quote:
Jim Root telecaster is toch wel de meest gebruikte en op de 2e plaats de John Mayer Strat. Maar de laatste tijd speel ik echt heel weinig electrisch, heel veel akoestisch. Daarom dacht ik electrisch en akoestische weg -> nieuwe akoestische kopenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Patrijz het volgende:
[..]
En waarom speel je er nooit op?(kortom welke gitaar die je hebt vind je fijner/beter)
Ga je geen wereldreis maar doen dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jim Root telecaster is toch wel de meest gebruikte en op de 2e plaats de John Mayer Strat. Maar de laatste tijd speel ik echt heel weinig electrisch, heel veel akoestisch. Daarom dacht ik electrisch en akoestische weg -> nieuwe akoestische kopen
Nou daar ben ik nog niet helemaal over uit. Tuurlijk is het super om te doen en een hele ervaring. Maar heb ook al aanbod gekregen om vanaf Januari een half jaar op Curacoa te zitten. Even over nadenken dusquote:Op woensdag 8 september 2010 18:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ga je geen wereldreis maar doen dan?
Maar klinkt allemaal wel bijzonder leuk!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef The_Dean het volgende:
Druk
Vanavond oefenen, vannacht werken, morgenochtend naar Blackbb om versterkers te ruilen, dan slapen, dan 's nachts weer werken en die 's middags [indien binnengekomen] naar de Groove om een booster/overdrive te testen. Dan weer slapen en met een compleet verprutst ritme het weekend in, waarvan mogelijk zaterdag naar Baroeg Open Air en de hele zondag jureren op een Volkswagen meeting.
Koop dan meteen een Martin!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jim Root telecaster is toch wel de meest gebruikte en op de 2e plaats de John Mayer Strat. Maar de laatste tijd speel ik echt heel weinig electrisch, heel veel akoestisch. Daarom dacht ik electrisch en akoestische weg -> nieuwe akoestische kopen
Staat op het proberen lijstje inderdaadquote:
Gezien de Jack Johnson connectie, een Cole Clarkquote:
Gezien de John Mayer connectie, gewoon nog steeds een Martinquote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gezien de Jack Johnson connectie, een Cole Clark
En daar gaan we weer...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:36 schreef TeleluvR het volgende:
Gezien de John Mayer connectie, gewoon een Villeroy & Boch.
Nu nog een clipje van Braddie en het topic is compleet!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu nog een clipje van Braddie en het topic is compleet!
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef The_Dean het volgende:
waarvan mogelijk zaterdag naar Baroeg Open Air
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gezien de Jack Johnson connectie, een Cole Clark
Heb je langer dan een kwartier geoefend?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik heb zo nog een leuk videootje voor jullie, hijs aan het uploaden op youtube,..... tot zo!
Ik heb hem zelf uitgezocht, dus wel iets langer dan een kwartiertje op gezetenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je langer dan een kwartier geoefend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
HIER IS IE DAN!
De tab heb ik ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun!
,,/
En ze hebben Cole Clark!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef BoerBert het volgende:
Dan maar snel de site van onze plaatselijke muziekwinkel spammen
http://keestoetsmuziek.nl/site.php?pagina=home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Hoe staat het met je LP project?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:30 schreef blckbb het volgende:
Wel spannend hoor dat Dean morgen naar mij toe komt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |