adviseurs in gesprek gaat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef Pool het volgende:
[..]
De koningin moet werken op basis van de adviezen, niet op wat ze achteraf in de Telegraaf leest.
Wat ze ook 100% zeker zal doen. Wat dus een hele rare situatie gaat opleveren waar Rutte het huidige akkoord schrijft en dat het CDA en PVV zich er toevallig wel in kunnen vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef Pool het volgende:
[..]
De koningin moet werken op basis van de adviezen, niet op wat ze achteraf in de Telegraaf leest.
Dat interesseert Henk en Ingrid niet!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:19 schreef De_Hertog het volgende:
Oeh, ACTA. Ja, ga het daar maar eens over hebben.
Vast wel, maar tegen de tijd dat ze door hebben dat ze uitgeleverd kunnen worden aan de USA voor het gebruik van Kazaa is het al te laat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat interesseert Henk en Ingrid niet!
Hij heeft wel een punt, al dat gedoe geeft een zeer instabiel beeld. Ik kan mijn lol niet op de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Toad het volgende:
Misschien komt er een tweede ronde bij de koningin. Waarin Rutte, Verhagen en Wilders hun nieuwe standpunt toelichten.
Lol, die reactie van Cohen.
Voordat ze doorhebben hoe hard ze in hun kont geneukt gaan worden door dit door hun zo gewenste rechtse kabinet ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vast wel, maar tegen de tijd dat ze door hebben dat ze uitgeleverd kunnen worden aan de USA voor het gebruik van Kazaa is het al te laat.
Ned.1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef kingmob het volgende:
Waar zien jullie die reacties en Mingelen trouwens? op politiek24 is het gewoon de 'rauwe' stream.
Ned1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef kingmob het volgende:
Waar zien jullie die reacties en Mingelen trouwens? op politiek24 is het gewoon de 'rauwe' stream.
Inderdaad. Maar dan zijn we tenminste van Wilders af...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Voordat ze doorhebben hoe hard ze in hun kont geneukt gaan worden door dit door hun zo gewenste rechtse kabinet ook.
Moet wel lachen om deze opmerkingquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Ah de onderhandelingen gaan gewoon door tijdens het debat
Persoonlijk vind ik dat laatste wel een groot voordeel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan zijn we tenminste van Wilders af...
Mooi ook Wilders naar beneden kijkt bij zijn niet-retorisch bedoelde vraag over het opgeven van je grondrechten.quote:
Precies. Het was nog niet veel meer dan een gerucht maar daar moet je niet te lang mee wachten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef KingOfMars het volgende:
EINDELIJK hoor ik iemand vragen aan Rutte stellen over die samenwerking met de SGP. Daar komt -ie veel te makkelijk mee weg.
Als je het over de duivel hebt..quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:28 schreef Cerbie het volgende:
Kunnen we ook niet tornen aan de vrijheid van tenenkrommende stemgeluiden
Wat een zeurstem heeft Pechtold toch. Past wel mooi bij Femke
Ja dit kabinet wordt ongetwijfeld scoren voor de oppositie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:31 schreef kingmob het volgende:
De luxe-positie van pechtold is eigenlijk ongelofelijk nu. Hij heeft nu al 80 zere plekken om een vinger op te leggen.
Hmm, NOS24 loopt blijkbaar achter. Maar inderdaad, te overdreven om die metafoor zo lang door te trekken met al die flauwe termen.quote:
Lastig met zo'n tenenkrommend stemgeluid. Pechtold's variant op Geert's blonde marmot.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Luister gewoon eens naar de boodschap. Of is dat te confronterend?
Zeker met 18 miljard aan bezuinigingen voor de boeg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dit kabinet wordt ongetwijfeld scoren voor de oppositie.
Het is toch ook hilarischquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Asphias het volgende:
verhagen vind het tegen beter weten in toch wel grappig
Kom nou op zeg. Je wilt gewoon niks anders horen en zoekt een excuus in uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lastig met zo'n tenenkrommend stemgeluid. Pechtold's variant op Geert's blonde marmot.
Waarvan de helft al door het huidige kabinet uitgevoerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zeker met 18 miljard aan bezuinigingen voor de boeg.
Kopje koffie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom nou op zeg. Je wilt gewoon niks anders horen en zoekt een excuus in uiterlijkheden.
Dit dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb de schurft aan dat eeuwig betuttelende toontje van Femke, dat lijzige gekweel, maar dit doet ze dan wel weer erg grappig.
Ik zag Wilders al zo op de achterbank zitten, jengelend en wel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb de schurft aan dat eeuwig betuttelende toontje van Femke, dat lijzige gekweel, maar dit doet ze dan wel weer erg grappig.
Nee, hij zit zich van binnen op te vreten. Vrouwen horen in de keuken ja!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Cerbie het volgende:
Van der Staaij ziet een potentiėle date.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, hij zit zich van binnen op te vreten. Vrouwen horen in de keuken ja!
Vd Staaij is precies hetgeen waartegen Wilders vecht, alleen met een ander etiketje. Dat maakt het zo hypocriet allemaal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, hij zit zich van binnen op te vreten. Vrouwen horen in de keuken ja!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef kingmob het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de bio-industrie er nu weer in verwerkt
Altijd op het eindquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef kingmob het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de bio-industrie er nu weer in verwerkt
Ja leuk verhalen over de jaren dertig en 50.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef KingOfMars het volgende:
Toch heeft ze geen slecht verhaal hoor die Thieme.
Dan luister je niet goed. Maar goed als je alleen zit te wachten op een opmerking over de bio industrie ontgaat je de rest wellicht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuk verhalen over de jaren dertig en 50.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Arcee het volgende:
Pechtold: "Mijn vraag aan u: wat wilt u nou? PVV en ook nog SGP? Gaan we dat nou werkelijk meemaken? Een partij die tornt aan de vrijheid van godsdienst en een partij die tornt aan de vrijheid van man en vrouw. Levert u daar uw premierschap aan uit? Of erger nog, levert u daar uw liberale grondbeginselen aan uit?"
Exact.
Pechtold.
Welke dan precies, ik miste het net even..quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef Nieuwseling het volgende:
Wow, Thieme komt zowaar met een goed idee
Is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar de fuck heeft dat mens het over?
Uhh, daar had ze het letterlijk over (de jaren 30 en 50 dus).quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan luister je niet goed. Maar goed als je alleen zit te wachten op een opmerking over de bio industrie ontgaat je de rest wellicht.
Óm haar punt te maken ja, dat was niet hét punt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Uhh, daar had ze het letterlijk over (de jaren 30 en 50 dus).
Vond ik ook heel sterk!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Arcee het volgende:
Pechtold: "Mijn vraag aan u: wat wilt u nou? PVV en ook nog SGP? Gaan we dat nou werkelijk meemaken? Een partij die tornt aan de vrijheid van godsdienst en een partij die tornt aan de vrijheid van man en vrouw. Levert u daar uw premierschap aan uit? Of erger nog, levert u daar uw liberale grondbeginselen aan uit?"
Exact.
Pechtold.
Een onconventioneel regeerakkoord, geschreven door "wijze mensen", zoals zij dat noemt. Een zakenkabinet dus, om de crisis op te lossenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke dan precies, ik miste het net even..
Verhagen en Rutte zitten geintjes uit te halen met elkaar. Wie zat ook weer op de achterbank?
Ja, ik hoorde het net. Stream loopt hier wat achter en hapert af en toe. Zijn hier aan de weg aan het werken, misschien liggen er een paar koperdraadjes los.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
Een onconventioneel regeerakkoord, geschreven door "wijze mensen", zoals zij dat noemt. Een zakenkabinet dus, om de crisis op te lossen
Ja we zijn al weer verder hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef tong80 het volgende:
Wie zei vorige week ook alweer dat legbatterei kippen juist gelukkig zijn omdat ze te stoned zijn elkaars keel door te bijten ?
Alsof politiek überhaupt over inhoud gaat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef eriksd het volgende:
Van der Staaij was de enige tijdens al die debatten die een keer over fiscale maatregelen begon, en inkomensongelijkheid tussen een en tweeverdieners. Enige moment dat het over de inhoud ging.
Ok Vlies lijkt me gebroken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja we zijn al weer verder hoor.
Zegt wel genoeg dat vrouwenhatende christenfundamentalisten nodig zijn daarvoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
de redder van het rechtse kabinet
Los daarvan heeft hij wel gelijk, ik zie geen enkel echt gewenst kabinet vooralsnog.quote:
Voorspel hier wanneer Job Cohen de Tweede Kamer verlaatquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Cohen kijkt weer lekker vrolijk zeg, die heeft het enorm naar zijn zin in de Tweede Kamer
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Cohen kijkt weer lekker vrolijk zeg, die heeft het enorm naar zijn zin in de Tweede Kamer
Kennelijk is men zo bang voor een paar theedoeken dat zelfs christenfundamentalisme een optie lijktquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg dat vrouwenhatende christenfundamentalisten nodig zijn daarvoor.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Zet je vingertoppen niet zo vroom tegen elkaar vuie gereformeerde
vind ik wel stoer eigenlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Zet je vingertoppen niet zo vroom tegen elkaar
Aan fatsoen geen gebrek bij christelijke partijen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
'Verbazend en onhoffelijk'. Hij houdt de erfenis van Van der Vlies in ere.
damn, nu ga ik mij daar continue aan storen als ik hem zie staanquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Wat laat jij je kennen....quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Terechte opmerking van Pechtold iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Arcee het volgende:
Exact.
Pechtold.
Ja, dit vinden we allemaal hilarisch. Iemand had eens durven te zeggen 'vuile islamiet'.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
En terecht lijkt me.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef kingmob het volgende:
SGP is het duidelijke doel van de oppositie, even die gedoogstructuur ondermijnen.
ach, dit is nog voorpret, wacht maar tot wilders, verhagen of rutte aan bod komenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef kingmob het volgende:
SGP is het duidelijke doel van de oppositie, even die gedoogstructuur ondermijnen.
Als het een fundi is van deze aard heb ik daar persoonlijk niet zo'n problemen meequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dit vinden we allemaal hilarisch. Iemand had eens durven te zeggen 'vuile islamiet'.
Cohen en Pechtold zijn geen partij voor van der Staaij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Terechte opmerking van Pechtold idd.
Pleonasmen heb ik ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dit vinden we allemaal hilarisch. Iemand had eens durven te zeggen 'vuile islamiet'.
hi_flyer, SGP-lid, aangenaamquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Louis, gediplomeerd protestantenhater, aangenaam.
U riep?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja want we hebben hier geen mensen die zich storen aan een stem bijvoorbeeld..
Het is een open deur dat het staren naar een SGP'er hetzelfde is als naar een eikenhouten deur staren. Geeft Van der Staaij dus zelf toequote:
Alsof ze daar steun voor zouden krijgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:55 schreef kahaarin het volgende:
Lol, SGP draait om de vraag heen, de vraag is, gaan zij bij controverses meteen een motie van wantrouwen indienen ja dan nee.
Nog niet. Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:58 schreef IHVK het volgende:
Kun je die debatten nog terugkijken later?
De huidige vragen zijn nogal hypothetisch, maar de andere vragen zijn meer dan terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef eriksd het volgende:
Ik zou elke vraag nu gewoon beantwoorden met als-dan scenario's, daar leg ik nog geen hypotheek op. Klaar.
Ik wens ze daar veel succes bij. Van der Staaij krijg je niet zo makkelijk klem.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef kingmob het volgende:
Hij is eerlijk (als in, hij zegt wat hij gelooft), eerlijke mensen krijg je niet klem. Denk ook niet dat dat het doel is, ik denk dat het doel is het vertrouwen wat VVD en CDA in hun steun hebben te ondermijnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik wens ze daar veel succes bij. Van der Staaij krijg je niet zo makkelijk klem.
Ik heb het gevoel dat er heel wat op het vinkentouw zitten om zoiets te steunen, motie indienen misschien niet, maar steunen, mwah, wellicht wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:58 schreef Arcee het volgende:
Alsof ze daar steun voor zouden krijgen.
?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |