Iedereen denkt toch in eerste instantie aan zichzelf....dus idd.quote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Nouk het volgende:
Met die beschrijving van John ben ik ook narcistisch denk ik..
quote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan zegt ie wel lol om te doen alsof.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op maandagavond de zesde september zat ik op het plaats delict naar de tv te kijken toen het me overkwam, Laffing aut laut.
Ik lolde wel echt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op maandagavond de zesde september zat ik op het plaats delict naar de tv te kijken toen het me overkwam, Laffing aut laut.
Kan ook alleen maar grappig wordenquote:Op maandag 6 september 2010 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk gaat Alberto ooit nog eens een confronterend interview met Joran doen.
Wie is deze week aan de beurt?quote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef Nouk het volgende:
Gelukkig komt straks om 22.00 uur Fans op sbs6, dat krikt het niveau weer wat op.
Lady GaGaquote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wie is deze week aan de beurt?
Twee enge homo's die fan zijn van Lady Gagaquote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wie is deze week aan de beurt?
Ik ga hem bijna sympathiek vinden alleen al omdat die voiceover zo ontzettend irritant is.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef Nouk het volgende:
Ik ga bijna sympathie voor hem voelen zo netjes hij reageert als John weer dezelfde domme vraag stelt.
En moet je je nu eens voorstellen dat hij ECHT niets met holloway te maken zou hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind Joran trouwens helemaal niet zo'n psychopatische killer lijken, wel wat narcistisch, maar heel rationeel en helder.
Psychopathische killer en rationeel en helder kan heel goed samen hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind Joran trouwens helemaal niet zo'n psychopatische killer lijken, wel wat narcistisch, maar heel rationeel en helder.
inderdaad ja !! Die weet van aanpakken . Wat een slap interview !quote:Op maandag 6 september 2010 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Hopelijk gaat Alberto ooit nog eens een confronterend interview met Joran doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |