Het is toch ook hilarischquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Asphias het volgende:
verhagen vind het tegen beter weten in toch wel grappig
Kom nou op zeg. Je wilt gewoon niks anders horen en zoekt een excuus in uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lastig met zo'n tenenkrommend stemgeluid. Pechtold's variant op Geert's blonde marmot.
Waarvan de helft al door het huidige kabinet uitgevoerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zeker met 18 miljard aan bezuinigingen voor de boeg.
Kopje koffie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom nou op zeg. Je wilt gewoon niks anders horen en zoekt een excuus in uiterlijkheden.
Dit dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb de schurft aan dat eeuwig betuttelende toontje van Femke, dat lijzige gekweel, maar dit doet ze dan wel weer erg grappig.
Ik zag Wilders al zo op de achterbank zitten, jengelend en wel...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb de schurft aan dat eeuwig betuttelende toontje van Femke, dat lijzige gekweel, maar dit doet ze dan wel weer erg grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |