Dat zal ze leren!!!!! 300 posts langquote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef Iemand91 het volgende:
Volgende topic maak ik aan en zet ik 'm er lekker zelf in!![]()
Ben jij blind?quote:Op maandag 6 september 2010 01:27 schreef Iemand91 het volgende:
Volgende topic maak ik aan en zet ik 'm er lekker zelf in!![]()
En ik zie dat het topic ook al weer lekker de goeie kant opgaat...
Is braddie geen kloon van genaktquote:Op maandag 6 september 2010 07:32 schreef Cynic het volgende:
Waar is Genakt eigenlijk gebleven? Die begon bij vlagen net een beetje normaal te posten.
Die heeft volgens mij nog steeds een banquote:Op maandag 6 september 2010 07:32 schreef Cynic het volgende:
Waar is Genakt eigenlijk gebleven? Die begon bij vlagen net een beetje normaal te posten.
Volgens mij heb ik die ergens anders wel zien posten.quote:Op maandag 6 september 2010 07:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij nog steeds een ban
quote:Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Dé video?quote:Op maandag 6 september 2010 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ergens anders wel zien posten.
He jammer, wilde ik net dé video kijken:
[..]
Die mag wegblijvenquote:Op maandag 6 september 2010 01:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Komt John Mayer nog naar Nederland?
Ja, die van ons nieuw talent met zijn verkeerde kleur gitaar.quote:
Helaas nietquote:Op maandag 6 september 2010 01:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Komt John Mayer nog naar Nederland?
Fixed.quote:
Dat zijn geen verkrachtingen maar tributes, man.quote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef brother52 het volgende:
Genoeg, luister maar eens naar zijn verkrachtingen van nummers van Jimi Hendrix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |