Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Past precies bij het mooie weer van vandaag dus.
Die heb ik ook in huisquote:Op zondag 5 september 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel aardbeien-Festini's in huis. Geen peren
Perenijsjes na een dag strand op jouw bankquote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
Hier, voor de KSC PSC, van mij.
[ afbeelding ]
Ja, zie mijn vreugdepost in het vorige topic!quote:
Wel Dubbel Frisssssss die daar precies naar smaaktquote:Op zondag 5 september 2010 14:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die heb ik ook in huis![]()
Vroeger hadden ze ook sinasappelfestini ijsjes maar die smaak bestaat niet meer.
Oh die post heb ik gemist. Maar harstikke fijn dat Sofie terug isquote:Op zondag 5 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zie mijn vreugdepost in het vorige topic!![]()
![]()
Ze zat in een tuin verscholen in de bosjes en dankzij een onderbuurvrouw hebben we d'r gevonden
Ik moest huilen joh toen ik d'r terug had
Ik zat echt in de rats
Was ze dan kwijt?quote:Op zondag 5 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ze zat in een tuin verscholen in de bosjes en dankzij een onderbuurvrouw hebben we d'r gevonden
Ik zat echt in de rats
Komt een andere keer, moet om 3 uur al weg om te gaan werkenquote:
Welke smaak is dat dan? Sinaasappel/mandarijn? Ik vind de smaak druif van Dubbel Frisssssss niet lekker smaakt heel chemischquote:Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel Dubbel Frisssssss die daar precies naar smaakt
ehm.. ik gok van ja"?quote:
Dat is wel minder maar fijn dat ze weer terug isquote:Op zondag 5 september 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want MPG begon er ook over dat sofie weg was en nu weer terug
Jij gaat door naar de volgende rondequote:
Ik vind alleen witte druif/citroen lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke smaak is dat dan? Sinaasappel/mandarijn? Ik vind de smaak druif van Dubbel Frisssssss niet lekker smaakt heel chemisch
Gelukkig maar dat ze weer terug isquote:Op zondag 5 september 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde
Trev, ze was gister na het buitenspelen niet meer thuisgekomen. Had gister al de halve wijk uitgekamd, maar kon d'r niet vinden. Vanmiddag heb ik d'r alsnog gevonden met Bianca en een behulpzame onderbuurvrouw
Limloly's mogen niet meer verkocht worden vanwege de hoeveelheid aan kleurstoffen die erin zat.quote:Op zondag 5 september 2010 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
Perenijsjes!
Zo had je vroeger ook van die Limlolly's, dat waren samen met perenijsjes mijn favorieten. Helaas heb ik die al jaren niet meer gezien
Dus doe mij dat perenijsje maar. Maar wel snel, want ik moet zo weg
Jij.quote:Op zondag 5 september 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
Wiki bijgewerkt... wie heeft verzaakt het vorige topic erin te zetten?.
Oh ja witte druif/citroen is de smaak die ik niet te zuipen vind.quote:Op zondag 5 september 2010 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind alleen witte druif/citroen lekker
Wie / wat?quote:Op zondag 5 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik zat echt in de rats
die stiekem gewoon het lekkerst isquote:Op zondag 5 september 2010 14:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja witte druif/citroen is de smaak die ik niet te zuipen vind.
Fijn dat jullie haar weer teruggevonden hebben iigquote:Op zondag 5 september 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde
Trev, ze was gister na het buitenspelen niet meer thuisgekomen. Had gister al de halve wijk uitgekamd, maar kon d'r niet vinden. Vanmiddag heb ik d'r alsnog gevonden met Bianca en een behulpzame onderbuurvrouw
Ik vrees dat we dat zelf moeten gaan halen bij DaMartquote:
* Druipt af zonder perenijsjequote:Op zondag 5 september 2010 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees dat we dat zelf moeten gaan halen bij DaMart.
Waren limlolly's die ijslolly's met 2 stokjes?quote:Op zondag 5 september 2010 14:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Limloly's mogen niet meer verkocht worden vanwege de hoeveelheid aan kleurstoffen die erin zat.
In de vriezer van Martquote:
Ja, ben ook super blij en opgelucht!quote:Op zondag 5 september 2010 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fijn dat jullie haar weer teruggevonden hebben iig. kan me voorstellen dat je aardig overstuur raakt als ze kwijt is.
Ja. Heb hem gefixed.. 5e poging of zo lukte. Haastige spoed en zo...quote:
Die van mij komt niet zo vaak buiten en als ze naar wel buiten gaat is ze om het kwartier wel even thuis... Behalve gister dusquote:Op zondag 5 september 2010 14:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, die van ons blijft soms een week weg
Bankhangenquote:Op zondag 5 september 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik op de bank hangen met Sofie, lekker House kijkenLaters allemaal
Toch maar weer eens een tas laten staanquote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij komt niet zo vaak buiten en als ze naar wel buiten gaat is ze om het kwartier wel even thuis... Behalve gister dus
quote:Op zondag 5 september 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar weer eens een tas laten staan
Ja, die!quote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke smaak is dat dan? Sinaasappel/mandarijn? Ik vind de smaak druif van Dubbel Frisssssss niet lekker smaakt heel chemisch
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 14:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
die stiekem gewoon het lekkerst is
Josje ( kat ) was ,toen hij 4 was, weg voor ongeveer 4 dagen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij komt niet zo vaak buiten en als ze naar wel buiten gaat is ze om het kwartier wel even thuis... Behalve gister dus
Dan ga ik die een keer proberen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die!
EN nee, die druif-citroen vind ik ook niet echt lekker nee
Gelukkig niet en blij toe voor deze keer ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan ga ik die een keer proberen.
Zie je wel Trev die druif-citroen smaak is echt niet lekker. Suikertaartje zegt het ook en Suikertaartje heeft altijd gelijk.
oeh kittensquote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien heeft de poes wel vriendjes gemaakt
Hihi.quote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zie je wel Trev die druif-citroen smaak is echt niet lekker. Suikertaartje zegt het ook en Suikertaartje heeft altijd gelijk.
Het is net als met perzik-ijstheequote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig niet en blij toe voor deze keer ook
Maar alle ijsthee is ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is net als met perzik-ijsthee
Inderdaad die is ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is net als met perzik-ijsthee
Goedquote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
En het ging stukken beter dan ik verwacht had (En ook dan Ado verwacht had geloof ik)
Even wennen aan de auto, maar dan merk je toch dat knipperlicht en schakelen en spiegelen dingen zijn die inmiddels automatisme waren geworden
Hoest hier?
Nee heh, nu komt dat zeker in je sig en win ik niet meer in discussies omdat je dan zegt dat je altijd gelijk hebt...quote:
Ik vind alleen de green tea ijsthee lekker.quote:
Wauw!quote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
En het ging stukken beter dan ik verwacht had (En ook dan Ado verwacht had geloof ik)
Even wennen aan de auto, maar dan merk je toch dat knipperlicht en schakelen en spiegelen dingen zijn die inmiddels automatisme waren geworden
Hoest hier?
Fijn, zekersteweten geen paaltjes omgereden?quote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
Hoest hier?
Groene theequote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind alleen de green tea ijsthee lekker.
Als jij het feit dat ik dat in mijn sig zet voldoende reden vindt om geen discussie meer met me aan te gaan dan verander ik hem nu meteen jaquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nee heh, nu komt dat zeker in je sig en win ik niet meer in discussies omdat je dan zegt dat je altijd gelijk hebt...
Tof hoorquote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
Hoest hier?
Ja, en citroen, vind ik ook goed te doenquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
Vind ik ook lekker, maar drink vrijwel alleen water eigenlijk..quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja, vond het leuk en ging goed, en Ado was lief, als ie paniekerig had gedaan, had ik me minder prettig gevoeld.quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw!![]()
![]()
![]()
Tof hoor, en nu wil je wel weer vaker?
Zekerwetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fijn, zekersteweten geen paaltjes omgereden?
En hier ist goed
Lekker juistquote:
Ik ga de discussie wel aan, maar dan zeg jij "Ik heb toch altijd gelijk"quote:Op zondag 5 september 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij het feit dat ik dat in mijn sig zet voldoende reden vindt om geen discussie meer met me aan te gaan dan verander ik hem nu meteen ja
quote:
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?quote:Op zondag 5 september 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga de discussie wel aan, maar dan zeg jij "Ik heb toch altijd gelijk"
Zou ik wel doen, dat is lekker gemakkelijkquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?
Jij:quote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker, maar drink vrijwel alleen water eigenlijk..
[..]
Ja, vond het leuk en ging goed, en Ado was lief, als ie paniekerig had gedaan, had ik me minder prettig gevoeld.
[..]
Zekerweten
Ik gebruik mijn sig wel zoquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijkquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zou ik wel doen, dat is lekker gemakkelijk
en, zijn er echt mensen die daar intrappen?quote:
De discussie ligt dan wel meestal meteen doodquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en, zijn er echt mensen die daar intrappen?
Ja maar je hebt wel altijd gelijk hoor mijn sig zegt dat ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijk
Whehehehequote:Op zondag 5 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijk
Ben er wel heel blij om dat ie zich er niet al te veel mee bemoeide, ik kan daar niet goed tegen.quote:
Helaas voor jou heeft dat niets met de waarheid te makenquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben per definitie geloofwaardiger
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan gelovenquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Gekke Panda!quote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel altijd gelijk hoor mijn sig zegt dat ook
Ja hehquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan geloven
hihihiquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan geloven
quote:
Jaaa, daar heb ik ook echt een hekel aan, mensen die zich ongevraagd gaan bemoeien met hoe je auto rijdtquote:Op zondag 5 september 2010 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben er wel heel blij om dat ie zich er niet al te veel mee bemoeide, ik kan daar niet goed tegen.
Sommige mensen kunnen zich zo ontzettend bemoeien met hoe je rijdt
Mn dochter zei de eerste keer dat ik met hen in de auto reed, net nadat ik mn rijbewijs had gehaald: Mam, kijk uit, daar staat een boom![]()
Ik zei haar maar even dat ze zich niet druk hoefde te maken omdat ik dingen als bomen zelf ook wel zie
Ja. Dan zijn er tenminste twee mensen die het gelovenquote:
Link naar het bewijs?quote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
naatje_1 is per definitie geloofwaardiger
Hoiquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo, ik had dat topic niet geopend.
Nee, hij zei link naar het bewijs, niet 'link naar iemands mening'quote:
Dat is niet zijn mening, dat is een keihard feitquote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij zei link naar het bewijs, niet 'link naar iemands mening'
Inderdaad ja daar kan je bij een rechter ook niet mee aan komen. Daar willen ze ook bewijs zien ipv iemands mening.quote:Op zondag 5 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hij zei link naar het bewijs, niet 'link naar iemands mening'
quote:
Ehm. Nee.quote:Op zondag 5 september 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Het feit dat iemand met koffie in zijn username het heeft gezegd, zegt genoeg
Waar is het bewijs dat het een feit is dan?quote:Op zondag 5 september 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is niet zijn mening, dat is een keihard feit
Ja, dat was inderdaad ook heel geloofwaardig.quote:Op zondag 5 september 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben gewoon geloofwaardiger, punt.
en ik was weg
Je mag dan wel geloofwaardiger zijn maar daarmee heb je nog geen gelijkquote:Op zondag 5 september 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
en ik was weg
Je bent minderjarig, dat maakt je per definitie ongeloofwaardigquote:Op zondag 5 september 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
en ik was weg
Ach laat die jongen toch hij is nog jong daarom gelooft hij dat hij geloofwaardiger is, jonge mensen hebben soms van die rare ideeën.quote:Op zondag 5 september 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag dan wel geloofwaardiger zijn maar daarmee heb je nog geen gelijk
'klef'quote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga thee zetten ofzo, of koffie drinken, ik weet het nog niet
Ik was gisteravond lekker aangeschoten, drink bijna nooit en dan is dat wel een keer leuk, ga er zo klef van doen
Koffie.quote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga thee zetten ofzo, of koffie drinken, ik weet het nog niet
Ik was gisteravond lekker aangeschoten, drink bijna nooit en dan is dat wel een keer leuk, ga er zo klef van doen
Niet alleen jonge mensenquote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach laat die jongen toch hij is nog jong daarom gelooft hij dat hij geloofwaardiger is, jonge mensen hebben soms van die rare ideeën.
Dat is zo.quote:
Jij hebt aangegeven dat men kan zien of jij wel of niet op fok bent en ST heeft dat niet gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn poppetje zwart is en die van ST rood?
Hey GFquote:
Dank je.quote:Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt aangegeven dat men kan zien of jij wel of niet op fok bent en ST heeft dat niet gedaan![]()
[..]
Ik heb juist WEL aangegeven dat je niet kunt zien of ik online ben...quote:Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt aangegeven dat men kan zien of jij wel of niet op fok bent en ST heeft dat niet gedaan![]()
[..]
Hey GF
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hey GF
Ja ook goed, ik weet niet waar die standaard op staat maar het komt op het zelfde neerquote:Op zondag 5 september 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb juist WEL aangegeven dat je niet kunt zien of ik online ben...
Als jij een post plaatst denk ik dat je online bentquote:Op zondag 5 september 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb juist WEL aangegeven dat je niet kunt zien of ik online ben...
Niet. Want ik heb wel wat aangegeven en Panda niet. Dat is heel anders dan andersomquote:Op zondag 5 september 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
Ja ook goed, ik weet niet waar die standaard op staat maar het komt op het zelfde neer
En terecht, Fles, en terecht.quote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jij een post plaatst denk ik dat je online bent
Maar er wordt gesnapt wat ik bedoel en Panda heeft het nu het zelfde staan als jijquote:Op zondag 5 september 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet. Want ik heb wel wat aangegeven en Panda niet. Dat is heel anders dan andersom
Het gaat om het principe, man.quote:Op zondag 5 september 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar er wordt gesnapt wat ik bedoel en Panda heeft het nu het zelfde staan als jij
Nee het ging er om dat Panda snapte waarom er verschil wasquote:Op zondag 5 september 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, man.
giertjequote:
Ja, dus dan moet je het wel meteen goed uitleggenquote:Op zondag 5 september 2010 15:31 schreef Trevland het volgende:
Nee het ging er om dat Panda snapte waarom er verschil was
Ze snapte het volgens mij wel in 1 keer dus dan is het goed genoegquote:Op zondag 5 september 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet je het wel meteen goed uitleggen
Ik was ook bang dat ze in een schuur zat ofzo...quote:Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Josje ( kat ) was ,toen hij 4 was, weg voor ongeveer 4 dagen.
We dachten dat ie wel terug zou komen..Na een week nogsteeds niks.
Dus ik loop op die zaterdag zo door de straat met een vriend, hoor opeens josje.
Zat in een garage, lang verhaal.
quote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
Hoest hier?
Appelsquote:
Ja, maar dan snapte ze het verkeerdequote:Op zondag 5 september 2010 15:35 schreef Trevland het volgende:
Ze snapte het volgens mij wel in 1 keer dus dan is het goed genoeg
super feestje gehadquote:Op zondag 5 september 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AppelsIk had vanochtend een bijzonder lekkere
En GFHoe was je feestje?
lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
1* LovelyLady snift en snottert binnen
Geen koffie maar thee
en een cup a soupje
Wat maakt het uit of de optie nou is van dat je moet zeggen van ik wil het wel of van ik wil het niet, komt op het zelfde neerquote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan snapte ze het verkeerde
Nogsteeds?quote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
1* LovelyLady snift en snottert binnen
Geen koffie maar thee
en een cup a soupje
He mister, ben jij al wezen schieten eigenlijk?quote:
Tof!quote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
super feestje gehad![]()
en qua rotzooi valt het ook wel mee
quote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady snift en snottert binnen
Geen koffie maar thee
en een cup a soupje
Ja hoor ik snapte het in 1 keer.quote:Op zondag 5 september 2010 15:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze snapte het volgens mij wel in 1 keer dus dan is het goed genoeg
Ik ga morgen avondquote:Op zondag 5 september 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He mister, ben jij al wezen schieten eigenlijk?
[..]
Tof!En da's helemaal fijn
[..]
[ afbeelding ]Nog steeds niet een beter gevoel?
quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan snapte ze het verkeerde
Daar heb je goed weer voor uitgekozenquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten. Zometeen BBQ![]()
.
Tofquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ga morgen avond![]()
Ben vrijdag + vandaag wel op de andere schietclub geweest en heb geschoten ( luchtdruk pistolen )
Moet eff kijken wat ik nou wil gaan doen.
Veel plezier liebchenquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Ikke zo ookquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Veel plezier.quote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Enjoyquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Dan moet je dat regelenquote:
Weet je zeker dat het niet anders om isquote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat hopen dat MPG nog wat vlees voor jou over laat?
Ja, want MPG heeft een never ending maagquote:Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet anders om is
mja nou ja maybe dat ik er ooit nog wel een keer een bestelquote:
Weetik, maar ook altijd zo erg ?:9quote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkouden zijn duurt meestal een paar dagen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkoudheid
quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef Trevland het volgende:
Wat maakt het uit of de optie nou is van dat je moet zeggen van ik wil het wel of van ik wil het niet, komt op het zelfde neer
en verwacht dat Panda zelf goed kan lezen
Kan jij ook goed lezen?quote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Panda72 het volgende:
Ben je dan vergeten wat ik de vorige keer over de mijne zei?quote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want MPG heeft een never ending maag
Ik heb zon 5 euro ding, doet het al jarenquote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja maybe dat ik er ooit nog wel een keer een bestel
Hij wint, echt waarquote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je dan vergeten wat ik de vorige keer over de mijne zei?
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet en blij toe voor deze keer ook
Hee psssssst...quote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want MPG heeft een never ending maag
Ja. Want MPG beschermt zijn eten met zijn koffie. En we weten allemaal dat zijn koffie hem heel wat waard is, dus als hij dat vlees wil hebben, dan krijgt hij het ook!quote:Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet anders om is
Wauw!quote:Op zondag 5 september 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee psssssst...
Dinosaurs en Popples
Dat was jouw eigen mening, dit was er eentje van een onafhankelijk persoon..de persoon die jij wat verkeerd probeerde uit te leggen nog welquote:
bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zon 5 euro ding, doet het al jarenBij de Action verkopen ze ze volgens mij ook goedkoop
Dus misschien iets voor volgend jaar
Dat gaat bij mij dus niet lukkenquote:Op zondag 5 september 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Want MPG beschermt zijn eten met zijn koffie. En we weten allemaal dat zijn koffie hem heel wat waard is, dus als hij dat vlees wil hebben, dan krijgt hij het ook!
nee want ik snap er ook geen kloot vanquote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Is het heel erg dat ik jullie niet volg?
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Wat volg je niet, die discussie van Trev en ST of het MPG verhaal?quote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Samequote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Het begon allemaal met een perenijsjequote:Op zondag 5 september 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat volg je niet, die discussie van Trev en ST of het MPG verhaal?Die discussie volg ik ook niet meer hoor
![]()
Hihi Suikertaartje geeft het niet op hihi. Maar dat komt natuurlijk omdat ze gelijk heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was jouw eigen mening, dit was er eentje van een onafhankelijk persoon..de persoon die jij wat verkeerd probeerde uit te leggen nog wel
Ja en mijn mening telt voor mijquote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was jouw eigen mening, dit was er eentje van een onafhankelijk persoon..de persoon die jij wat verkeerd probeerde uit te leggen nog wel
Perenijsjesquote:Op zondag 5 september 2010 15:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het begon allemaal met een perenijsje
Die ik nog steeds niet hebquote:Op zondag 5 september 2010 15:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het begon allemaal met een perenijsje
Nee hoor want eigenlijk komt het maar op 1 ding neer ST heeft gelijk.quote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen wij scheidsrechteren en filmen?quote:
Veel plezierquote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga zo maar es naar mijn ouders
daar eten
Goed planquote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij scheidsrechteren en filmen?
quote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Trevland het volgende:
Ja en mijn mening telt voor mijen wat ik fout had maakte op zich niks uit voor de uitleg van waarom
End of discussion. Point.quote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
Nee hoor want eigenlijk komt het maar op 1 ding neer ST heeft gelijk.
Ben ik voorquote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
Dat levert wel een leuk FOK!-topic op, lijkt me zo.
quote:Op zondag 5 september 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
End of discussion. Point.
Lekker hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga zo maar es naar mijn ouders
daar eten
Ah kan je er niet meer tegenquote:Op zondag 5 september 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Mag ik bij jou eten?quote:Op zondag 5 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
Lekker hoor.
Vanavond quesadilla's met gehakt voor mij
Dat kon ik aan het begin van de discussie al niet.quote:
Is maar goed dat jullie mij laats niet een pannekoek hebben zien eten(in hoeverre je het nog eten kon noemenquote:
Hihi die blijft leuk.quote:Op zondag 5 september 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je hem dan ook begonnen?quote:Op zondag 5 september 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kon ik aan het begin van de discussie al niet.
Pics of een filmpje?quote:Op zondag 5 september 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat jullie mij laats niet een pannekoek hebben zien eten(in hoeverre je het nog eten kon noemen)
Mama's hebben altijd gelijkquote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hoor want eigenlijk komt het maar op 1 ding neer ST heeft gelijk.
Jij bent altijd welkomquote:
IJsjesquote:
Omdat het kan natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ben je hem dan ook begonnen?
Ik ook?quote:
Ik heb een nieuw zakje gehaald met van die knijpijsjesquote:
Vrouwen hebben sowieso altijd gelijk.quote:
Die kan z'n fooi vergetenquote:
Nope en ik heb genoeg bewijsquote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso altijd gelijk.
En en en mag ik ook mee pandaquote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook?Dan komen we een keer samen
say's who ??quote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ho, stop! Dat gaat dan weer te ver en klopt niet! Alleen suikertaartje heeft altijd gelijk!quote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:
Ik bof maar vandaagquote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, stop! Dat gaat dan weer te ver en klopt niet! Alleen suikertaartje heeft altijd gelijk!
En ik natuurlijk, want ik zeg dat suikertaartje gelijk heeft.
Dan blijf ik niet achter, dan wil ik ook meequote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee
* LovelyLady pleit voor een KSC-meet
Jaaa, maar die gaan nooit door joh, gekkiequote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee
Is goedquote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee
Whehe. Ik ga de hele rit klagen over dat alles al op is bij aankomstquote:
Dan komen we niet vandaag hoor, geen paniek!quote:
Maar jij gaat toch BBQen.? Niet dat je niet welkom bent hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan blijf ik niet achter, dan wil ik ook mee
Nee, wij boffen maar, dat jij hier ook post. Dat scheelt ellenlange discussies met mensen die ten onrechte denken dat ze gelijk hebbenquote:
wrom nie?;(quote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar die gaan nooit door joh, gekkie
Mini-meet noemen, danquote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen paniek hier hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan komen we niet vandaag hoor, geen paniek!
quote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga de hele rit klagen over dat alles al op is bij aankomst
MPG eet ook van 2 walletjes, ik laat me niet kennenquote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch BBQen.? Niet dat je niet welkom bent hoor.
Ja, alleen soms...zit er eentje bij die denkt dat hij kan winnenquote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef DaMart het volgende:
Nee, wij boffen maar, dat jij hier ook post. Dat scheelt ellenlange discussies met mensen die ten onrechte denken dat ze gelijk hebben.
ik weet niet, misschien is het ook wel een legendequote:
Of gewoon lekker door blijven gaan tot de ander het opgeeftquote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen soms...zit er eentje bij die denkt dat hij kan winnen
Ja, probeer eens een discussie met Trev, zou ik zo zeggenquote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef Ferb het volgende:
wad da hell.
Ben even weg en gelijk 4 paginas verder
Die PI... Supertaartjequote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laten we dat doenquote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Al kunnen we proberen die negatieve cirkel te doorbreken
[..]En als je achterin zit net als donkey doen: are we there yet? EN dan plop geluiden maken naast haar/zijn oor
Of haar interesse verliest.quote:Op zondag 5 september 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
Of gewoon lekker door blijven gaan tot de ander het opgeeft
Nee he, niet weer een kloon toch?quote:
Wat, Donkey nadoen in de auto of de cirkel doorbreken?quote:
Ja en omdat wij vrouwen(die altijd gelijk hebben) de beroerdste niet zijn laten wij hem af en toe denken dat hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa.quote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Al kunnen we proberen die negatieve cirkel te doorbreken
[..]En als je achterin zit net als donkey doen: are we there yet? EN dan plop geluiden maken naast haar/zijn oor
Nou, jongens, hou nou maar weer op met mij altijd gelijk geven en ophemelen enzo.quote:
Het maakt mij niet uit waar het is, moet toch een eind reizen indien het niet hier isquote:Op zondag 5 september 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, Donkey nadoen in de auto of de cirkel doorbreken?
En als het de cirkel is dan wil ik het wel een beetje centraal hebben qua locatie... Utrecht ofzo, dat is tenminste fatsoenlijk te bereizen![]()
Allebei natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, Donkey nadoen in de auto of de cirkel doorbreken?
En als het de cirkel is dan wil ik het wel een beetje centraal hebben qua locatie... Utrecht ofzo, dat is tenminste fatsoenlijk te bereizen![]()
Of we doen Amersfoort, is weer eens iets andersquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit waar het is, moet toch een eind reizen indien het niet hier is
quote:
Hoezo like k*t om voor mij te komen(zelfs al had ik een auto) is nog wel te doen maar alsnog vervelendquote:Op zondag 5 september 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of we doen Amersfoort, is weer eens iets anders
Amersfoort is ook fijn (rechtstreekse treinquote:Op zondag 5 september 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dat ik weetquote:
Dan moet je mijn schoenen ook niet aantrekke, gekkie! Die zijn veel te groot voor jouw voeten, en dan stap je er zo uit ja!quote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, jongens, hou nou maar weer op met mij altijd gelijk geven en ophemelen enzo.
mompelt iets over naast schoenen lopen en niet waar enzo
Amersfoort is maar een kwartiertje vanaf Utrecht, dus dat zal vast wel mee vallen lijkt mequote:Op zondag 5 september 2010 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo like k*t om voor mij te komen(zelfs al had ik een auto)
quote:Op zondag 5 september 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amersfoort is ook fijn (rechtstreekse trein)
Alleen eerst nog bijna 2.5 uur er over te doen om bij Utrecht te komenquote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Amersfoort is maar een kwartiertje vanaf Utrecht, dus dat zal vast wel mee vallen lijkt me
Ja, of we laten zien dat Utrecht meer is dan Stairwayquote:Op zondag 5 september 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel een leuk ideequote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
En aangezien Utrecht al zo vaak geweest is, is een andere stad misschien ook leuk
Gaan we met z'n allen naar de dierentuin ofzo? Is dat een idee?
Dan maken die 15 minuten ook niet meer uit toch?quote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen eerst nog bijna 2.5 uur er over te doen om bij Utrecht te komen
Ghihi, en anders hebben we altijd nog: Grote smuhurf, duurt het nog lang?quote:
Er is weer Boo at the zooquote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel een leuk idee
Nouquote:Op zondag 5 september 2010 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maken die 15 minuten ook niet meer uit toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihi, en anders hebben we altijd nog: Grote smuhurf, duurt het nog lang?
Oooooooooooooooh, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is weer Boo at the zoohttp://www.dierenparkamersfoort.nl/boo-at-the-zoo
Dat is misschien wel leuk om te doen, is weer eens iets anders
Hoezo ga je niet we zijn er bijna zingen?quote:Op zondag 5 september 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihi, en anders hebben we altijd nog: Grote smuhurf, duurt het nog lang?
Jammer dat dat maar 3 dagen zijn in oktoberquote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er is weer Boo at the zoohttp://www.dierenparkamersfoort.nl/boo-at-the-zoo
Dat is misschien wel leuk om te doen, is weer eens iets anders
nee, dat is stom.quote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet we zijn er bijna zingen?
Ja he? Dus ik ben voorquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Dat was zo leuheuk
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat dat maar 3 dagen zijn in oktober
Ja, nee doe het nog verder wegquote:Op zondag 5 september 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt voor mij ook weer een stukquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee doe het nog verder weg. Arnhem of nijmegen geen optie?
Amersfoort is voor jou toch een uurtje ofzo, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje reizen om een leuke dag te hebben is toch zo erg nog niet?quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |