Komt een andere keer, moet om 3 uur al weg om te gaan werkenquote:
Welke smaak is dat dan? Sinaasappel/mandarijn? Ik vind de smaak druif van Dubbel Frisssssss niet lekker smaakt heel chemischquote:Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel Dubbel Frisssssss die daar precies naar smaakt
ehm.. ik gok van ja"?quote:
Dat is wel minder maar fijn dat ze weer terug isquote:Op zondag 5 september 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want MPG begon er ook over dat sofie weg was en nu weer terug
Jij gaat door naar de volgende rondequote:
Ik vind alleen witte druif/citroen lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke smaak is dat dan? Sinaasappel/mandarijn? Ik vind de smaak druif van Dubbel Frisssssss niet lekker smaakt heel chemisch
Gelukkig maar dat ze weer terug isquote:Op zondag 5 september 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde
Trev, ze was gister na het buitenspelen niet meer thuisgekomen. Had gister al de halve wijk uitgekamd, maar kon d'r niet vinden. Vanmiddag heb ik d'r alsnog gevonden met Bianca en een behulpzame onderbuurvrouw
Limloly's mogen niet meer verkocht worden vanwege de hoeveelheid aan kleurstoffen die erin zat.quote:Op zondag 5 september 2010 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
Perenijsjes!
Zo had je vroeger ook van die Limlolly's, dat waren samen met perenijsjes mijn favorieten. Helaas heb ik die al jaren niet meer gezien
Dus doe mij dat perenijsje maar. Maar wel snel, want ik moet zo weg
Jij.quote:Op zondag 5 september 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
Wiki bijgewerkt... wie heeft verzaakt het vorige topic erin te zetten?.
Oh ja witte druif/citroen is de smaak die ik niet te zuipen vind.quote:Op zondag 5 september 2010 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind alleen witte druif/citroen lekker
Wie / wat?quote:Op zondag 5 september 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zie mijn vreugdepost in het vorige topic!![]()
![]()
Ze zat in een tuin verscholen in de bosjes en dankzij een onderbuurvrouw hebben we d'r gevonden
Ik moest huilen joh toen ik d'r terug had
Ik zat echt in de rats
die stiekem gewoon het lekkerst isquote:Op zondag 5 september 2010 14:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja witte druif/citroen is de smaak die ik niet te zuipen vind.
Fijn dat jullie haar weer teruggevonden hebben iigquote:Op zondag 5 september 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij gaat door naar de volgende ronde
Trev, ze was gister na het buitenspelen niet meer thuisgekomen. Had gister al de halve wijk uitgekamd, maar kon d'r niet vinden. Vanmiddag heb ik d'r alsnog gevonden met Bianca en een behulpzame onderbuurvrouw
Ik vrees dat we dat zelf moeten gaan halen bij DaMartquote:
* Druipt af zonder perenijsjequote:Op zondag 5 september 2010 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees dat we dat zelf moeten gaan halen bij DaMart.
Waren limlolly's die ijslolly's met 2 stokjes?quote:Op zondag 5 september 2010 14:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Limloly's mogen niet meer verkocht worden vanwege de hoeveelheid aan kleurstoffen die erin zat.
In de vriezer van Martquote:
Ja, ben ook super blij en opgelucht!quote:Op zondag 5 september 2010 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fijn dat jullie haar weer teruggevonden hebben iig. kan me voorstellen dat je aardig overstuur raakt als ze kwijt is.
Ja. Heb hem gefixed.. 5e poging of zo lukte. Haastige spoed en zo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |