Ja, en citroen, vind ik ook goed te doenquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
Ik vind alleen de green tea ijsthee lekker.
Vind ik ook lekker, maar drink vrijwel alleen water eigenlijk..quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind alleen de green tea ijsthee lekker.
Ja, vond het leuk en ging goed, en Ado was lief, als ie paniekerig had gedaan, had ik me minder prettig gevoeld.quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw!![]()
![]()
![]()
Tof hoor, en nu wil je wel weer vaker?
Zekerwetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fijn, zekersteweten geen paaltjes omgereden?
En hier ist goed
Lekker juistquote:
Ik ga de discussie wel aan, maar dan zeg jij "Ik heb toch altijd gelijk"quote:Op zondag 5 september 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij het feit dat ik dat in mijn sig zet voldoende reden vindt om geen discussie meer met me aan te gaan dan verander ik hem nu meteen ja
quote:
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?quote:Op zondag 5 september 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga de discussie wel aan, maar dan zeg jij "Ik heb toch altijd gelijk"
Zou ik wel doen, dat is lekker gemakkelijkquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?
Jij:quote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker, maar drink vrijwel alleen water eigenlijk..
[..]
Ja, vond het leuk en ging goed, en Ado was lief, als ie paniekerig had gedaan, had ik me minder prettig gevoeld.
[..]
Zekerweten
Ik gebruik mijn sig wel zoquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijkquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zou ik wel doen, dat is lekker gemakkelijk
en, zijn er echt mensen die daar intrappen?quote:
De discussie ligt dan wel meestal meteen doodquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en, zijn er echt mensen die daar intrappen?
Ja maar je hebt wel altijd gelijk hoor mijn sig zegt dat ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijk
Whehehehequote:Op zondag 5 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijk
Ben er wel heel blij om dat ie zich er niet al te veel mee bemoeide, ik kan daar niet goed tegen.quote:
Helaas voor jou heeft dat niets met de waarheid te makenquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben per definitie geloofwaardiger
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan gelovenquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben per definitie geloofwaardiger
Gekke Panda!quote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel altijd gelijk hoor mijn sig zegt dat ook
Ja hehquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan geloven
hihihiquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |