Óm haar punt te maken ja, dat was niet hét punt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Uhh, daar had ze het letterlijk over (de jaren 30 en 50 dus).
Vond ik ook heel sterk!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Arcee het volgende:
Pechtold: "Mijn vraag aan u: wat wilt u nou? PVV en ook nog SGP? Gaan we dat nou werkelijk meemaken? Een partij die tornt aan de vrijheid van godsdienst en een partij die tornt aan de vrijheid van man en vrouw. Levert u daar uw premierschap aan uit? Of erger nog, levert u daar uw liberale grondbeginselen aan uit?"
Exact.
Pechtold.
Een onconventioneel regeerakkoord, geschreven door "wijze mensen", zoals zij dat noemt. Een zakenkabinet dus, om de crisis op te lossenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke dan precies, ik miste het net even..
Verhagen en Rutte zitten geintjes uit te halen met elkaar. Wie zat ook weer op de achterbank?
Ja, ik hoorde het net. Stream loopt hier wat achter en hapert af en toe. Zijn hier aan de weg aan het werken, misschien liggen er een paar koperdraadjes los.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
Een onconventioneel regeerakkoord, geschreven door "wijze mensen", zoals zij dat noemt. Een zakenkabinet dus, om de crisis op te lossen
Ja we zijn al weer verder hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef tong80 het volgende:
Wie zei vorige week ook alweer dat legbatterei kippen juist gelukkig zijn omdat ze te stoned zijn elkaars keel door te bijten ?
Alsof politiek überhaupt over inhoud gaat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef eriksd het volgende:
Van der Staaij was de enige tijdens al die debatten die een keer over fiscale maatregelen begon, en inkomensongelijkheid tussen een en tweeverdieners. Enige moment dat het over de inhoud ging.
Ok Vlies lijkt me gebroken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja we zijn al weer verder hoor.
Zegt wel genoeg dat vrouwenhatende christenfundamentalisten nodig zijn daarvoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
de redder van het rechtse kabinet
Los daarvan heeft hij wel gelijk, ik zie geen enkel echt gewenst kabinet vooralsnog.quote:
Voorspel hier wanneer Job Cohen de Tweede Kamer verlaatquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Cohen kijkt weer lekker vrolijk zeg, die heeft het enorm naar zijn zin in de Tweede Kamer
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Cohen kijkt weer lekker vrolijk zeg, die heeft het enorm naar zijn zin in de Tweede Kamer
Kennelijk is men zo bang voor een paar theedoeken dat zelfs christenfundamentalisme een optie lijktquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg dat vrouwenhatende christenfundamentalisten nodig zijn daarvoor.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Zet je vingertoppen niet zo vroom tegen elkaar vuie gereformeerde
vind ik wel stoer eigenlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Zet je vingertoppen niet zo vroom tegen elkaar
Aan fatsoen geen gebrek bij christelijke partijen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
'Verbazend en onhoffelijk'. Hij houdt de erfenis van Van der Vlies in ere.
damn, nu ga ik mij daar continue aan storen als ik hem zie staanquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Wat laat jij je kennen....quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
Terechte opmerking van Pechtold iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Arcee het volgende:
Pechtold: "Mijn vraag aan u: wat wilt u nou? PVV en ook nog SGP? Gaan we dat nou werkelijk meemaken? Een partij die tornt aan de vrijheid van godsdienst en een partij die tornt aan de vrijheid van man en vrouw. Levert u daar uw premierschap aan uit? Of erger nog, levert u daar uw liberale grondbeginselen aan uit?"
Exact.
Pechtold.
Ja, dit vinden we allemaal hilarisch. Iemand had eens durven te zeggen 'vuile islamiet'.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:50 schreef Louis22 het volgende:
En terecht lijkt me.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef kingmob het volgende:
SGP is het duidelijke doel van de oppositie, even die gedoogstructuur ondermijnen.
ach, dit is nog voorpret, wacht maar tot wilders, verhagen of rutte aan bod komenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef kingmob het volgende:
SGP is het duidelijke doel van de oppositie, even die gedoogstructuur ondermijnen.
Als het een fundi is van deze aard heb ik daar persoonlijk niet zo'n problemen meequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dit vinden we allemaal hilarisch. Iemand had eens durven te zeggen 'vuile islamiet'.
Cohen en Pechtold zijn geen partij voor van der Staaij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Terechte opmerking van Pechtold idd.
Pleonasmen heb ik ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dit vinden we allemaal hilarisch. Iemand had eens durven te zeggen 'vuile islamiet'.
hi_flyer, SGP-lid, aangenaamquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Louis, gediplomeerd protestantenhater, aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |