John probeert hem aan het janken te krijgen. Is goed voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef Funkel het volgende:
In Thailand in z'n koffiezaak, jaja..
Die John ook; ja waarom vond je t erg om je vader te verliezen.. Damn, dom zijn is ook een vak
quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
John probeert hem aan het janken te krijgen. Is goed voor de kijkcijfers.
Waarschijnlijk fiks wat... "Joran wou zelf graag z'n verhaal doen".. yeah right.quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef -SG- het volgende:
Hoeveel zou Joran voor dit interview gekregen hebben?
Een week in veiligheid gesteld van Bubba?quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef -SG- het volgende:
Hoeveel zou Joran voor dit interview gekregen hebben?
Echt he. Ik hoop zo dat de kijkcijfers tegenvallen morgen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef speknek het volgende:
Godskolere, dit moet met afstand de slechtste baggerreportage ooit zijn. Belabberde vragen, die voiceover met z'n domme clichematige platitudes spirituele boeken die het eeuwige leven beschrijven, de familie van Flores zou graag willen dat ze nog leefde. Het kan niet anders of Peter R. is nu over de grond aan het rollen van het lachen.
Peter R de Vries kan niet lachenquote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef speknek het volgende:
Godskolere, dit moet met afstand de slechtste baggerreportage ooit zijn. Belabberde vragen, die voiceover met z'n domme clichematige platitudes spirituele boeken die het eeuwige leven beschrijven, de familie van Flores zou graag willen dat ze nog leefde. Het kan niet anders of Peter R. is nu over de grond aan het rollen van het lachen.
En toch kijken we stiekem allemaal.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he. Ik hoop zo dat de kijkcijfers tegenvallen morgen.
Helaas helpen wij niet meequote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he. Ik hoop zo dat de kijkcijfers tegenvallen morgen.
Dan zegt ie wel lol om te doen alsof.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter R de Vries kan niet lachen
Ik mag van mezelf omdat ik het interview met z'n moeder toen heb gemistquote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Helaas helpen wij niet mee. Mijn vriendin heeft de AB
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |