Is hij heel goed in schoenen kussen dan?quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Jullie mochten allemaal willen dat je op technisch gebied de schoenen van JM mocht kussen.
Ik heb niks tegen zijn spel, wel tegen zijn (poep-)stem!quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Jullie mochten allemaal willen dat je op technisch gebied de schoenen van JM mocht kussen.
Kan ik mij voorstellen ja. Ik vind z'n stem alleen op z'n laatste twee albums en op live-dvd Where The Light Is 'goed'.quote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen geen zijn spel, wel tegen zijn (poep-)stem!
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
Heb toen zijn optreden bij die Michael Jackson dinges gezien... was weinig onder de indruk
Opzich is All Nightmare Long wel erg lekker!quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.
En dat terwijl Nothing Else Matters zo'n beetje het minst interessante nummer is wat Metallica gemaakt heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.
Ja en Mercyful Fatequote:Op maandag 6 september 2010 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Opzich is All Nightmare Long wel erg lekker!
Dat nummer vind ik 'oké', de rest matig tot minder.quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat terwijl Nothing Else Matters zo'n beetje het minst interessante nummer is wat Metallica gemaakt heeft.
Uh?quote:
Wanneer heb jij de loterij gewonnen? Je hebt de laatste maanden (?) echt veel spullen gekocht!quote:
Soundmagic PL50's zijn al onderweg naar mijquote:
Bij mij blijft het bij willen kopen maar echt kopen doe ik niet....quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de loterij gewonnen? Je hebt de laatste maanden (?) echt veel spullen gekocht!
Geef maar hier, zoek ik wel wat voor je uitquote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bij mij blijft het bij willen kopen maar echt kopen doe ik niet....![]()
Geld zat maar geen tijd om uit te zoeken wat ik nu wil![]()
Ik zou wat minder uren moeten werken maar ja het past bij je functie he![]()
Dat word nog spannend jaquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Cynic het volgende:
Zo, onze voorbereiding wordt echt steeds slechter...
We zouden van de week dan toch maar weer gaan oefenen voor het optreden zaterdag, maar nou gaat dat door omstandigheden weer niet door. Betekent dat de laatste keer dat we samen gespeeld hebben tijdens ons vorige optreden in Mei was...
Da's lekker, met een nieuwe gitaar en nieuwe versterker en dus geen idee of de geluiden en levels straks wel kloppen.
Nee, alleen een line-check...quote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat word nog spannend ja
Gelukkig is er altijd nog de soundcheck...
Als ik zeg dat we niet geoefend hebben, maakt het toch niet uit dat het slecht is?quote:Op maandag 6 september 2010 21:19 schreef Aresdreams het volgende:
slechtste the wounded optreden ooit in aantocht dan?
Kloten, ik ken het gevoel helaas. Te vaak meegemaakt dat soort rotdingen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Cynic het volgende:
Zo, onze voorbereiding wordt echt steeds slechter...
We zouden van de week dan toch maar weer gaan oefenen voor het optreden zaterdag, maar nou gaat dat door omstandigheden weer niet door. Betekent dat de laatste keer dat we samen gespeeld hebben tijdens ons vorige optreden in Mei was...
Da's lekker, met een nieuwe gitaar en nieuwe versterker en dus geen idee of de geluiden en levels straks wel kloppen.
Jullie oefenen in de grote zaal van de Oosterpoort?quote:Op maandag 6 september 2010 21:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kloten, ik ken het gevoel helaas. Te vaak meegemaakt dat soort rotdingen.
Wij hebben nu afscheid genomen van het viadukt en een nieuwe oefenruimte gevonden maarliefst 800m van CS Groningen.eindelijk een alternatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |