Die van mij komt niet zo vaak buiten en als ze naar wel buiten gaat is ze om het kwartier wel even thuis... Behalve gister dusquote:Op zondag 5 september 2010 14:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, die van ons blijft soms een week weg
Bankhangenquote:Op zondag 5 september 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik op de bank hangen met Sofie, lekker House kijkenLaters allemaal
Toch maar weer eens een tas laten staanquote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij komt niet zo vaak buiten en als ze naar wel buiten gaat is ze om het kwartier wel even thuis... Behalve gister dus
quote:Op zondag 5 september 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch maar weer eens een tas laten staan
Ja, die!quote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke smaak is dat dan? Sinaasappel/mandarijn? Ik vind de smaak druif van Dubbel Frisssssss niet lekker smaakt heel chemisch
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 14:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
die stiekem gewoon het lekkerst is
Josje ( kat ) was ,toen hij 4 was, weg voor ongeveer 4 dagen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij komt niet zo vaak buiten en als ze naar wel buiten gaat is ze om het kwartier wel even thuis... Behalve gister dus
Dan ga ik die een keer proberen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die!
EN nee, die druif-citroen vind ik ook niet echt lekker nee
Gelukkig niet en blij toe voor deze keer ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan ga ik die een keer proberen.
Zie je wel Trev die druif-citroen smaak is echt niet lekker. Suikertaartje zegt het ook en Suikertaartje heeft altijd gelijk.
oeh kittensquote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien heeft de poes wel vriendjes gemaakt
Hihi.quote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan ga ik die een keer proberen.
Zie je wel Trev die druif-citroen smaak is echt niet lekker. Suikertaartje zegt het ook en Suikertaartje heeft altijd gelijk.
Het is net als met perzik-ijstheequote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig niet en blij toe voor deze keer ook
Maar alle ijsthee is ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is net als met perzik-ijsthee
Inderdaad die is ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is net als met perzik-ijsthee
Goedquote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
En het ging stukken beter dan ik verwacht had (En ook dan Ado verwacht had geloof ik)
Even wennen aan de auto, maar dan merk je toch dat knipperlicht en schakelen en spiegelen dingen zijn die inmiddels automatisme waren geworden
Hoest hier?
Nee heh, nu komt dat zeker in je sig en win ik niet meer in discussies omdat je dan zegt dat je altijd gelijk hebt...quote:
Ik vind alleen de green tea ijsthee lekker.quote:
Wauw!quote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
En het ging stukken beter dan ik verwacht had (En ook dan Ado verwacht had geloof ik)
Even wennen aan de auto, maar dan merk je toch dat knipperlicht en schakelen en spiegelen dingen zijn die inmiddels automatisme waren geworden
Hoest hier?
Fijn, zekersteweten geen paaltjes omgereden?quote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
Hoest hier?
Groene theequote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind alleen de green tea ijsthee lekker.
Als jij het feit dat ik dat in mijn sig zet voldoende reden vindt om geen discussie meer met me aan te gaan dan verander ik hem nu meteen jaquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nee heh, nu komt dat zeker in je sig en win ik niet meer in discussies omdat je dan zegt dat je altijd gelijk hebt...
Tof hoorquote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
Hoest hier?
Ja, en citroen, vind ik ook goed te doenquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
Vind ik ook lekker, maar drink vrijwel alleen water eigenlijk..quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja, vond het leuk en ging goed, en Ado was lief, als ie paniekerig had gedaan, had ik me minder prettig gevoeld.quote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw!![]()
![]()
![]()
Tof hoor, en nu wil je wel weer vaker?
Zekerwetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fijn, zekersteweten geen paaltjes omgereden?
En hier ist goed
Lekker juistquote:
Ik ga de discussie wel aan, maar dan zeg jij "Ik heb toch altijd gelijk"quote:Op zondag 5 september 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij het feit dat ik dat in mijn sig zet voldoende reden vindt om geen discussie meer met me aan te gaan dan verander ik hem nu meteen ja
quote:
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?quote:Op zondag 5 september 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga de discussie wel aan, maar dan zeg jij "Ik heb toch altijd gelijk"
Zou ik wel doen, dat is lekker gemakkelijkquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?
Jij:quote:Op zondag 5 september 2010 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker, maar drink vrijwel alleen water eigenlijk..
[..]
Ja, vond het leuk en ging goed, en Ado was lief, als ie paniekerig had gedaan, had ik me minder prettig gevoeld.
[..]
Zekerweten
Ik gebruik mijn sig wel zoquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Panda zegt dat ik altijd gelijk heb. Dat betekent niet meteen dat ik me daar dan altijd achter kan verschuilen he?
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijkquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zou ik wel doen, dat is lekker gemakkelijk
en, zijn er echt mensen die daar intrappen?quote:
De discussie ligt dan wel meestal meteen doodquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en, zijn er echt mensen die daar intrappen?
Ja maar je hebt wel altijd gelijk hoor mijn sig zegt dat ookquote:Op zondag 5 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijk
Whehehehequote:Op zondag 5 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk sowieso altijd gelijk
Ben er wel heel blij om dat ie zich er niet al te veel mee bemoeide, ik kan daar niet goed tegen.quote:
Helaas voor jou heeft dat niets met de waarheid te makenquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben per definitie geloofwaardiger
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan gelovenquote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ben per definitie geloofwaardiger
Gekke Panda!quote:Op zondag 5 september 2010 14:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel altijd gelijk hoor mijn sig zegt dat ook
Ja hehquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan geloven
hihihiquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel fijn voor je dat je het zelf op den duur bent gaan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |