John probeert hem aan het janken te krijgen. Is goed voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef Funkel het volgende:
In Thailand in z'n koffiezaak, jaja..
Die John ook; ja waarom vond je t erg om je vader te verliezen.. Damn, dom zijn is ook een vak
quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
John probeert hem aan het janken te krijgen. Is goed voor de kijkcijfers.
Waarschijnlijk fiks wat... "Joran wou zelf graag z'n verhaal doen".. yeah right.quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef -SG- het volgende:
Hoeveel zou Joran voor dit interview gekregen hebben?
Een week in veiligheid gesteld van Bubba?quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef -SG- het volgende:
Hoeveel zou Joran voor dit interview gekregen hebben?
Echt he. Ik hoop zo dat de kijkcijfers tegenvallen morgen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef speknek het volgende:
Godskolere, dit moet met afstand de slechtste baggerreportage ooit zijn. Belabberde vragen, die voiceover met z'n domme clichematige platitudes spirituele boeken die het eeuwige leven beschrijven, de familie van Flores zou graag willen dat ze nog leefde. Het kan niet anders of Peter R. is nu over de grond aan het rollen van het lachen.
Peter R de Vries kan niet lachenquote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef speknek het volgende:
Godskolere, dit moet met afstand de slechtste baggerreportage ooit zijn. Belabberde vragen, die voiceover met z'n domme clichematige platitudes spirituele boeken die het eeuwige leven beschrijven, de familie van Flores zou graag willen dat ze nog leefde. Het kan niet anders of Peter R. is nu over de grond aan het rollen van het lachen.
En toch kijken we stiekem allemaal.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he. Ik hoop zo dat de kijkcijfers tegenvallen morgen.
Helaas helpen wij niet meequote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he. Ik hoop zo dat de kijkcijfers tegenvallen morgen.
Dan zegt ie wel lol om te doen alsof.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter R de Vries kan niet lachen
Ik mag van mezelf omdat ik het interview met z'n moeder toen heb gemistquote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Helaas helpen wij niet mee. Mijn vriendin heeft de AB
.
Iedereen denkt toch in eerste instantie aan zichzelf....dus idd.quote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Nouk het volgende:
Met die beschrijving van John ben ik ook narcistisch denk ik..
quote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan zegt ie wel lol om te doen alsof.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op maandagavond de zesde september zat ik op het plaats delict naar de tv te kijken toen het me overkwam, Laffing aut laut.
Ik lolde wel echt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op maandagavond de zesde september zat ik op het plaats delict naar de tv te kijken toen het me overkwam, Laffing aut laut.
Kan ook alleen maar grappig wordenquote:Op maandag 6 september 2010 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk gaat Alberto ooit nog eens een confronterend interview met Joran doen.
Wie is deze week aan de beurt?quote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef Nouk het volgende:
Gelukkig komt straks om 22.00 uur Fans op sbs6, dat krikt het niveau weer wat op.
Lady GaGaquote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wie is deze week aan de beurt?
Twee enge homo's die fan zijn van Lady Gagaquote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wie is deze week aan de beurt?
Ik ga hem bijna sympathiek vinden alleen al omdat die voiceover zo ontzettend irritant is.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef Nouk het volgende:
Ik ga bijna sympathie voor hem voelen zo netjes hij reageert als John weer dezelfde domme vraag stelt.
En moet je je nu eens voorstellen dat hij ECHT niets met holloway te maken zou hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind Joran trouwens helemaal niet zo'n psychopatische killer lijken, wel wat narcistisch, maar heel rationeel en helder.
Psychopathische killer en rationeel en helder kan heel goed samen hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind Joran trouwens helemaal niet zo'n psychopatische killer lijken, wel wat narcistisch, maar heel rationeel en helder.
inderdaad ja !! Die weet van aanpakken . Wat een slap interview !quote:Op maandag 6 september 2010 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk gaat Alberto ooit nog eens een confronterend interview met Joran doen.
Dat dus.quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En moet je je nu eens voorstellen dat hij ECHT niets met holloway te maken zou hebben.
mindfuckquote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En moet je je nu eens voorstellen dat hij ECHT niets met holloway te maken zou hebben.
John houd nog net niet zijn handje vast....quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Saar1987 het volgende:
[..]
inderdaad ja !! Die weet van aanpakken . Wat een slap interview !
Oh. En wat zijn dan precies de leugens en wat niet?quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Dat je sympathie voor hem krijgt, is juist het sluwe, zieke aan die gast. Ik vind het wel fascinerend ergens; wat gaat er nou werkelijk in zijn hoofd om? Wat zegt hij tegen zichzelf? Of gelooft hij serieus in z'n eigen leugens? Weirdo.
Inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Dat je sympathie voor hem krijgt, is juist het sluwe, zieke aan die gast. Ik vind het wel fascinerend ergens; wat gaat er nou werkelijk in zijn hoofd om? Wat zegt hij tegen zichzelf? Of gelooft hij serieus in z'n eigen leugens? Weirdo.
volgens mij kan het hem allemaal niet zoveel boeien. Hij oogt wel steeds heel rustig.quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Dan hebben de media zijn leven best wel verkut.quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoezo sluw? Misschien doet hij gewoon normaal, om dat nou meteen sluw te noemen...quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Idd. Zo dom he.quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Funkel het volgende:
Vond je haar leuk?
- nee gewoon als vriend
vond je haar aantrekkelijk
- nee gewoon als vriend
en dat 10x
Nu doet hij relatief normaal ja, maar in andere beelden juist compleet niet, dat is sluw.quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo sluw? Misschien doet hij gewoon normaal, om dat nou meteen sluw te noemen...
En inderdaad, welke leugens?
En ze was dus lesbisch? Dat wist ik ook nog niet...maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Funkel het volgende:
Vond je haar leuk?
- nee gewoon als vriend
vond je haar aantrekkelijk
- nee gewoon als vriend
en dat 10x
quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Er werd steeds gezegd dat die Stephanie zo'n mooie jonge vrouw was, maar op die bewakings camera zie ik een lomp stalpaard.
Goh gek hequote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef teirnon het volgende:
lol wtf en juist hetgene wat het een interessant interview zou kunnen maken daar wil ie het niet over hebben. Pfft.
Hmhm.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze was dus lesbisch? Dat wist ik ook nog niet...maar dat kan aan mij liggen
quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef teirnon het volgende:
lol wtf en juist hetgene wat het een interessant interview zou kunnen maken daar wil ie het niet over hebben. Pfft.
smaken kunnen nog wel es verschillen natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Er werd steeds gezegd dat die Stephanie zo'n mooie jonge vrouw was, maar op die bewakings camera zie ik een lomp stalpaard.
Idd.quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit word ook mooi gevonden door mensen..quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
smaken kunnen nog wel es verschillen natuurlijk
Maar goed dat RTL geen rechter isquote:
Dat vond ik ook wel een faal jaquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef Schunckelstar het volgende:
omg, extra naar dat hotel gaan en dan de bewuste kamer niet opkunnen omdat die bezet is
Die moord is één en al risico als hij het heeft gedaan. Dus zo'n sleutel kan er dan ook nog wel bij, wegkomen zou toch niet lukken als zij in zijn kamer lag. Dan ben je er snel genoeg bij, ook als dader.quote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Dat van die sleutel wist ik nog niet. Ook een risico om iemand de deur open te laten doen terwijl er een lijk binnen ligt.
Hij praat meer engels en spaans dan nederlands, dus niet zo raar..quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha,. Hij zegt telkens dat hij zichzelf bij het politiebureau heeft 'ingeleverd'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |