Dat wel natuurlijk! Alleen mijn ritme is wel compleet over en uit. Vanmiddag drie uur kunnen slapen... Ach, als je Kerkrade gewend bent is even op en neer Culemborg maar een makjequote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar klinkt allemaal wel bijzonder leuk!
quote:
Thanks!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef KaMo het volgende:
Klinkt leuk! De stukjes melodie klinken wat leeg, maar daar is niks aan te doen bij een 1 gitaarsversie.
Verder vind ik het wat hebben dat je eerst zegt wat je gaat doen, maakt het persoonlijker ofzo.
Ik net albumpje Placebo op mijn computer gezet. Zit zo te luisteren, ik vind het wel vet!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik wordt steeds meer fan van Shocking Blue![]()
Heb ze al een week in mijn mp3 speler
Ibanez Iceman Bas kopen?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Iemand die nog een leuke startset zoekt?
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Momenteel even geen geld voorquote:
I'll keep it in mindquote:Op woensdag 8 september 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Iemand die nog een leuke startset zoekt?
[TK] Dean Vx [Electrische gitaar]
Nouquote:
De verkoper had zonder mijn medeweten de LP al verkochtquote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe staat het met je LP project?
zelfs ik ken ted de braak. al weet ik niet meer precies waarvanquote:
Van Ted's familiespelshow natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 07:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zelfs ik ken ted de braak. al weet ik niet meer precies waarvan
dat ken ik dan weer niet, denk dat ik hem ken van een van zijn latere programma's.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van Ted's familiespelshow natuurlijk
Si, Senor!quote:
Goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |