Serieusquote:
Komt door je layoutinstellingen ofzo, of je de OP als post 1 rekent. Ik heb dezelfde fout wel eens gemaakt.quote:Op zondag 5 september 2010 23:39 schreef Crutch het volgende:
Ander plaatje komt eraan.
kutlapo ik dacht dat 300 max was.
Ach soooooo.quote:Op zondag 5 september 2010 23:57 schreef Libelah het volgende:
[..]
Komt door je layoutinstellingen ofzo, of je de OP als post 1 rekent. Ik heb dezelfde fout wel eens gemaakt.
Omdat dan iedereen zichzelf erin gaat zettnequote:Op maandag 6 september 2010 00:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach soooooo.
Waarom niet gewoon een OP in de wiki maken?
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen zichzelf erin gaat zettne
de layout weer verneukt is
dat kut is
het niks toevoegt of je er nou wel of niet bij staat
zoiets ?
Wat is het voordeel ervan ?quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee.
Komt echt zelden voor dat de layout wordt verneukt + modjes zijn altijd vriendelijk om na een TR de op aan te passen + waarom zou je iemand het niet gunnen om in de lijst met vaste klanten te staan?
Wat is jouw probleem ermee?quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ervan ?
Niemand kijkt ernaar ?
Omdat iedereen die 2 keer post zegt: IK WIL ER IN!!!!111!!111!!!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
waarom zou je iemand het niet gunnen om in de lijst met vaste klanten te staan?
quote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem ermee?
Waarom doe je zo moeilijk?
En vervolgens kost het weer 2 pagina's geouwehoer om die OP goed te krijgenquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Omdat iedereen die 2 keer post zegt: IK WIL ER IN!!!!111!!111!!!!!!
Ik post hier al bijna 400 topics en ik sta d'r ook niet tussen, big deal...
Dan flikker je die toch weer uit de OP in de wikiquote:Op maandag 6 september 2010 00:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Omdat iedereen die 2 keer post zegt: IK WIL ER IN!!!!111!!111!!!!!!
Ik post hier al bijna 400 topics en ik sta d'r ook niet tussen, big deal...
Dat zal ze leren!!!!! 300 posts langquote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef Iemand91 het volgende:
Volgende topic maak ik aan en zet ik 'm er lekker zelf in!![]()
Ben jij blind?quote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef Iemand91 het volgende:
Volgende topic maak ik aan en zet ik 'm er lekker zelf in!![]()
En ik zie dat het topic ook al weer lekker de goeie kant opgaat...
Is braddie geen kloon van genaktquote:Op maandag 6 september 2010 07:32 schreef Cynic het volgende:
Waar is Genakt eigenlijk gebleven? Die begon bij vlagen net een beetje normaal te posten.
Die heeft volgens mij nog steeds een banquote:Op maandag 6 september 2010 07:32 schreef Cynic het volgende:
Waar is Genakt eigenlijk gebleven? Die begon bij vlagen net een beetje normaal te posten.
Volgens mij heb ik die ergens anders wel zien posten.quote:Op maandag 6 september 2010 07:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij nog steeds een ban
quote:Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Dé video?quote:Op maandag 6 september 2010 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ergens anders wel zien posten.
He jammer, wilde ik net dé video kijken:
[..]
Die mag wegblijvenquote:Op maandag 6 september 2010 01:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Komt John Mayer nog naar Nederland?
Ja, die van ons nieuw talent met zijn verkeerde kleur gitaar.quote:
Helaas nietquote:Op maandag 6 september 2010 01:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Komt John Mayer nog naar Nederland?
Fixed.quote:
Dat zijn geen verkrachtingen maar tributes, man.quote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef brother52 het volgende:
Genoeg, luister maar eens naar zijn verkrachtingen van nummers van Jimi Hendrix.
Erg slecht uitgevoerde tributes danquote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zijn geen verkrachtingen maar tributes, man.
Technisch is hij misschien best wel goed, maar het komt allemaal veel te gemaakt op mij over. Er zit totaal geen gevoel in.quote:Ik respecteer je mening, dat wel, maar vind het nou niet bepaald een argument.
Okay, niet mee eens.quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Erg slecht uitgevoerde tributes dan![]()
[..]
Technisch is hij misschien best wel goed, maar het komt allemaal veel te gemaakt op mij over. Er zit totaal geen gevoel in.
Ja, dat bedoel ik juist. Geen enkel gevoel. Het komt allemaal veel te gemaakt op mij over.quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Okay, niet mee eens.
Wil je gevoel zien? Kijk deze he-le-maal af.
Je kan het niet maken om niet wekenlang voor de spiegel te oefenen, de bezoekers hebben flink betaald voor een kaartje, dan kan je niet zomaar wat improvisatie door te hal knallen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik juist. Geen enkel gevoel. Het komt allemaal veel te gemaakt op mij over.
Net of heeft hij wekenlang op zijn slaapkamer voor de spiegel staan oefenen.
Goed idee, laten we op FOK! eens goed gaan discussiëren met argumenten. Je zou wel een pionier zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zijn geen verkrachtingen maar tributes, man.
Ik respecteer je mening, dat wel, maar vind het nou niet bepaald een argument.
En ik heb liever iemand die met improvisatie een veel betere solo neerzet dan John (quote:Op maandag 6 september 2010 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je kan het niet maken om niet wekenlang voor de spiegel te oefenen, de bezoekers hebben flink betaald voor een kaartje, dan kan je niet zomaar wat improvisatie door te hal knallen.
Ik heb liever een goed ingestudeerd solospel dan gewoon maar wat geram op akkoordschema's wat dat betreft.
Je bedoelt dat je ken spelen zoals hem? Ik heb 'm nog maar een keer gehoord (Samen met Eric Clapton). Klonk goed en in dat geval zou ik zeker wel als hem willen spelen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Jullie mochten allemaal willen dat je op technisch gebied de schoenen van JM mocht kussen.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Jullie mochten allemaal willen dat je op technisch gebied de schoenen van JM mocht kussen.
Is hij heel goed in schoenen kussen dan?quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb niks tegen zijn spel, wel tegen zijn (poep-)stem!quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Kan ik mij voorstellen ja. Ik vind z'n stem alleen op z'n laatste twee albums en op live-dvd Where The Light Is 'goed'.quote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen geen zijn spel, wel tegen zijn (poep-)stem!
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
Heb toen zijn optreden bij die Michael Jackson dinges gezien... was weinig onder de indruk
Opzich is All Nightmare Long wel erg lekker!quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.
En dat terwijl Nothing Else Matters zo'n beetje het minst interessante nummer is wat Metallica gemaakt heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.
Ja en Mercyful Fatequote:Op maandag 6 september 2010 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Opzich is All Nightmare Long wel erg lekker!
Dat nummer vind ik 'oké', de rest matig tot minder.quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat terwijl Nothing Else Matters zo'n beetje het minst interessante nummer is wat Metallica gemaakt heeft.
Uh?quote:
Wanneer heb jij de loterij gewonnen? Je hebt de laatste maanden (?) echt veel spullen gekocht!quote:
Soundmagic PL50's zijn al onderweg naar mijquote:
Bij mij blijft het bij willen kopen maar echt kopen doe ik niet....quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de loterij gewonnen? Je hebt de laatste maanden (?) echt veel spullen gekocht!
Geef maar hier, zoek ik wel wat voor je uitquote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bij mij blijft het bij willen kopen maar echt kopen doe ik niet....![]()
Geld zat maar geen tijd om uit te zoeken wat ik nu wil![]()
Ik zou wat minder uren moeten werken maar ja het past bij je functie he![]()
Dat word nog spannend jaquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Cynic het volgende:
Zo, onze voorbereiding wordt echt steeds slechter...
We zouden van de week dan toch maar weer gaan oefenen voor het optreden zaterdag, maar nou gaat dat door omstandigheden weer niet door. Betekent dat de laatste keer dat we samen gespeeld hebben tijdens ons vorige optreden in Mei was...
Da's lekker, met een nieuwe gitaar en nieuwe versterker en dus geen idee of de geluiden en levels straks wel kloppen.
Nee, alleen een line-check...quote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat word nog spannend ja
Gelukkig is er altijd nog de soundcheck...
Als ik zeg dat we niet geoefend hebben, maakt het toch niet uit dat het slecht is?quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef Aresdreams het volgende:
slechtste the wounded optreden ooit in aantocht dan?
Kloten, ik ken het gevoel helaas. Te vaak meegemaakt dat soort rotdingen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Cynic het volgende:
Zo, onze voorbereiding wordt echt steeds slechter...
We zouden van de week dan toch maar weer gaan oefenen voor het optreden zaterdag, maar nou gaat dat door omstandigheden weer niet door. Betekent dat de laatste keer dat we samen gespeeld hebben tijdens ons vorige optreden in Mei was...
Da's lekker, met een nieuwe gitaar en nieuwe versterker en dus geen idee of de geluiden en levels straks wel kloppen.
Jullie oefenen in de grote zaal van de Oosterpoort?quote:Op maandag 6 september 2010 21:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kloten, ik ken het gevoel helaas. Te vaak meegemaakt dat soort rotdingen.
Wij hebben nu afscheid genomen van het viadukt en een nieuwe oefenruimte gevonden maarliefst 800m van CS Groningen.eindelijk een alternatief.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jullie oefenen in de grote zaal van de Oosterpoort?
Oh, dat is dat bedrijventerreintje. Ik wist niet dat daar oefenruimtes zaten.quote:
Oefen jij ook in Groningen ofzo? Of heb je er eens geoefend? Deze oefenruimte was slecht te bereiken qua informatie, slechte site etc. Het Viadukt is veel interactiever. Wel raar van zo'n bedrijfje dat ze niet eens een fatsoenlijke site met goede gegevens kunnen plaatsen.. Maar wij zijn in ieder geval blijf met een oefenruimte zo dicht bij het station, anders is het niet te doen qua reistijd. We hebben al veel oefenruimtes gehad maar ik woon zo'n 45km van de stad af en als je dan eerst naar CS moet en dán nog weer dwars door de stad heen naar de oefenruimte is geen doen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, dat is dat bedrijventerreintje. Ik wist niet dat daar oefenruimtes zaten.
Nee, er wonen wel 2 bandleden van me. Eentje heeft daar zelfs redelijk dicht in de buurt gewoond. Maar met die band oefenen we nooit. We duiken gewoon 1x per half jaar voor een dag de studio in en zien dan wel wat er uit komt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oefen jij ook in Groningen ofzo? Of heb je er eens geoefend? Deze oefenruimte was slecht te bereiken qua informatie, slechte site etc. Het Viadukt is veel interactiever. Wel raar van zo'n bedrijfje dat ze niet eens een fatsoenlijke site met goede gegevens kunnen plaatsen.. Maar wij zijn in ieder geval blijf met een oefenruimte zo dicht bij het station, anders is het niet te doen qua reistijd. We hebben al veel oefenruimtes gehad maar ik woon zo'n 45km van de stad af en als je dan eerst naar CS moet en dán nog weer dwars door de stad heen naar de oefenruimte is geen doen.
Wij hebben een EP opgenomen, maar het schiet nog niet opquote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah zo, goed wij betalen ¤90 per maand en dan oefenen we 4x. Maar wij hebben dan vast ook een hele andere instelling als jouw band Brother.We willen er naar toe om 1x per week op te treden, we gaan binnenkort de studio in om opnames te maken van 2 eigen nummers en een bewerkte cover zodat we materiaal op de website/Myspace kunnen zetten want je merkt gauw dat je een café bijna niet binnen komt zonder goede opnames. Maar toch doen we wel mee aan leuke festivalletjes in de buurt.
Altijd goed.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef The_Dean het volgende:
Wij oefenen bij mijn ouders op zolder
Kost niks
Meestal zelfs incl. bier en hapjes
Jullie waren heel even uit elkaar toen weer bij elkaar toch, maar nu loopt het niet echt?quote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef The_Dean het volgende:
Wij hebben een EP opgenomen, maar het schiet nog niet op
Naja, dat uitelkaar zijn was een paar weekjes, dus was verwaarloosbaar.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Dat is het mooiste wat er is. Alleen gaat dat moeilijk bij ons want de bassist en ik wonen, ff kijken, 50 km uit elkaar.
[..]
Jullie waren heel even uit elkaar toen weer bij elkaar toch, maar nu loopt het niet echt?![]()
Dat bandje in Groningen is ook gewoon lekker ouwehoeren in de studio met vrienden. Daar willen we verder ook niets mee bereiken. We komen ook nog steeds een drummer en 2e gitarist te kort.quote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah zo, goed wij betalen ¤90 per maand en dan oefenen we 4x. Maar wij hebben dan vast ook een hele andere instelling als jouw band Brother.We willen er naar toe om 1x per week op te treden, we gaan binnenkort de studio in om opnames te maken van 2 eigen nummers en een bewerkte cover zodat we materiaal op de website/Myspace kunnen zetten want je merkt gauw dat je een café bijna niet binnen komt zonder goede opnames. Maar toch doen we wel mee aan leuke festivalletjes in de buurt.
Altijd goed.
50 kilometer is niets. Ik ben al gauw een uur aan het rijden als ik met één van beide bandjes wat ga doen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Dat is het mooiste wat er is. Alleen gaat dat moeilijk bij ons want de bassist en ik wonen, ff kijken, 50 km uit elkaar.
Op den grootschen tweedehandsche markt kun je al een leuke bas voor tussen de 100 en de 200 vinden, een leuke top (Hartke, Warwick of Ashdown MAG bijv) voor tussen de 250 en 300 en een leuke cab (Hartke of Ashdown MAG) voor 150quote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoef nog geen 5 minuten te lopen![]()
En bassen in een punkband lijkt me erg vet... wat kost een beetje gigwaardige basgear? Witch?
neuh, maar zou leuk zijn om het dan bij te kunnen wonen, maar dat gaat helaas nietquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik zeg dat we niet geoefend hebben, maakt het toch niet uit dat het slecht is?
Zeker weten!.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:14 schreef senderrr het volgende:
gewoon doorgaan jonge, tot het bloed op je gitaar zit.
O, is dat zo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
.....
Net als de volledige solo van Sweet Child O Mine, kan al een deel. .....
Alweer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, morgen eens jammen met wat gasten voor een nieuwe band, kijken of het wat is
Oh ik oefende net 15 minuten en ik denk dat ik hem nu helemaal kan! Zometeen even een filmpje maken!quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dit wilde ik even met jullie delen
Ja ik ook! Maar ik zit helaas te dicht met mn gitaar bij de mic dus je hoort de snaren ipv de versterker maar dat is vast niet erg het is ook een beetje uit de maat maarhee ik speel pas 2,5 jaar en heb net maar 15 minuten geoefend hequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb net 3,5 minuut geoefend en ik denk dat ik 'Seventh Son' van Yngwie helemaal kan!
Digitech JamMan schijnt wel goed te zijn, heeft verschillende modellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:09 schreef Crutch het volgende:
Iemand tips voor een goede loop pedal?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb net 3,5 minuut geoefend en ik denk dat ik 'Seventh Son' van Yngwie helemaal kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto's!! zien!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:28 schreef Svyatagor het volgende:
Wij zitten sinds kort in een oefenruimte op de NDSM-werf, superchill in een enorme oude scheepsloods waar allemaal ateliers zitten e.d. Even met het pontje het IJ over, en dan ben je er. Gisteren weer de hele avond geoefend en foto's gemaakt. Vrijdag gig in de Winston, komt allen :-)
Ja maar 17 en geen rijbewijs en geen ov.quote:Op maandag 6 september 2010 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat bandje in Groningen is ook gewoon lekker ouwehoeren in de studio met vrienden. Daar willen we verder ook niets mee bereiken. We komen ook nog steeds een drummer en 2e gitarist te kort.
Mijn andere bandje zit ook weinig toekomst in. Die paar optredens die we gedaan hebben stellen ook weinig voor. Wil dat ooit wat worden, dan hebben we een andere bassist en zanger nodig. Dan zou het ooit nog wat kunnen worden.
[..]
50 kilometer is niets. Ik ben al gauw een uur aan het rijden als ik met één van beide bandjes wat ga doen.
Succes. Nieuwe band? Too loud for granny bestaat toch nog wel/quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, morgen eens jammen met wat gasten voor een nieuwe band, kijken of het wat is
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]Precies wat ik probeerde te typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wilde eerst 'Far Beyond The Sun' zeggen, omdat ik die toffer vind, maar kon er niet op komen. Te weinig koffie nog ofzo
.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
Wel bas gaan spelen en niet zomaar gitaar met halve powerchords!.
Ik heb ook ooit een bottleneck van Ebay besteld. Ik ahd er al eerder eentje gekregen van m'n oom, maar die was van glas.. dus je raad hem alquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn dunlop-bottleneck (van eBay) is net binnengekomenDie amerikaan had er nog 'Bedankt :-)' opgezet. Blijkbaar dus wel vaker Nederlandse klanten
Voor de lol wel, maar echt praktisch kan je het niet noemen>quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
Ach, een echte kerel speelt met een bierflesje
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een bottleneck van Ebay besteld. Ik ahd er al eerder eentje gekregen van m'n oom, maar die was van glas.. dus je raad hem al
Ja ik wil wel de goeie mensen bij elkaar hebben en niet een zootje mensen die wel "okee" zijn.quote:
Nieuwe band ja, waarschijnlijk richting de Grunge dus weer wat anders dan poppunk, maar eerst eens bekijken hoe het bevalt misschien is het ook helemaal niksquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Succes. Nieuwe band? Too loud for granny bestaat toch nog wel/
Wel leuk om gewoon weer eens helemaal met een schone lei te beginnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil wel de goeie mensen bij elkaar hebben en niet een zootje mensen die wel "okee" zijn.
[..]
Nieuwe band ja, waarschijnlijk richting de Grunge dus weer wat anders dan poppunk, maar eerst eens bekijken hoe het bevalt misschien is het ook helemaal niks
TLFG ligt voorlopig op z'n gat
ik heb ze net uit het raam gegooid dus met een beetje geluk hebben ze wind mee en zijn ze er rond 2018quote:
Ja precies, en weer eens totaal wat anders qua muziekstijl.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel leuk om gewoon weer eens helemaal met een schone lei te beginnen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef The_Dean het volgende:
Klotezangers ook altijd.
[ afbeelding ]
Geniaal... denkt die vent even een trucje te doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef The_Dean het volgende:
Klotezangers ook altijd.
[ afbeelding ]
Ja, zou hij dat denken?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Geniaal... denkt die vent even een trucje te doen!
Coolquote:Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
Dean! Sons of Anarchy is weer begonnen!.
lolquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef The_Dean het volgende:
Klotezangers ook altijd.
[ afbeelding ]
Dit is het idee wat we een beetje willenquote:
Vetquote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is het idee wat we een beetje willen
Okee klein stukje en crap kwaliteit maar gaat om het idee![]()
http://www.speedyshare.com/files/24162397/01_bighills1.wma
Klinkt heulemaal niet zo slechtquote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is het idee wat we een beetje willen
Okee klein stukje en crap kwaliteit maar gaat om het idee![]()
http://www.speedyshare.com/files/24162397/01_bighills1.wma
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klinkt heulemaal niet zo slecht![]()
De zang is wel kut.
Ja wat is er precies mis met de zang, okee dit is niet echt het "cleane"gedeelte. Maar aan de ene kant vind ik het tof klinken aan de andere kant redelijk twijfelachtig.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toen de zanger begon dacht ik heel even Meatloaf the horen
De uitspraak is té erg en dat niet alleen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is er precies mis met de zang, okee dit is niet echt het "cleane"gedeelte. Maar aan de ene kant vind ik het tof klinken aan de andere kant redelijk twijfelachtig.
Maar ik weet niet waardoor het komt
Hij zingt wat geknepen, wat je bijvoorbeeld ook doet als je aan het oefenen bent en je niet teveel lawaai mag maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
http://headblow.hyves.nl/
Dat is van zijn vorige band opnames zijn wat beter wat makkelijker te luisteren
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
LTD Truckster staat in de weg.
800 euro anyone?
Volgens mij is mySpace daarvoor verantwoordelijk en kunnen zij in het ergste geval het nummer verwijderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraagje mag je zomaar een nummer van iemand coveren met kleine aanpassingen en die dan op myspace oid zetten? Of is daar toestemming voor nodig en komt daar rechtenshit bij kijken?
Okee thnxquote:Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij zingt wat geknepen, wat je bijvoorbeeld ook doet als je aan het oefenen bent en je niet teveel lawaai mag maken.
Sowieso mag het geluid wat meer uit zijn buik komen zonder dat hij zijn buikspieren te hard aanspant, dan hoor je die vervelende stotters ook niet in zijn adem.
Een goede stem heeft ie wel, maar gebruikt 'm niet goed.
Speel je d'r nooit op? Ik ben altijd bang dat ik spijt krijg als ik een gitaar wegdoe.quote:
Jeetje, wat verslijt jij een gitaren!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
800 euro anyone?
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jeetje, wat verslijt jij een gitaren!
Ik heb dit jaar nog maar 1 (één!) gitaar gekocht!quote:
Nee speel er echt nooit op dus het is gewoon zonde.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Speel je d'r nooit op? Ik ben altijd bang dat ik spijt krijg als ik een gitaar wegdoe.
Geen geldquote:Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
800 euro anyone?
En waarom speel je er nooit op?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee speel er echt nooit op dus het is gewoon zonde.
FAPFAPFAPquote:
quote:
Jim Root telecaster is toch wel de meest gebruikte en op de 2e plaats de John Mayer Strat. Maar de laatste tijd speel ik echt heel weinig electrisch, heel veel akoestisch. Daarom dacht ik electrisch en akoestische weg -> nieuwe akoestische kopenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Patrijz het volgende:
[..]
En waarom speel je er nooit op?(kortom welke gitaar die je hebt vind je fijner/beter)
Ga je geen wereldreis maar doen dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jim Root telecaster is toch wel de meest gebruikte en op de 2e plaats de John Mayer Strat. Maar de laatste tijd speel ik echt heel weinig electrisch, heel veel akoestisch. Daarom dacht ik electrisch en akoestische weg -> nieuwe akoestische kopen
Nou daar ben ik nog niet helemaal over uit. Tuurlijk is het super om te doen en een hele ervaring. Maar heb ook al aanbod gekregen om vanaf Januari een half jaar op Curacoa te zitten. Even over nadenken dusquote:Op woensdag 8 september 2010 18:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ga je geen wereldreis maar doen dan?
Maar klinkt allemaal wel bijzonder leuk!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef The_Dean het volgende:
Druk
Vanavond oefenen, vannacht werken, morgenochtend naar Blackbb om versterkers te ruilen, dan slapen, dan 's nachts weer werken en die 's middags [indien binnengekomen] naar de Groove om een booster/overdrive te testen. Dan weer slapen en met een compleet verprutst ritme het weekend in, waarvan mogelijk zaterdag naar Baroeg Open Air en de hele zondag jureren op een Volkswagen meeting.
Koop dan meteen een Martin!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jim Root telecaster is toch wel de meest gebruikte en op de 2e plaats de John Mayer Strat. Maar de laatste tijd speel ik echt heel weinig electrisch, heel veel akoestisch. Daarom dacht ik electrisch en akoestische weg -> nieuwe akoestische kopen
Staat op het proberen lijstje inderdaadquote:
Gezien de Jack Johnson connectie, een Cole Clarkquote:
Gezien de John Mayer connectie, gewoon nog steeds een Martinquote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gezien de Jack Johnson connectie, een Cole Clark
En daar gaan we weer...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:36 schreef TeleluvR het volgende:
Gezien de John Mayer connectie, gewoon een Villeroy & Boch.
Nu nog een clipje van Braddie en het topic is compleet!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu nog een clipje van Braddie en het topic is compleet!
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef The_Dean het volgende:
waarvan mogelijk zaterdag naar Baroeg Open Air
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gezien de Jack Johnson connectie, een Cole Clark
Heb je langer dan een kwartier geoefend?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik heb zo nog een leuk videootje voor jullie, hijs aan het uploaden op youtube,..... tot zo!
Ik heb hem zelf uitgezocht, dus wel iets langer dan een kwartiertje op gezetenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je langer dan een kwartier geoefend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
HIER IS IE DAN!
De tab heb ik ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!
,,/
En ze hebben Cole Clark!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef BoerBert het volgende:
Dan maar snel de site van onze plaatselijke muziekwinkel spammen
http://keestoetsmuziek.nl/site.php?pagina=home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Hoe staat het met je LP project?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:30 schreef blckbb het volgende:
Wel spannend hoor dat Dean morgen naar mij toe komt![]()
![]()
Onder voorbehoud, maar het lijkt me tof eindelijk Cynic eens aan het werk te zien. En we moeten hem wat moreel ondersteunen natuurlijk!quote:
Dat wel natuurlijk! Alleen mijn ritme is wel compleet over en uit. Vanmiddag drie uur kunnen slapen... Ach, als je Kerkrade gewend bent is even op en neer Culemborg maar een makjequote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar klinkt allemaal wel bijzonder leuk!
quote:
Thanks!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef KaMo het volgende:
Klinkt leuk! De stukjes melodie klinken wat leeg, maar daar is niks aan te doen bij een 1 gitaarsversie.
Verder vind ik het wat hebben dat je eerst zegt wat je gaat doen, maakt het persoonlijker ofzo.
Ik net albumpje Placebo op mijn computer gezet. Zit zo te luisteren, ik vind het wel vet!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik wordt steeds meer fan van Shocking Blue![]()
Heb ze al een week in mijn mp3 speler
Ibanez Iceman Bas kopen?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Iemand die nog een leuke startset zoekt?
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Momenteel even geen geld voorquote:
I'll keep it in mindquote:Op woensdag 8 september 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Iemand die nog een leuke startset zoekt?
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Nouquote:
De verkoper had zonder mijn medeweten de LP al verkochtquote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe staat het met je LP project?
zelfs ik ken ted de braak. al weet ik niet meer precies waarvanquote:
Van Ted's familiespelshow natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 07:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zelfs ik ken ted de braak. al weet ik niet meer precies waarvan
dat ken ik dan weer niet, denk dat ik hem ken van een van zijn latere programma's.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van Ted's familiespelshow natuurlijk
Si, Senor!quote:
Goed planquote:
Goed gegoktquote:
Succesquote:
Jammer, niks hier in de buurt!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://www.paulgilbert.com/2010EuropeTour.html
Komt dus in Enschede en Zoetermeer.
COST: US$300 per VIP ticket.quote:A VIP Lesson Inlcudes:
* A 90-minute guitar lesson with Paul Gilbert.
* VIP access to watch Paul Gilbert and his band soundcheck.
* An exclusive booklet with Paul's newest phrases and techniques.
* A Paul Gilbert Tour t-shirt.
* A set of custom Paul Gilbert guitar picks.
* A VIP Tour Laminate Pass.
* A new "Fuzz Universe" CD.
* Time to take photos and sign autographs.
* A TICKET TO THE CONCERT!!!!
* Every VIP Lesson is limited to 6 students. This small class size allows Paul to give personal attention to each student. He listens to each student so he can give advice, techniques, and exercises based on your current level and style. He'll also explain his newest guitar ideas, and of course you will play your guitars together and jam!
Oh ja, wel zo handigquote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag gaan eigenlijk.
Kun je wel ff 3x een vol E-akkoord spelen, hèquote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog handen over:
[ afbeelding ]http://www.speurders.nl/o(...)ve-vai-71052387.html
pff...
SAMCROquote:
kun je mooi master exploder mee spelenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog handen over:
pff...
Waar zit de vagina waaraan je kunt likken dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
kun je mooi master exploder mee spelen
Hij gebruikt ook een 3 halsigequote:Op donderdag 9 september 2010 20:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar zit de vagina waaraan je kunt likken dan?
Humble beginningsquote:
Hij gebruikt wel meerquote:
Thanksquote:
Avenged Sevenfold heeft wel even een flinke upgrade gekregenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Dream Theatre hep geen drummer meer.
http://www.roadrunnerreco(...)le&newsitemID=145759
Zeker!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Avenged Sevenfold heeft wel even een flinke upgrade gekregen
Rijd je het laatste stuk nog mee?quote:
Het is dan gemakkelijker om dan eerst hierlangs te rijden. Gaan we via Culemborg richting Rotterdam. Ik rijd toch bijna gratis.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet via Culemborg om Blackbb zijn versterker te brengen... geen idee nog hoe lang ik daar moet/kan zijn
Ik hou je nog op den hoogchte.
Dat hangt er van hoe laat je hier bentquote:Op donderdag 9 september 2010 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Nee, ik kom vanuit hier... En dat zou wel kunnen, scheelt wel mooi ja
Hoe laat vertrek je dan?
Ja, dat moet dan wel te doen zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Even Blackbb sms'en of dat uitkomt
Hoe laat zijn we dan in Culemborg? Tegen twee'en?
Natuurlijk kan dat.quote:En kan L.no ook mee?
Ik schrok alquote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag gaan eigenlijk.
gaaf, zou ik wel willen, als ik geld over had...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog handen over:
pff...
Ga maar posten in het beginnerstopic =( =( =(quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gaaf, zou ik wel willen, als ik geld over had...
ik heb iets opgenomen kwalitatief net niet zo goed als braddie, nu durf ik het alleen niet te posten... (cover met verneukte solo en wat schoonheidsfoutjes)
Nog niet, maar morgen is er nog een dagquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef blckbb het volgende:
Het kan waarschijnlijk wel, 99% zeker, de avond ervoor is Appelpop dus of ik te pruimen ben kan ik je niet garanderen
Is het trouwens nog gelukt met de kleine versterker bouwen?
Nou, kan wel horen dat je toch zeker wel een half uur geoefend hebt!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:12 schreef Aresdreams het volgende:
http://www.speedyshare.co(...)ternal_playalong.mp3
here is nothing
intro niet mee gespeeld, te veel moeite om netjes te editen enzo.
whe-he-he.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, kan wel horen dat je toch zeker wel een half uur geoefend hebt!.
Tof gitaargeluid btw!
Wat?!?! Nou dan kunnen ze beter stoppen geloof ik... Al blijft Petrucci natuurlijk geniaal...quote:Op donderdag 9 september 2010 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Dream Theatre hep geen drummer meer.
http://www.roadrunnerreco(...)le&newsitemID=145759
chunker preset uit guitar rig, is idd wel een lekker geluidjequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, kan wel horen dat je toch zeker wel een half uur geoefend hebt!.
Tof gitaargeluid btw!
Succes manquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:44 schreef Svyatagor het volgende:
Vanavond giggen in de Winston
Zie ik nog vaste klanten van deze reeks?
Jij staat ook niet in de OP man.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes man
Ik ben er helaas niet.
Ik ben hier dan ook nooitquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jij staat ook niet in de OP man.
Popprijs?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:44 schreef Svyatagor het volgende:
Vanavond giggen in de Winston
Zie ik nog vaste klanten van deze reeks?
Iemand91 wel. Hij spamt dit hele topic volquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Iemand91 wel. Hij spamt dit hele topic vol![]()
Je staat in de OP maar je post nog niet zolang/-veel.quote:
Wat is er met zijn kapper gebeurd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Lekker nummer, alleen die fills/solo is onspeelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |