Vast wel, maar tegen de tijd dat ze door hebben dat ze uitgeleverd kunnen worden aan de USA voor het gebruik van Kazaa is het al te laat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat interesseert Henk en Ingrid niet!
Hij heeft wel een punt, al dat gedoe geeft een zeer instabiel beeld. Ik kan mijn lol niet op de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Toad het volgende:
Misschien komt er een tweede ronde bij de koningin. Waarin Rutte, Verhagen en Wilders hun nieuwe standpunt toelichten.
Lol, die reactie van Cohen.
Voordat ze doorhebben hoe hard ze in hun kont geneukt gaan worden door dit door hun zo gewenste rechtse kabinet ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vast wel, maar tegen de tijd dat ze door hebben dat ze uitgeleverd kunnen worden aan de USA voor het gebruik van Kazaa is het al te laat.
Ned.1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef kingmob het volgende:
Waar zien jullie die reacties en Mingelen trouwens? op politiek24 is het gewoon de 'rauwe' stream.
Ned1quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:23 schreef kingmob het volgende:
Waar zien jullie die reacties en Mingelen trouwens? op politiek24 is het gewoon de 'rauwe' stream.
Inderdaad. Maar dan zijn we tenminste van Wilders af...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Voordat ze doorhebben hoe hard ze in hun kont geneukt gaan worden door dit door hun zo gewenste rechtse kabinet ook.
Moet wel lachen om deze opmerkingquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Ah de onderhandelingen gaan gewoon door tijdens het debat
Persoonlijk vind ik dat laatste wel een groot voordeel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan zijn we tenminste van Wilders af...
Mooi ook Wilders naar beneden kijkt bij zijn niet-retorisch bedoelde vraag over het opgeven van je grondrechten.quote:
Precies. Het was nog niet veel meer dan een gerucht maar daar moet je niet te lang mee wachten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:29 schreef KingOfMars het volgende:
EINDELIJK hoor ik iemand vragen aan Rutte stellen over die samenwerking met de SGP. Daar komt -ie veel te makkelijk mee weg.
Als je het over de duivel hebt..quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:28 schreef Cerbie het volgende:
Kunnen we ook niet tornen aan de vrijheid van tenenkrommende stemgeluiden
Wat een zeurstem heeft Pechtold toch. Past wel mooi bij Femke
Ja dit kabinet wordt ongetwijfeld scoren voor de oppositie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:31 schreef kingmob het volgende:
De luxe-positie van pechtold is eigenlijk ongelofelijk nu. Hij heeft nu al 80 zere plekken om een vinger op te leggen.
Hmm, NOS24 loopt blijkbaar achter. Maar inderdaad, te overdreven om die metafoor zo lang door te trekken met al die flauwe termen.quote:
Lastig met zo'n tenenkrommend stemgeluid. Pechtold's variant op Geert's blonde marmot.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Luister gewoon eens naar de boodschap. Of is dat te confronterend?
Zeker met 18 miljard aan bezuinigingen voor de boeg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dit kabinet wordt ongetwijfeld scoren voor de oppositie.
Het is toch ook hilarischquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Asphias het volgende:
verhagen vind het tegen beter weten in toch wel grappig
Kom nou op zeg. Je wilt gewoon niks anders horen en zoekt een excuus in uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lastig met zo'n tenenkrommend stemgeluid. Pechtold's variant op Geert's blonde marmot.
Waarvan de helft al door het huidige kabinet uitgevoerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zeker met 18 miljard aan bezuinigingen voor de boeg.
Kopje koffie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom nou op zeg. Je wilt gewoon niks anders horen en zoekt een excuus in uiterlijkheden.
Dit dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb de schurft aan dat eeuwig betuttelende toontje van Femke, dat lijzige gekweel, maar dit doet ze dan wel weer erg grappig.
Ik zag Wilders al zo op de achterbank zitten, jengelend en wel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb de schurft aan dat eeuwig betuttelende toontje van Femke, dat lijzige gekweel, maar dit doet ze dan wel weer erg grappig.
Nee, hij zit zich van binnen op te vreten. Vrouwen horen in de keuken ja!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:36 schreef Cerbie het volgende:
Van der Staaij ziet een potentiële date.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, hij zit zich van binnen op te vreten. Vrouwen horen in de keuken ja!
Vd Staaij is precies hetgeen waartegen Wilders vecht, alleen met een ander etiketje. Dat maakt het zo hypocriet allemaal.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, hij zit zich van binnen op te vreten. Vrouwen horen in de keuken ja!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef kingmob het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de bio-industrie er nu weer in verwerkt
Altijd op het eindquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:38 schreef kingmob het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de bio-industrie er nu weer in verwerkt
Ja leuk verhalen over de jaren dertig en 50.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:39 schreef KingOfMars het volgende:
Toch heeft ze geen slecht verhaal hoor die Thieme.
Dan luister je niet goed. Maar goed als je alleen zit te wachten op een opmerking over de bio industrie ontgaat je de rest wellicht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuk verhalen over de jaren dertig en 50.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Arcee het volgende:
Pechtold: "Mijn vraag aan u: wat wilt u nou? PVV en ook nog SGP? Gaan we dat nou werkelijk meemaken? Een partij die tornt aan de vrijheid van godsdienst en een partij die tornt aan de vrijheid van man en vrouw. Levert u daar uw premierschap aan uit? Of erger nog, levert u daar uw liberale grondbeginselen aan uit?"
Exact.
Pechtold.
Welke dan precies, ik miste het net even..quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef Nieuwseling het volgende:
Wow, Thieme komt zowaar met een goed idee
Is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar de fuck heeft dat mens het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |