Erg slecht uitgevoerde tributes danquote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zijn geen verkrachtingen maar tributes, man.
Technisch is hij misschien best wel goed, maar het komt allemaal veel te gemaakt op mij over. Er zit totaal geen gevoel in.quote:Ik respecteer je mening, dat wel, maar vind het nou niet bepaald een argument.
Okay, niet mee eens.quote:Op maandag 6 september 2010 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Erg slecht uitgevoerde tributes dan![]()
[..]
Technisch is hij misschien best wel goed, maar het komt allemaal veel te gemaakt op mij over. Er zit totaal geen gevoel in.
Ja, dat bedoel ik juist. Geen enkel gevoel. Het komt allemaal veel te gemaakt op mij over.quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Okay, niet mee eens.
Wil je gevoel zien? Kijk deze he-le-maal af.
Je kan het niet maken om niet wekenlang voor de spiegel te oefenen, de bezoekers hebben flink betaald voor een kaartje, dan kan je niet zomaar wat improvisatie door te hal knallen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik juist. Geen enkel gevoel. Het komt allemaal veel te gemaakt op mij over.
Net of heeft hij wekenlang op zijn slaapkamer voor de spiegel staan oefenen.
Goed idee, laten we op FOK! eens goed gaan discussiëren met argumenten. Je zou wel een pionier zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zijn geen verkrachtingen maar tributes, man.
Ik respecteer je mening, dat wel, maar vind het nou niet bepaald een argument.
En ik heb liever iemand die met improvisatie een veel betere solo neerzet dan John (quote:Op maandag 6 september 2010 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je kan het niet maken om niet wekenlang voor de spiegel te oefenen, de bezoekers hebben flink betaald voor een kaartje, dan kan je niet zomaar wat improvisatie door te hal knallen.
Ik heb liever een goed ingestudeerd solospel dan gewoon maar wat geram op akkoordschema's wat dat betreft.
Je bedoelt dat je ken spelen zoals hem? Ik heb 'm nog maar een keer gehoord (Samen met Eric Clapton). Klonk goed en in dat geval zou ik zeker wel als hem willen spelen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Jullie mochten allemaal willen dat je op technisch gebied de schoenen van JM mocht kussen.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Jullie mochten allemaal willen dat je op technisch gebied de schoenen van JM mocht kussen.
Is hij heel goed in schoenen kussen dan?quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb niks tegen zijn spel, wel tegen zijn (poep-)stem!quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef Svyatagor het volgende:
Kan ik mij voorstellen ja. Ik vind z'n stem alleen op z'n laatste twee albums en op live-dvd Where The Light Is 'goed'.quote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen geen zijn spel, wel tegen zijn (poep-)stem!
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
Heb toen zijn optreden bij die Michael Jackson dinges gezien... was weinig onder de indruk
Opzich is All Nightmare Long wel erg lekker!quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.
En dat terwijl Nothing Else Matters zo'n beetje het minst interessante nummer is wat Metallica gemaakt heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik heb buiten Nothing Else Matters nooit iets interessants van Metallica gehoord, terwijl dat op al die gitaarfora helemaal de hemel in wordt geprezen.
Ja en Mercyful Fatequote:Op maandag 6 september 2010 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Opzich is All Nightmare Long wel erg lekker!
Dat nummer vind ik 'oké', de rest matig tot minder.quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat terwijl Nothing Else Matters zo'n beetje het minst interessante nummer is wat Metallica gemaakt heeft.
Uh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |