lolquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef The_Dean het volgende:
Klotezangers ook altijd.
[ afbeelding ]
Dit is het idee wat we een beetje willenquote:
Vetquote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is het idee wat we een beetje willen
Okee klein stukje en crap kwaliteit maar gaat om het idee![]()
http://www.speedyshare.com/files/24162397/01_bighills1.wma
Klinkt heulemaal niet zo slechtquote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is het idee wat we een beetje willen
Okee klein stukje en crap kwaliteit maar gaat om het idee![]()
http://www.speedyshare.com/files/24162397/01_bighills1.wma
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klinkt heulemaal niet zo slecht![]()
De zang is wel kut.
Ja wat is er precies mis met de zang, okee dit is niet echt het "cleane"gedeelte. Maar aan de ene kant vind ik het tof klinken aan de andere kant redelijk twijfelachtig.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:15 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toen de zanger begon dacht ik heel even Meatloaf the horen
De uitspraak is té erg en dat niet alleen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is er precies mis met de zang, okee dit is niet echt het "cleane"gedeelte. Maar aan de ene kant vind ik het tof klinken aan de andere kant redelijk twijfelachtig.
Maar ik weet niet waardoor het komt
Hij zingt wat geknepen, wat je bijvoorbeeld ook doet als je aan het oefenen bent en je niet teveel lawaai mag maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
http://headblow.hyves.nl/
Dat is van zijn vorige band opnames zijn wat beter wat makkelijker te luisteren
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
LTD Truckster staat in de weg.
800 euro anyone?
Volgens mij is mySpace daarvoor verantwoordelijk en kunnen zij in het ergste geval het nummer verwijderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraagje mag je zomaar een nummer van iemand coveren met kleine aanpassingen en die dan op myspace oid zetten? Of is daar toestemming voor nodig en komt daar rechtenshit bij kijken?
Okee thnxquote:Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij zingt wat geknepen, wat je bijvoorbeeld ook doet als je aan het oefenen bent en je niet teveel lawaai mag maken.
Sowieso mag het geluid wat meer uit zijn buik komen zonder dat hij zijn buikspieren te hard aanspant, dan hoor je die vervelende stotters ook niet in zijn adem.
Een goede stem heeft ie wel, maar gebruikt 'm niet goed.
Speel je d'r nooit op? Ik ben altijd bang dat ik spijt krijg als ik een gitaar wegdoe.quote:
Jeetje, wat verslijt jij een gitaren!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
800 euro anyone?
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jeetje, wat verslijt jij een gitaren!
Ik heb dit jaar nog maar 1 (één!) gitaar gekocht!quote:
Nee speel er echt nooit op dus het is gewoon zonde.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Speel je d'r nooit op? Ik ben altijd bang dat ik spijt krijg als ik een gitaar wegdoe.
Geen geldquote:Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
800 euro anyone?
En waarom speel je er nooit op?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee speel er echt nooit op dus het is gewoon zonde.
FAPFAPFAPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |