Naja, dat uitelkaar zijn was een paar weekjes, dus was verwaarloosbaar.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Dat is het mooiste wat er is. Alleen gaat dat moeilijk bij ons want de bassist en ik wonen, ff kijken, 50 km uit elkaar.
[..]
Jullie waren heel even uit elkaar toen weer bij elkaar toch, maar nu loopt het niet echt?![]()
Dat bandje in Groningen is ook gewoon lekker ouwehoeren in de studio met vrienden. Daar willen we verder ook niets mee bereiken. We komen ook nog steeds een drummer en 2e gitarist te kort.quote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah zo, goed wij betalen ¤90 per maand en dan oefenen we 4x. Maar wij hebben dan vast ook een hele andere instelling als jouw band Brother.We willen er naar toe om 1x per week op te treden, we gaan binnenkort de studio in om opnames te maken van 2 eigen nummers en een bewerkte cover zodat we materiaal op de website/Myspace kunnen zetten want je merkt gauw dat je een café bijna niet binnen komt zonder goede opnames. Maar toch doen we wel mee aan leuke festivalletjes in de buurt.
Altijd goed.
50 kilometer is niets. Ik ben al gauw een uur aan het rijden als ik met één van beide bandjes wat ga doen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Dat is het mooiste wat er is. Alleen gaat dat moeilijk bij ons want de bassist en ik wonen, ff kijken, 50 km uit elkaar.
Op den grootschen tweedehandsche markt kun je al een leuke bas voor tussen de 100 en de 200 vinden, een leuke top (Hartke, Warwick of Ashdown MAG bijv) voor tussen de 250 en 300 en een leuke cab (Hartke of Ashdown MAG) voor 150quote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoef nog geen 5 minuten te lopen![]()
En bassen in een punkband lijkt me erg vet... wat kost een beetje gigwaardige basgear? Witch?
neuh, maar zou leuk zijn om het dan bij te kunnen wonen, maar dat gaat helaas nietquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik zeg dat we niet geoefend hebben, maakt het toch niet uit dat het slecht is?
Zeker weten!.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:14 schreef senderrr het volgende:
gewoon doorgaan jonge, tot het bloed op je gitaar zit.
O, is dat zo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
.....
Net als de volledige solo van Sweet Child O Mine, kan al een deel. .....
Alweer?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, morgen eens jammen met wat gasten voor een nieuwe band, kijken of het wat is
Oh ik oefende net 15 minuten en ik denk dat ik hem nu helemaal kan! Zometeen even een filmpje maken!quote:Op maandag 6 september 2010 21:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dit wilde ik even met jullie delen
Ja ik ook! Maar ik zit helaas te dicht met mn gitaar bij de mic dus je hoort de snaren ipv de versterker maar dat is vast niet erg het is ook een beetje uit de maat maarhee ik speel pas 2,5 jaar en heb net maar 15 minuten geoefend hequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb net 3,5 minuut geoefend en ik denk dat ik 'Seventh Son' van Yngwie helemaal kan!
Digitech JamMan schijnt wel goed te zijn, heeft verschillende modellen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:09 schreef Crutch het volgende:
Iemand tips voor een goede loop pedal?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb net 3,5 minuut geoefend en ik denk dat ik 'Seventh Son' van Yngwie helemaal kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto's!! zien!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:28 schreef Svyatagor het volgende:
Wij zitten sinds kort in een oefenruimte op de NDSM-werf, superchill in een enorme oude scheepsloods waar allemaal ateliers zitten e.d. Even met het pontje het IJ over, en dan ben je er. Gisteren weer de hele avond geoefend en foto's gemaakt. Vrijdag gig in de Winston, komt allen :-)
Ja maar 17 en geen rijbewijs en geen ov.quote:Op maandag 6 september 2010 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat bandje in Groningen is ook gewoon lekker ouwehoeren in de studio met vrienden. Daar willen we verder ook niets mee bereiken. We komen ook nog steeds een drummer en 2e gitarist te kort.
Mijn andere bandje zit ook weinig toekomst in. Die paar optredens die we gedaan hebben stellen ook weinig voor. Wil dat ooit wat worden, dan hebben we een andere bassist en zanger nodig. Dan zou het ooit nog wat kunnen worden.
[..]
50 kilometer is niets. Ik ben al gauw een uur aan het rijden als ik met één van beide bandjes wat ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |