Dat dus.quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En moet je je nu eens voorstellen dat hij ECHT niets met holloway te maken zou hebben.
mindfuckquote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En moet je je nu eens voorstellen dat hij ECHT niets met holloway te maken zou hebben.
John houd nog net niet zijn handje vast....quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Saar1987 het volgende:
[..]
inderdaad ja !! Die weet van aanpakken . Wat een slap interview !
Oh. En wat zijn dan precies de leugens en wat niet?quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Dat je sympathie voor hem krijgt, is juist het sluwe, zieke aan die gast. Ik vind het wel fascinerend ergens; wat gaat er nou werkelijk in zijn hoofd om? Wat zegt hij tegen zichzelf? Of gelooft hij serieus in z'n eigen leugens? Weirdo.
Inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Dat je sympathie voor hem krijgt, is juist het sluwe, zieke aan die gast. Ik vind het wel fascinerend ergens; wat gaat er nou werkelijk in zijn hoofd om? Wat zegt hij tegen zichzelf? Of gelooft hij serieus in z'n eigen leugens? Weirdo.
volgens mij kan het hem allemaal niet zoveel boeien. Hij oogt wel steeds heel rustig.quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Dan hebben de media zijn leven best wel verkut.quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoezo sluw? Misschien doet hij gewoon normaal, om dat nou meteen sluw te noemen...quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Qebbel het volgende:
Idd. Zo dom he.quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Funkel het volgende:
Vond je haar leuk?
- nee gewoon als vriend
vond je haar aantrekkelijk
- nee gewoon als vriend
en dat 10x
Nu doet hij relatief normaal ja, maar in andere beelden juist compleet niet, dat is sluw.quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo sluw? Misschien doet hij gewoon normaal, om dat nou meteen sluw te noemen...
En inderdaad, welke leugens?
En ze was dus lesbisch? Dat wist ik ook nog niet...maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Funkel het volgende:
Vond je haar leuk?
- nee gewoon als vriend
vond je haar aantrekkelijk
- nee gewoon als vriend
en dat 10x
quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Er werd steeds gezegd dat die Stephanie zo'n mooie jonge vrouw was, maar op die bewakings camera zie ik een lomp stalpaard.
Goh gek hequote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef teirnon het volgende:
lol wtf en juist hetgene wat het een interessant interview zou kunnen maken daar wil ie het niet over hebben. Pfft.
Hmhm.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze was dus lesbisch? Dat wist ik ook nog niet...maar dat kan aan mij liggen
quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef teirnon het volgende:
lol wtf en juist hetgene wat het een interessant interview zou kunnen maken daar wil ie het niet over hebben. Pfft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |