smaken kunnen nog wel es verschillen natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Er werd steeds gezegd dat die Stephanie zo'n mooie jonge vrouw was, maar op die bewakings camera zie ik een lomp stalpaard.
Idd.quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Er werd steeds gezegd dat die Stephanie zo'n mooie jonge vrouw was, maar op die bewakings camera zie ik een lomp stalpaard.
Dit word ook mooi gevonden door mensen..quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
smaken kunnen nog wel es verschillen natuurlijk
Maar goed dat RTL geen rechter isquote:
Dat vond ik ook wel een faal jaquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef Schunckelstar het volgende:
omg, extra naar dat hotel gaan en dan de bewuste kamer niet opkunnen omdat die bezet is
Die moord is één en al risico als hij het heeft gedaan. Dus zo'n sleutel kan er dan ook nog wel bij, wegkomen zou toch niet lukken als zij in zijn kamer lag. Dan ben je er snel genoeg bij, ook als dader.quote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Dat van die sleutel wist ik nog niet. Ook een risico om iemand de deur open te laten doen terwijl er een lijk binnen ligt.
Hij praat meer engels en spaans dan nederlands, dus niet zo raar..quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha,. Hij zegt telkens dat hij zichzelf bij het politiebureau heeft 'ingeleverd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |