Vast wel, maar tegen de tijd dat ze door hebben dat ze uitgeleverd kunnen worden aan de USA voor het gebruik van Kazaa is het al te laat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat interesseert Henk en Ingrid niet!
Hij heeft wel een punt, al dat gedoe geeft een zeer instabiel beeld. Ik kan mijn lol niet op de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Toad het volgende:
Misschien komt er een tweede ronde bij de koningin. Waarin Rutte, Verhagen en Wilders hun nieuwe standpunt toelichten.
Lol, die reactie van Cohen.
Voordat ze doorhebben hoe hard ze in hun kont geneukt gaan worden door dit door hun zo gewenste rechtse kabinet ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vast wel, maar tegen de tijd dat ze door hebben dat ze uitgeleverd kunnen worden aan de USA voor het gebruik van Kazaa is het al te laat.
Ned.1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef kingmob het volgende:
Waar zien jullie die reacties en Mingelen trouwens? op politiek24 is het gewoon de 'rauwe' stream.
Ned1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef kingmob het volgende:
Waar zien jullie die reacties en Mingelen trouwens? op politiek24 is het gewoon de 'rauwe' stream.
Inderdaad. Maar dan zijn we tenminste van Wilders af...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Voordat ze doorhebben hoe hard ze in hun kont geneukt gaan worden door dit door hun zo gewenste rechtse kabinet ook.
Moet wel lachen om deze opmerkingquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Ah de onderhandelingen gaan gewoon door tijdens het debat
Persoonlijk vind ik dat laatste wel een groot voordeel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan zijn we tenminste van Wilders af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |