quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb net 3,5 minuut geoefend en ik denk dat ik 'Seventh Son' van Yngwie helemaal kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto's!! zien!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:28 schreef Svyatagor het volgende:
Wij zitten sinds kort in een oefenruimte op de NDSM-werf, superchill in een enorme oude scheepsloods waar allemaal ateliers zitten e.d. Even met het pontje het IJ over, en dan ben je er. Gisteren weer de hele avond geoefend en foto's gemaakt. Vrijdag gig in de Winston, komt allen :-)
Ja maar 17 en geen rijbewijs en geen ov.quote:Op maandag 6 september 2010 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat bandje in Groningen is ook gewoon lekker ouwehoeren in de studio met vrienden. Daar willen we verder ook niets mee bereiken. We komen ook nog steeds een drummer en 2e gitarist te kort.
Mijn andere bandje zit ook weinig toekomst in. Die paar optredens die we gedaan hebben stellen ook weinig voor. Wil dat ooit wat worden, dan hebben we een andere bassist en zanger nodig. Dan zou het ooit nog wat kunnen worden.
[..]
50 kilometer is niets. Ik ben al gauw een uur aan het rijden als ik met één van beide bandjes wat ga doen.
Succes. Nieuwe band? Too loud for granny bestaat toch nog wel/quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, morgen eens jammen met wat gasten voor een nieuwe band, kijken of het wat is
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]Precies wat ik probeerde te typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wilde eerst 'Far Beyond The Sun' zeggen, omdat ik die toffer vind, maar kon er niet op komen. Te weinig koffie nog ofzo
.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
Wel bas gaan spelen en niet zomaar gitaar met halve powerchords!.
Ik heb ook ooit een bottleneck van Ebay besteld. Ik ahd er al eerder eentje gekregen van m'n oom, maar die was van glas.. dus je raad hem alquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn dunlop-bottleneck (van eBay) is net binnengekomenDie amerikaan had er nog 'Bedankt :-)' opgezet. Blijkbaar dus wel vaker Nederlandse klanten
Voor de lol wel, maar echt praktisch kan je het niet noemen>quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
Ach, een echte kerel speelt met een bierflesje
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een bottleneck van Ebay besteld. Ik ahd er al eerder eentje gekregen van m'n oom, maar die was van glas.. dus je raad hem al
Ja ik wil wel de goeie mensen bij elkaar hebben en niet een zootje mensen die wel "okee" zijn.quote:
Nieuwe band ja, waarschijnlijk richting de Grunge dus weer wat anders dan poppunk, maar eerst eens bekijken hoe het bevalt misschien is het ook helemaal niksquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Succes. Nieuwe band? Too loud for granny bestaat toch nog wel/
Wel leuk om gewoon weer eens helemaal met een schone lei te beginnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil wel de goeie mensen bij elkaar hebben en niet een zootje mensen die wel "okee" zijn.
[..]
Nieuwe band ja, waarschijnlijk richting de Grunge dus weer wat anders dan poppunk, maar eerst eens bekijken hoe het bevalt misschien is het ook helemaal niks
TLFG ligt voorlopig op z'n gat
ik heb ze net uit het raam gegooid dus met een beetje geluk hebben ze wind mee en zijn ze er rond 2018quote:
Ja precies, en weer eens totaal wat anders qua muziekstijl.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel leuk om gewoon weer eens helemaal met een schone lei te beginnen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef The_Dean het volgende:
Klotezangers ook altijd.
[ afbeelding ]
Geniaal... denkt die vent even een trucje te doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef The_Dean het volgende:
Klotezangers ook altijd.
[ afbeelding ]
Ja, zou hij dat denken?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:08 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Geniaal... denkt die vent even een trucje te doen!
Coolquote:Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
Dean! Sons of Anarchy is weer begonnen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |