IJsjesquote:
Omdat het kan natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ben je hem dan ook begonnen?
Ik ook?quote:
Ik heb een nieuw zakje gehaald met van die knijpijsjesquote:
Vrouwen hebben sowieso altijd gelijk.quote:
Die kan z'n fooi vergetenquote:
Nope en ik heb genoeg bewijsquote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso altijd gelijk.
En en en mag ik ook mee pandaquote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook?Dan komen we een keer samen
say's who ??quote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ho, stop! Dat gaat dan weer te ver en klopt niet! Alleen suikertaartje heeft altijd gelijk!quote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:
Ik bof maar vandaagquote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, stop! Dat gaat dan weer te ver en klopt niet! Alleen suikertaartje heeft altijd gelijk!
En ik natuurlijk, want ik zeg dat suikertaartje gelijk heeft.
Dan blijf ik niet achter, dan wil ik ook meequote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee
* LovelyLady pleit voor een KSC-meet
Jaaa, maar die gaan nooit door joh, gekkiequote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee
Is goedquote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee
Whehe. Ik ga de hele rit klagen over dat alles al op is bij aankomstquote:
Dan komen we niet vandaag hoor, geen paniek!quote:
Maar jij gaat toch BBQen.? Niet dat je niet welkom bent hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan blijf ik niet achter, dan wil ik ook mee
Nee, wij boffen maar, dat jij hier ook post. Dat scheelt ellenlange discussies met mensen die ten onrechte denken dat ze gelijk hebbenquote:
wrom nie?;(quote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar die gaan nooit door joh, gekkie
Mini-meet noemen, danquote:Op zondag 5 september 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar die gaan nooit door joh, gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |